Tällähän saa mainiosti tuntemaan itsensä mukavaksi ihmiseksi, kun pääsee miettimään niitä hyviä puolia itsestään, eikä tarvitse vatvoa sitä, että mitä tuli taas tehtyä väärin.
Olen erittäin hyvä keskittymään mielenkiintoni herättäneisiin asioihin. Taitoni on sen verta hyvä, että osaan nykyisin kulminoida huomioni pois muusta ihmisseurasta, jos koen tietyn henkilön seuran muita mieluisammaksi. Tämä siis tarkoittaa sitä, että unohdan keskustellessani kokonaan muiden ulkopuolisten läsnäolon, samalla lailla kuin saatan unohtaa ympäröivän maailman seinän väriä ihmetellessäni.
Olen erittäin hyvä ymmärtämään asioita. En keksi uusia paljon, enkä aina ole se porukan nopein hoksaaja, mutta minun on paljon helpompi sisäistää ja ymmärtää asioita, kuin monien tuntemieni. Tätä on tietenkin tasapainottamassa parit muut piirteet, mutta olen aina ollut ylpeä ymmärtämiskyvystäni.
Omistan erittäin hyvän mielikuvituksen joka liikkuu vilkkaasti. Tämän takia osaan kirjoittaa ja piirtää ajatukseltaan värikkäitä luomuksia. Lisäksi olen hyvä sanankäyttäjä kirjoittaessani tarinoita.