Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

guaaarwa on kiitollinen - 2

guaaarwa

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: guaaarwa on kiitollinen
« Vastaus #15 : 17. Heinäkuuta 2010 klo 01:12 »
  • Tykkää (0)

• Nyt olen kiitollinen siitä, että saan olla ihan yksin kotona. Ei tarvitse olla ihmishälinän ja -vilinän keskellä vaan voi vaan olla. Ei tarvitse pelata mitään ihmisten välisiä kanssakäymispelejä vaan saa olla ihan itsekseen.
    Välillä tulee näitä oloja, jolloin haluaisi vaan jonnekin kauas pois erakoitumaan ja olemaan rauhassa. Valitettavasti ei ole mahdollista juuri nyt, jos olisi niin lähtisin varmaan metsään tai jonnekin.
    Huomenna on ohjelmassa päivä rakkaiden siskojeni seurassa. Ne on onneks niin läheisiä, ettei tarvitse miettiä kauheasti sanomisiaan ja voi muutenkin olla välitön. Oon onnellinen, että mulla on hyvät välit niiden kanssa ja tuntuu, että ne hyväksyy mut tällaisena mitä oon, mikä ei tässä maailmassa suinkaan ole itsestäänselvyys.

Ehkä piakkoin olisi syytä mennä ansaitulle levolle. Hyvää yötä hipit :)
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #16 : 18. Heinäkuuta 2010 klo 22:23 »
  • Tykkää (0)

• Kaipaukseni
    on kuin pieni kivi joen rannassa.
    Se on välissä,
    ei osaa päättää.
    Valuako veteen
    virran tuupittavaksi.
    Vai pysyäkö
    kuivalla maalla.

Kaipaan
    mutten mitä tahansa.
    Rikkaus tai menestys
    ei ole kaipuuni kohde.

Kaipaan
    häntä takaisin.
    Olen pikkukivi,
    antautuako kyynelvirralle
    Vai kuivalla maalla
    vakuutella pian
    näkevämme taas uudestaan.

<3
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #17 : 18. Heinäkuuta 2010 klo 23:54 »
  • Tykkää (0)

• Jos jäät rannalle, et voi ikinä tietää mitä jonkun matkan päässä alavirrassa odottaa..  Mitä jos se virta on juuri tarpeeksi vahva että se kannattelee ja vie eteenpäin, tuuppimatta  :) Ei välttämättä kyynelvirta, vaan elämänvirta.
    Ja voihan olla että joku jossain, oli se sitten ihminen, eläin tai asia, tietämättään kaipaa juuri sinun saapumista! Sitä ei tapahdu jos jää rannalle..

Yökyöpelin ajatuksia, nyt vaikenen  :-X
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #18 : 20. Heinäkuuta 2010 klo 11:43 »
  • Tykkää (0)

• Voi olla..
    Tai voi olla että virta vie mut itsesääliin ja suruun, eikä kuljeta eteenpäin elämässä.

Juuri sain tietää totuuden, jota osasinkin aavistaa. Silti se sattuu ja tuntuu että en edes pystyisi jäämään rannalle, virta on liian kova. Olen pikkukivi, jonka kaiken järjen mukaan pitäisi musertua hiekaksi. Ehkä hiekanjyvistä olisi edes jollekulle iloa.
    Matka alavirtaan tuntuu liian pitkältä, mieluummin olisin pitänyt sen onnen mikä mulla oli. Mutta kuten selvisi, se onni oli unelmille rakennettu, eikä pelkät unelmat ole kestävä pohja todelliselle onnelle.

Kaipaan, mutta turhaan. Kuinka nopeasti elämä voikaan muuttua, kaipaukseni kohde ei enää kaipaustani ansaitsisi.
    Kyynelvirtaan matkani siis käy.  :'(
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #19 : 22. Heinäkuuta 2010 klo 14:53 »
  • Tykkää (0)

• Oon äärimmäisen innoissani, heinäkuun loppu on täynnä kaikkea kivaa nähtävästi. Ensin lauantaina Gatheringiin (jota en malttaisi odottaa) ja sitten seuraavana viikonloppuna Metsäfestiwaaleille. Ihqua <3
    Oon kiitollinen että löytyy ihania ihmisiä seuraksi näille elämän tripeille, uusille kokemuksille joista ei ollut hajuakaan vielä jokin aika sitten. Toivon että kaikki menee hyvin ja että yhteinen olemassaolo olisi mukavaa. :)

Lisäksi oon iloinen että tänne foorumille on ilmaantunut näin paljon porukkaa. Nyt menee tosin huomattavasti enemmän aikaa selata edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit (oon ollut tässä jo pari tuntia ja vieläkin on muutama lukematta :D). Mutta ei se haittaa, pääasia että kaikki hippimieliset tuntisivat tän foorumin kodikseen. Yhdessä me voidaan tehdä tästä sellainen, maailma on mahdollisuuksia täynnä. :)
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #20 : 23. Heinäkuuta 2010 klo 20:08 »
  • Tykkää (0)

• Rainbow Gathering jaksaa hymyilyttää ja innostuttaa :)
    Facebookista juuri luin erään kaverini statuspäivityksen, jossa hän pohti että "pitäisikö mennä katsomaan". Huokaus.

Tietty itsekin oon utelias ton tapahtuman suhteen mutta ei se ole ainoa syy mennä tuonne. Jotenkin sellainen tunne, että tuosta tapahtumasta voisi jäädä jotain syvällisempääkin käteen ja että siellä tuntisin olevani jotenkin yhtä maailman kanssa. Tuntuu sellaiselta tapahtumalta, johon voisin ja haluankin osallistua täysin rinnoin. Toivottavasti viikonloppuna leiri ei ole täynnä "uteliaita ihmisiä", vaan sellaisia ihmisiä, jotka oikeasti haluavat siihen osallistua.

Rauhaa & rakkautta teille hipeille :) olkoon matkamme onnellinen, kohtasimme sitten Gatheringissa tai emme.
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #21 : 27. Heinäkuuta 2010 klo 11:23 »
  • Tykkää (0)

• Eilen palasin Gatheringista väsyneenä mutta onnellisena.
    Olen erittäin kiitollinen matkaseurasta (kiitos vihreäkaupunki, v-i-p, Brooks ja Jade ja kaikki, jotka siellä tapasin :) ), ilman heitä en olisi välttämättä niin helposti lähtenyt matkaan.
    Koen olevani jotenkin valaistuneessa tilassa. On hämmentävää jälleen olla takaisin kaupungissa. Saan jatkuvasti muistuttaa itselleni, että nyt on tiistai (päivämäärästä ei edelleenkään mitään hajua) ja että pitäisi katsoa kelloa, koska on sovittuja menoja, joihin mun oletetaan saapuvan. Sillä jo parikin päivää ilman kelloa ja elektroniikkaa nähtävästi riitti siihen, että nyt tämä maailma kaupungissa tuntuu oudolta. (Ja takaisin tullessa kyllä huomasi millaisen liikenteen melun keskellä sitä onkaan tottunut elämään..!  :o )
    Aloin myös miettimään suhdettani uskontoihin. Jonkin verran tästä keskustelimmekin mutta täydenkuun juhlassa, tanssiessani monta tuntia puolitranssissa main firen ympärillä, sain ehkä uuden oivalluksen omasta suhteestani uskontoihin.
    Mun mielestä on hassua sanoa että "uskoo" esimerkiksi jumalaan. Koen, että on olemassa jokin mystinen voima, joka pitää yllä tätä maailmaa ja vaikuttaa elämän tapahtumiin. Mutta en usko siihen. Mun ei tarvitse uskoa, sillä mulle asia on näin. Tavallaan näen että uskomisella ja tietämisellä ei ole paljonkaan eroa. Ehkä löysin sisältäni tämän asian, joka on aina ollut siellä. Vasta tämä kokemus sai mut ymmärtämään sen.
    Gatheringissa oli tietenkin muutama negatiivinenkin puoli, mitä on kaikissa ihmisjoukon kesken tapahtuvissa asioissa. Negatiiviset asiat eivät kuitenkaan kumoa niitä positiivisia, joiden takia tämä kokemus Gatheringista jää elävänä mieleen. Sain olla rauhassa yhtä luonnon kanssa ja tasapainottaa mieleni, tärkeintä mulle ei ollut sosialisoida muiden ihmisten kanssa vaikka sekin oli kyllä hienoa.

Tahdon vain kiittää aluksi tätä foorumia, josta ensinnäkin sain tiedon Gatheringista ja myöhemmin hyviä neuvoja sitä varten ja nyt kiitän siksi, että voin jakaa kokemuksiani täällä. Kiitän uudestaan matkaseuraa ja kaikkia ihmisiä, jotka tapahtuman kanssani tavalla tai toisella jakoivat. Lopuksi kiitän luontoa ja sitä voimaa, joka tätä kaikkea ylläpitää, se mitä mä tarkoitan jumalalla. <3

Kuten sanottua, tästä matkasta jäi huomattavasti enemmän kotiinvietävää kuin tavallisesta lomamatkasta. Tuliaiset vaan eivät ole materiaalisessa muodossa vaan pään sisällä. ;)
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #22 : 27. Heinäkuuta 2010 klo 17:11 »
  • Tykkää (0)

• Tänään kävin divarissa ja tietty sieltä heti löytyi kahdellakympillä tavaraa. Tällä kertaa mukaan tarttui mm. Johnny Cashin levy ja Tarot-kirja. :)
    Tampereella Lukulaari olkoon siunattu, ehkä paras divari missä oon tähän mennessä käynyt.

Muutoinkin hyvä päivä tänään, opin taas uutta laulamisesta ja oleminen tuntuu mukavalta.  :P
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #23 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 12:43 »
  • Tykkää (0)

• Hihkun innosta, koska foorumille lähestulkoon tulvii uusia viestejä. Tarkoittaa paitsi työtä moderoijalle, myös iloa siitä että on tärkeä ja että on mahdollisuus käydä vilkasta keskustelua erilaisten ihmisten kanssa. :)
    Kivaa kun saa olla huolehtimassa siitä, että foorumi toimisi hyvin ja oppiipa samalla uusia taitojakin.. New skillz with da computah!  :P
    Siitä en sitten tiedä missä vaiheessa tästä tulee addiktio mutta se on sen ajan murhe. :D Nautin tästä innostuksesta ja odotan kärsimättömästi uusia postauksia. ;D

Kiitos ihanat hipit, on kiva moderoida tätä foorumia  :-*
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #24 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 13:15 »
  • Tykkää (0)

• Toivottavasti quaaarwa sanoo samaa vielä joidenkin kuukausien kuluttua  ;)
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #25 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 13:20 »
  • Tykkää (0)

• Toivottavasti :D :D
    Kuitenkin tänne eksyy nyt ton kirjoittamisen jälkeen joku hirvee lauma häirikköjä ja sit multa menee yöunet sen takia. ;)
    Mutta, se on sen ajan murhe sit ja kuuluu tähän "vaativaan" moderoimishommaan. :)
    Kirjattu

Jade

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #26 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 16:01 »
  • Tykkää (0)

• Hyvin se näyttää sujuvan  :) Tsemppiä ja jaksamista, pidetään yllä hyviä energioita niin jospa ne häiriköt eivät tänne eksyisi.
    Kirjattu
    Se, mitä etsit, on.
    Se on jo.
    Nykyhetki on.
    Todellisuus on.
            Evald Flisar:Tietäjän oppipoika

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #27 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 16:10 »
  • Tykkää (0)

• Khiitos :) Täällä on kyllä hyviä ihmisiä, ne hyvät energiat virtaa foorumilla. Tai ainakin musta tuntuu niin :D
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #28 : 30. Heinäkuuta 2010 klo 12:29 »
  • Tykkää (0)

• Aaaaaaargh tänään lähtö metsäfestiwaaleille ja kaikki vielä tekemättä!!!
    Suihkussa pitäis käydä ja tiskata ja pakata, hirvee kiire!
    Mutta ihan kauheeta, kun täällä on taas niin paljon uusia lukemattomia viestejä, etten ehdi keskittyyn niihin ja miettiin niitä... :'( Sunnuntaina lienee sitten kauhea työsarka lukea nää viestit läpi. ;)
    Ehkä en kiirehdi vaan meen aamun toiselle spaddulle, ties vaikka mukava naapurini osuisi samaan aikaan röökille. Pieni jutusteluhetki keventää kauheintakin kiirettä. :)
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #29 : 30. Heinäkuuta 2010 klo 12:40 »
  • Tykkää (0)

• Laittakaa metsä raikumaan  ;D
    Kirjattu