Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

mikä saa sinulla suupielet nousemaan hymyyn? - 7

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: mikä saa sinulla suupielet nousemaan hymyyn?
« Vastaus #90 : 01. Lokakuuta 2010 klo 09:40 »
  • Tykkää (0)

• Aamutupakalle mennessä (ainoa) sytkäri tipahti aamukahviin. Kokeilin kuitenkin ja sehän toimi!  ;D
    Kirjattu

hippami

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    !!
    « Vastaus #91 : 01. Lokakuuta 2010 klo 10:51 »
  • Tykkää (0)

• AURINKO !! <3 minä toimin aurinkoenergialla!
    Kirjattu

Suoviitta

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • Olkoon ilo kanssasi.
      • Sarkasmi
    « Vastaus #92 : 01. Lokakuuta 2010 klo 18:58 »
  • Tykkää (0)

• Kauniit asiat. Tänäänkin näin niitä useita, ja jokaiselle hymyilin.
    Kirjattu
    Don't dream it, be it!

Darw

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #93 : 03. Lokakuuta 2010 klo 21:16 »
  • Tykkää (0)

• Kauniit ihmiset. Siksi hymyilenkin välillä melkein jatkuvasti.
    Kirjattu

Suoviitta

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • Olkoon ilo kanssasi.
      • Sarkasmi
    « Vastaus #94 : 04. Lokakuuta 2010 klo 18:12 »
  • Tykkää (0)

• Minä kävin tänään kaupungilla ja näin kauniita ihmisiä. Näin jopa yhden katsoessani aamulla peiliin - sille hymyilin ihan hiivatisti, ja kovin yllättyneenä myös. Hymyilin myös kehuille ja mukaville ihmisille. Nyt virnuan silkkaa väsymystäni, mutta aiemmin hymyilytti myös ihan simona noussut koulumotivaatio. Se, että menee hyvin, hymyilyttää.
    Kirjattu
    Don't dream it, be it!

odonata

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    • Hui hai Hippi!
    « Vastaus #95 : 15. Lokakuuta 2010 klo 10:15 »
  • Tykkää (0)

• Vaikka muuten ahdistaakin, en voi hymyilemättä seurata koirien iloa ensilumesta  :D

Ne hyppivät kuin pikkulapset innoissaan, juoksevat ympyrää, pyörivät lumessa (vrt. tekevät lumienkeleitä), haukkaavat suuria suullisia lunta suihinsa (vrt. hiutaleiden pyydystäminen kielellä) ja suorastaan kihisevät elämäniloa ja onnea!

Silmät loistavat ja suupielet nousee hymyyn ja sisälle tultua, tuoksuvat märältä koiralta ja kipuavat syliin kylmin tassuin onnellisina. Ihanaa!!!
    Kirjattu
    Minä en ole mieli, äly tai ajatus,
    en myöskään korvat, silmät, suu tai iho.
    En ole taivas enkä maa, en tuli enkä ilma,
    Minä olen ikuinen autuaallinen tietoisuus-henki.

Shankara

jussi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #96 : 25. Lokakuuta 2010 klo 12:58 »
  • Tykkää (0)

• Vaikka muuten ahdistaakin, en voi hymyilemättä seurata koirien iloa ensilumesta  :D

Ne hyppivät kuin pikkulapset innoissaan, juoksevat ympyrää, pyörivät lumessa (vrt. tekevät lumienkeleitä), haukkaavat suuria suullisia lunta suihinsa (vrt. hiutaleiden pyydystäminen kielellä) ja suorastaan kihisevät elämäniloa ja onnea!

aivan sama juttu... koiruuden kanssa olin just menossa sisään kun se päätti karata illman hihnaa portista ja luulin että saan taas juoksulenkin mutta hän pyshtyi heti hyppimään lumessa ja se tarkotti sitä että hihna takas ja pihalla vielä hetki =D ihania otuksia!
    Kirjattu
    Peace and freedom... Ja sitten heräsin ja piti lähteä kouluun...

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #97 : 29. Marraskuuta 2010 klo 18:15 »

Nyt, kun niin monet ovat kauhuissaan pakkasista, tekee mieli esittää vähän toisenlaista näkökulmaa. Olin tänään iltapäivällä kävelyllä pukeutuneena paksuun kaulukselliseen toppatakkiin, korvaläpälliseen fleecevuorilliseen pipoon, kaksinkertaisiin hansikkaisiin. Välkkäreitäkin oli kahdet, jalassa lämpimät talvikengät jne. Ei palellut – ja olipa huikaisevan kaunista! Nautinto suorastaan. Suosittelen kaikille, paitsi pahimmille vilukissoille, heille suosittelen teetä ja kynttilöitä (itselleni myös nyt illalla :) ).
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #98 : 29. Marraskuuta 2010 klo 19:10 »
  • Tykkää (0)

• ^ Muksun iho sen verran herkkä että posket jo palelluttanut. Siispä sisätiloissa. Mutta siitä toisessa ketjussa  :D
    Kirjattu

Peacebirdie

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • Just peace. Everything has a soul.
    « Vastaus #99 : 29. Marraskuuta 2010 klo 19:16 »
  • Tykkää (0)

• Mut saa hymyilemään, kun vain jaksaa pysähtyä hetkeen. Olla hetken hiljaa ja katsoa ympärileen. Sen voi tehdä missä vaan! Mieti, mitä näät, sulje silmät, HENGITÄ! Jos olet bussissa piirtele vaikka huuruiseen lasiin, jos olet tunnilla/töissä kirjoita/piirrä vihkoon ajatuksiasi ilmi.
    Toisaalta voi olla myös mukavaa vain hukkua lempi kappaleeseesi, antaa musiikin viedä...
    Kirjattu
    Life is a blank paper.Your job is to paint it with lots of colours and beauty.Still,sometimes someone takes the "pencil" out of your hand and disfigure the painting with gray shadows. Then the choice is yours: do you want to pick up the pencil again? I know I would. Peace

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #100 : 29. Marraskuuta 2010 klo 19:42 »
  • Tykkää (0)

• Nyt, kun niin monet ovat kauhuissaan pakkasista, tekee mieli esittää vähän toisenlaista näkökulmaa. Olin tänään iltapäivällä kävelyllä pukeutuneena paksuun kaulukselliseen toppatakkiin, korvaläpälliseen fleecevuorilliseen pipoon, kaksinkertaisiin hansikkaisiin. Välkkäreitäkin oli kahdet, jalassa lämpimät talvikengät jne. Ei palellut – ja olipa huikaisevan kaunista! Nautinto suorastaan. Suosittelen kaikille, paitsi pahimmille vilukissoille, heille suosittelen teetä ja kynttilöitä (itselleni myös nyt illalla :) ).

Samaa, oli tuossa yksi päivä kylmä, ja aloin tarkkailemaan mitä tapahtuu... Jännitin hartioita, kasvot vääntyivät tuskaiseen virneeseen ja tuntui kovin kylmältä. Sitten tajusin että teen itse tästä paljon kylmemmän oloista kuin oikeasti onkaan. Sitten vaihdoin ajattelutapaa siihen, että vertasin kuinka lähellä olen kuolemaa, kuinka paljon kylmempi pitää vielä olla että kuolen. Ei tuntunutkaan hassummalta :). Nyt kun pyöräilin kotiin pari kilometriä harrastuksesta, palautin saman ajatuksen mieleen, mutta käänteisenä: kuinka elävältä tuntuukaan! Poskissa kihelmöi, sormet jäätyy, korvissa tuntuu, mutta ai että kylläpä tuntuu ja virkistää! Ja ajattelin myös että odotas vain niitä parinkympin pakkasia niin tämä ei tunnu enää missään... Nyt kun katoin lämpömittaria, pakkasta oli -21. Asenteesta ja mielestä on yllättävän paljon kiinni. Mutta parin päivän kotona istumisen jälkeen TUNTUI NIIN PERKELEEN HYVÄLTÄ.

Ja Peacebirdielle, tosiaan samaa tein tuossa pyöräillessä, vedin syvään henkeä, ja tunnustelin vain kuinka ihanalta kylmä ja raikas ilma tuntuu keuhkoissa. :)

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #101 : 29. Marraskuuta 2010 klo 21:11 »

Hirmuisen hyvä tiivistys Peacebirdieltä. NÄIN sitä eletään! :)
    Kirjattu

inkivääri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #102 : 06. Syyskuuta 2011 klo 20:41 »
  • Tykkää (0)

• 5kk laajennetun herkkulakon(kyllä, sisälsi myös jäden) viimeisenä päivänä vuosi sitten syksyllä: Frendin synttärit, päivä oltu sienimetsässä ja auringonpaisteessa istuin maassa suklaamuffinssi kädessä. Ensipuraisu sai hyvin laajasti hymyilemään.  ;D

Suupielet nousevat entisestään jos vaikkapa vastaantuleva tuntematon hymyilee takaisin...
    Kirjattu

Ansku

• Vieras
    « Vastaus #103 : 01. Marraskuuta 2011 klo 14:12 »

Tänään esimerkiksi mun suupielet sai nousemaan hymyyn hyvä musiikki, kaunis syyssää ja aamukävely rannan kautta keskustaan asioille :))
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #104 : 02. Marraskuuta 2011 klo 11:38 »
  • Tykkää (0)

• Lämpöiset ajatukset läheisyydestä ja siihen liittyvistä päiväunista saavat tämän tytön tätänykyä hymyilemään. On hassua kuinka ihastunut voi olla kuitenkaan olematta oikeasti ihastunut! Välillä vaan kaipaa päiväunikohdetta ja sitten se jostain ilmestyy.
    Myös kevyt olo päässä kun takut alkavat harventua.. Tuntuu kuin karistaisin jotain suurta painolastia pois joka on minua vuosia seurannut!

Ja kissanpusut, vaikka ne harventuneet ovatkin..

Välillä ajatus kävellessäni lämmittää niin syvästi että havaitsen hymyileväni itsekseni  ^-^
    Kirjattu
    Saniaispuita ja sammakoita,
    peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
    Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.