Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Hyvää huomenta :) - 1

Unohdutus

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Hyvää huomenta :)
« : 04. Toukokuuta 2011 klo 11:30 »
  • Tykkää (0)

• Kertokaahan, mikä teillä saa tai sai aamun lähtemään hyvin käyntiin?

Tää heräs aamulla vastentahtoisesti siihen että koira kertoi että ois kiire ulos. Eikä ihme, se yritti taas eilen ahmia itsensä hengiltä, mutta se on eri juttu se... Mutta tulla nyt keskeyttämään mun unet, höh! Oli taas niin jänniä unia, mistähän nää on tullut? Pari kuukautta jo nähnyt lähes joka yö tosi eläviä unia. Rakastan unia! Nukkumisesta tykkään muutenkin vähän liikaa ;D

Onneksi aamu lähti sitten hyvin käyntiin, kun olin eilen löytänyt pakkasesta puolukoita ja innostunut illalla tekemään vispipuuroa aamuksi. Aamiaisen kruunasi vielä kupillinen teetä ja itseleivottu sämpylä. Hyvä ruoka, huomattavasti parempi mieli :)
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    Vs: Hyvää huomenta :)
    « Vastaus #1 : 04. Toukokuuta 2011 klo 12:06 »
  • Tykkää (0)

• Namnam! Vispipuuroa, ihanaa! Suurta herkkua se kyllä   :ruokaa

Oma aamuni lähti käyntiin unen ylöskirjoituksella; olen yrittänyt alkaa kirjoittaa unipäiväkirjaa, jotta osaisin tulkita ja arvostaa unia enemmän. Sen jälkeen ponnahdin keittiöön, jossa vierähtikin seuraavat 2,5 tuntia kun joogasin, meditoin ja söin lopulta aamupuuron! Tänään meditointiin yhtyi värejä, olen hiukan huolestunut kun kysyessäni aurastani henkioppaaltani, näin punaista (mutta myös vihreää ja keltaista). Lisäksi voimakas kokemus indigonsinisen muuttumisesta violetiksi, HUH. Sitten tuli mieli ja alkoi pohdiskella liikaa  ::)

Koirallesi paljon rapsutuksia!
    Vihdoin meidän haukkumme koiraherkut päättyivät roskiin. Niitä olen jollekin koirakaverille säästellyt, vaan ei ole moista tullut kylään ja huomasin että ne olivat menneet pari vuotta sitten vanhaksi  :))

Ihanaa päivää sinulle! <3
    Kirjattu
    Saniaispuita ja sammakoita,
    peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
    Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

Unohdutus

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 08. Toukokuuta 2011 klo 10:36 »
  • Tykkää (0)

• Oikein hyvää, kaunista ja aurinkoista aamupäivää taas rakkaat ihmiset! :)

Nefin aamutoimet kuulostavat kyllä kadehdittavan kiireettömiltä :) Rapsutukset välitetty. Kiittämätön pieni otus vaati lisää ;D

Hyvälle tuulelle tänä harvinaisena (lievänä) krapula-aamuna saikin tuo pieni koira, joka kai päätti lohduttaa kömpimällä kerrankin viereen nukkumaan ^-^ Yleensä kun sitä ollaan olevinaan niin oman tiensä kulkijoita ettei ainakaan voi söpösti vieressä nukkua, ehei, kyllä kylmä ja kova lattia aina moisen hempeilyn voittaa.

Tänään voisikin kauniin kesäisen päivän kunniaksi tehdä piiitkä lenkki tuonne merenrantaa pitkin! Meri on mun suuria rakkauksia... Ja järvet, joet, lammet, purot - kaikki missä voi katsella kuinka vesi elää. Meri myös tuoksuu kesälle, aaltojen liplatus kuulostaa kesältä ja häikäisevä vedenpinnasta heijastuva aurinko saa kaiken näyttämään kesäiseltä. Rakastan.
    Kirjattu

Unohdutus

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 19. Kesäkuuta 2011 klo 12:03 »
  • Tykkää (0)

• Huomenta!

Tänään heräsin siihen että vanhuskoira putosi sängystä. Pari tuntia myöhemmin se putosi ikkunalaudalta ::) Toinen parka luulee olevansa ketterä kuin kissa, vaikka todellisuudessa otus on suurin piirtein yhtä ketterä kuin ylipainoinen vanha juoppo neljän promillen humalassa. Voe voe pientä! :D
    Kirjattu