Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Hyvä olo :) - 1

Deadhead

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Hyvä olo :)
« : 17. Lokakuuta 2014 klo 22:05 »
  • Tykkää (4)

• Mun on pakko jakaa tää fiilis mikä mull ny on, siis mulla on nii hyvä olo just nyt ja tässä! :)) viikon paras päivä, perjantai ja viikonloppu alko :)) sauna anto hyvät löllykäiset (mä rakastan saunaa iha ylipaljon) ja mull on ollu viimeset 10 viikkoo nii stressaavaa aikaa et huh huh ja tänään kaikki tuli päätökseen :))!!! Tunsin ku lihakset rentoutu, stressii hävis, suuren suuri hymy tuli kasvoille ja teki vaa mieli halata jokaista vastaan tulijaa ja toivottaa hyvää ja aurinkoista päivää just SULLE ja mä haluun nyt toivottaa kaikille täällä oleville hyvää ja aurinkoista viikonloppua ja ihanaa syksyistä mieltä! :)) mä rakastan elämää! <3 :)
    Kirjattu

Joosef

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Hyvä olo :)
    « Vastaus #1 : 17. Lokakuuta 2014 klo 22:19 »
  • Tykkää (0)

• Olen iloinen puolestasi. Mukavaa kuulla joskus tällaistakin. Kiitos. Useimmat uutiset ovat yleensä huonoja ja suurin osa siitä mitä mistäkin tuutista tulee. Tällaiset viestit levittävät hyvää oloa ja lääninsitruunat/hapannaamat levittävät pahaa oloa. Tätä on oikein tutkittukin. Eli positiivisuus leviää. Shine on!
    Kirjattu