Hei, jos parisuhdeseuran lisäksi etsit ihan kaveriseuraakin, niin oon tosi kiinnostunut tutustumaan ja jopa näkemään. Itse hiljattain oon jääny vähän yksinäiseksi ja porukoitten ulkopuolelle. Asun nyt Porissa, mutta lähiaikoina voi olla että muutan Helsinkiin tai jonnekin Kanta-Hämeeseen. Porissa hipihtäviä tyyppejä liikkuu Annankatu 6:ssa (eli Annis). Siellä on taide, musiikki ja teatteritoimintaa.
Ihmisten kategoroiminen voi olla hyödyllistä, mutta myös hyödytöntä. Vaikka kaksi ihmistä kokisin olevansa hippihenkisiä, he välttämättä eivät pidä toisistaan. Mutta se voi olla suurempi todennäköisyys löytää ystäviä kun hakeutuu samanhenkisten ihmisten keskuuteen. Joskus voi jopa synkata ihan oudontyyppisenkin ihmisen kanssa! Tänään käytiin poikaystävän kaverin luona, joka on aika juntti ja kutsuu mua emännäksi (oon aina inhonnu kun mua kutsutaan emännäksi), mutta tulin tosi hyvin juttuun tän tyypin kanssa! Hän onkin hyvin rento ihminen ja uskaltaa elää omalla tyylillään! Toivon vain että voisin enemmänkin olla jonkun kanssa jonka kanssa tulee hyvin juttuun. Kaipaan sitä niin kovasti että voin vain jutella rennosti jonkun kanssa. Nimenomaan livenä.
Mietin, kun muutan, minun pitäisi ottaa itsestäni rohkeampi ote ja hakeutua paikkoihin, mistä löytyy samanhenkistä seuraa. Sitä voi löytyä setan-tapahtumistakin.
Itseäni en enää kategoroi automaattisesti hipiksi. Enemmänkin olen omanlainen taiteilija. Olen sellainen elämänfiilistelijä välillä. Mutta minussa on jäljellä vielä hipahtavia piirteitä.
Itse olen kaveerannun hipahtavien näköisten ihmisten kanssa. Kukin tulkitsee hippeyden omalla tavallaan. Yksi hyvä tyyppi oli pitkätukkane kitaransoittaja. Se tyyppi on ihan mahtvava, mutta mua huolestuttaa sen huumeiden käyttö vähän. Yks tyyppi jonka kaa oon kaveerannu on sellanen pakanalline gore-tyyppi. Vähän punk-gootti-tyylinen. Se oli vaan vähän vaikee ihminen niin tiemme erosivat... Nauroin sille kun se sano olevansa satanisti. Satanismi on mun mielestä vähän pelleilyä. Sitten oon kaveerannu myös anime-manga-harrastajien kanssa! Voisi sanoa, että tuun eniten toimeen ihmisten kanssa, jotka toteuttaa itseään huolehtimatta mitä muut ajattelee.