Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Kiitos teille! - 1

inka

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Kiitos teille!
« : 21. Elokuuta 2012 klo 09:54 »
  • Tykkää (0)

• Eksyin tänne foorumille muutama päivä sitten. Minua on jonkin aikaa harmittanut se, etten ole mielestäni hyvä ihminen. Tai siis sellainen, kuin haluaisin olla. En vaan jotenkin saa aikaiseksi. Olen myös hyvin epävarma itsestäni, joten en tiedä uskallanko edes tavallaan yrittää muuttua.

En pidä siitä, että olen hyvin ennakkoluuloinen, varsinkin ihmisiä kohtaan. En jaksa keskustella keskiverto-, noh tyhmän ihmisen kanssa. Ärsyttää, että olen melko huono englannissa. En ole niin ekologinen kuin voisin olla. Haluaisin siitä tupakasta lopullisesti eroon. Vihaan minulle omaleimaista murehtimista ja stressiä, siis haluaisin aloittaa joogan tai vastaavan. Haluaisin myös hieman harvemmin sitä ganjaa ja olutta nauttia.

Reilu puoli vuotta sitten käytin vielä kaikkea mahdollista päihdyttävää, olin koko ajan sekasin, joten tavallaan ymmärrettävää, ettei kaikkea ole voinut korjata saman tien. No, nyt tuntuu, että hei kyllä mä olen se ihan yhtä päättäväinen mimmi kuin ennenkin! Kuhan vain päätän. Olen jo alkanut työstää noita asioita.

Kiitos siitä tälle foorumille, on ollut mahtavaa löytää ihan omanlaisensa paikka, jossa puhutaan juuri itselle kiinnostuvia juttuja. Tuntuu, että olisin taas saanut pienen palan sitä itsetuntoa takaisin, mikä minulla oli. On sellainen olo, että pystyn mihin vain. Iso kiitos teille!  ^-^

Inka

Jukka Kuoppamäki - Kukkasen Valta Small | Large

Pakko mainita, että tässä on ainakin minun mielestäni mahtava aamunavausbiisi. :) :)

« Viimeksi muokattu: 21. Elokuuta 2012 klo 09:57 kirjoittanut inka »
    Kirjattu