Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

mikä saa sinulla suupielet nousemaan hymyyn? - 19

kirkasmieli

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
Vs: mikä saa sinulla suupielet nousemaan hymyyn?
« Vastaus #270 : 19. Heinäkuuta 2014 klo 09:32 »
  • Tykkää (2)

• Elämä! :sydamia
    Kirjattu

gemma

• Vieras
    « Vastaus #271 : 22. Heinäkuuta 2014 klo 09:10 »

Ylipäätään se, että olen elossa. Heräsin virkeänä, mun keho toimii ja olo on hyvä. Miten kehoni jaksoi nuoruuden hulluudet.. yhä vaan sydän jumpsuttaa ja kaikki toimii suurinpiirtein mainiosti. :)
    Kirjattu

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #272 : 22. Heinäkuuta 2014 klo 19:54 »
  • Tykkää (1)

• Rakkaus vaimoon, eläimiin, luontoon ja tähän kotiini maalla, jossa vietämme eloamme kauniina kesäpäivänä. Olen kyllä todella onnellinen ja onnekas. Kiitos kiitos kiitos Universumille.
    Kirjattu

halinalle

• Vieras
    « Vastaus #273 : 01. Elokuuta 2014 klo 21:25 »

Työkaverit sai hymyilemään :)
    Kirjattu

kirkasmieli

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #274 : 02. Elokuuta 2014 klo 10:08 »
  • Tykkää (1)

• Parisen viikkoa sitten kerkesin jo luulla että joku vandaali oli särkenyt silkkiuikun pesän tuosta lähilammelta (vähän levoton paikka, ja pesän vieressä oli jo jonkun rantapallo ymv).. Uikkupariskuntaakaan ei näkynyt sen koommin. Tuli surku mieli kun olin pesänrakennusta ja hautomista ym oheistoimintaa viikkojen ajan kerennyt seuraamaan ohi kävellessä..

No, äsken käppäilin taas siitä pesäpaikan ohi niin kah, siellä se pariskunta taas polski, tällä kertaa kahden pienokaisen kanssa  ^-^ Olivatkin ilmeisesti itse särkeneet pesän heti kuoriutumisen jälkeen ja painuneet jonnekin piiloon..

Tuli taas hymy huulille vähän takapakkisen alkuviikon jälkeen  :sydamia
    « Viimeksi muokattu: 02. Elokuuta 2014 klo 10:12 kirjoittanut kirkasmieli »
    Kirjattu

halinalle

• Vieras
    « Vastaus #275 : 04. Elokuuta 2014 klo 15:01 »

Esimies sai hymyilemään. Olin ajatuksiini uppotuneena lukemassa Hippejä kun hän koputti mun loosin oveen. Sai mut hyppäämään melkein kattoon ja saatiin molemmat siitä ihan kivat naurut :)
    Kirjattu

gemma

• Vieras
    « Vastaus #276 : 23. Lokakuuta 2014 klo 13:12 »

Syksy! Ihanan raikas ilma ja vielä on jonkin ruskaa. Voi pukee villasukkia ja muuta lämmintä päälle. Koiran pissitysreissuilla illalla voi katella tähtiä ja hengittää kylmää ilmaa keuhkot täyteen.

Toisekseen keksin ratkaisun hippiliivini ongelmaan. Jouduin katkomaan muutaman hapsun, kun niihin oli liimattu sinisiä helmiä ja sulkia, joista en pitänyt. Olen pähkäillyt kaaauuaan ja nyt eilen illalla ennen nukahtamista keksin, että ompelen leikattujen hapsujen kohdalle metallirenkaat ja pujotan niihin tietynlaisella solmulla viininpunaset nahkanauhat. Kiitos alitajunta. :)

Eilen kirpparilöytönä kankaita pilkkahintaan; viininpunaista puuvillajoustosamettia, oranssia joustofroteeta ym. Just mulle rakkaita värejä ja olin ostanut muutamaa päivää aiemmin kaavan mekkoon, johon tota samettia tarviin. Jihuu. Kun malttaa oottaa, usein kirpparilta, roskiksista tai roskalavoilta löytyy kuin kohtalon antamana, sitä mitä tarvii..
    « Viimeksi muokattu: 23. Lokakuuta 2014 klo 13:15 kirjoittanut gemma »
    Kirjattu

amelia

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #277 : 26. Lokakuuta 2014 klo 09:41 »
  • Tykkää (2)

• Tänään hymyilyttää oma suloinen kissa ja sen kaikki metkuilut, eilen leivotut mustikka muffinit, hyvä kirja jota luen, siskon seura ja kiva aamufiilis :D
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #278 : 26. Lokakuuta 2014 klo 21:13 »
  • Tykkää (0)

• ^ Ah, ihanat kissat.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #279 : 26. Lokakuuta 2014 klo 21:59 »
  • Tykkää (0)

• Tänään hymyilyttää oma suloinen kissa ja sen kaikki metkuilut, eilen leivotut mustikka muffinit, hyvä kirja jota luen, siskon seura ja kiva aamufiilis :D
    Kissat on kyllä ihania. Siksi mulla on niitä neljä! Tosin välillä kyllä meinaa mennä hermot, koska varsinkin kaksi nuorempaa ovat välillä melkoisia riiviöitä. :D
    Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #280 : 26. Lokakuuta 2014 klo 23:09 »

Tänään koin luonnonelämyksen, joka sai yhtä aikaa suupielet onnelliseen hymyyn ja silmät melkein kostumaan aivan silkasta kaihosta...
    Kun on ollut niin kylmää niin kauan, lämpö tuntui miellyttävältä, vaikka onkin samalla niin harmaata ja pimeää. Tykkäisin enemmän auringosta. Niinpä minut yllätti, että tämänpäiväisessä etelätuulessa oli mukana säväys jotain aivan ihanaa. Se tuoksui kesältä!!!
    Tunsin kuinka tuuli toi luokseni kaukaa etelästä muistumia jostakin huolettomasta, missä ihmiset katsovat oranssinpunaista auringonlaskua, missä on ainavihantaa kasvillisuutta ja lämpimiä suolaisia uimavesiä...
    Kuinka pakahduttavaa onkin aistia jotakin tällaista omilla kotikonnuilla, jossa kesä on jo täysin menetetty ja seuraavaan kesään on koko pitkä kylmä talvi matkaa. Keskellä pimeintä syksyä, tuuli toi häivähdyksen onnea
    :sydamia
    Kirjattu

amelia

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #281 : 28. Lokakuuta 2014 klo 16:20 »
  • Tykkää (1)

• Nyt hymyilyttää että täällä on muitakin kissojen ystäviä! Haluaisiko joku perustaa sellaisen kissa-keskustelun mihin kaikki vois laittaa omien kissojen kuvia ja kirjoitella niistä juttuja? Olis niin kivaa kun en tunne ketään muita kissanomistajia :D
    Kirjattu

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #282 : 28. Lokakuuta 2014 klo 18:11 »

Tosi kivaa keskustelua kissoista. Valitettavasti some on kissajuttuja täynnä, onneksi ei mun some.

Mutta joo, tykkään näistä kevennyksistä nimenomaan täällä.
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #283 : 28. Lokakuuta 2014 klo 18:38 »
  • Tykkää (0)

• Nyt hymyilyttää että täällä on muitakin kissojen ystäviä! Haluaisiko joku perustaa sellaisen kissa-keskustelun mihin kaikki vois laittaa omien kissojen kuvia ja kirjoitella niistä juttuja? Olis niin kivaa kun en tunne ketään muita kissanomistajia :D

Itse olen aikoinaan laittanut paljonkin kissajuttuja tuonne Sitä sun tätä -osion Lemmikit-ketjuun (löytyy tällä hetkellä ketjun alasivulta 6.)
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

gemma

• Vieras
    « Vastaus #284 : 07. Marraskuuta 2014 klo 09:01 »

Yön aikana oli satanut ensilumi ja lumisade vaan jatkuu... Ihanaa!  :sydamia  Pikkukoira piirteli jälkiä puhtaaseen lumeen, nuuski ja oli jotenkin tohkeissaan. Mä sitten rakastan ihan kaikkia vuodenaikoja ja kelejä! Aurinko, tuuli, lumi, räntä, vesisade... kaikki saa tuntemaan olevansa niin elossa ja osa tätä luomakuntaa. Jee! Tekis mieli mennä peuhaamaan lumessa, mutta katon ehkä vähän syrjäisemmän paikan..  ;)
    Kirjattu