Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Nefin päivän rakkaudet - 4

Nefi-

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
Vs: Nefin päivän rakkaudet
« Vastaus #45 : 12. Joulukuuta 2011 klo 20:38 »
  • Tykkää (0)

• Rainbow-perhe vierailemassa ja sen kautta avautuva sydän  ^-^
    Kiitän lumesta ja talvisen kauneuden soinnista hämärän siniseksi värjäämissä metsissä.
    Ja unesta, joka nousi kuin laulu taivaalle ja auttoi minua näkemään Auringon, Kuun ja Kauneuden.
    Ystävien hymyistä ja halauksista.
    Kiitän Rakkaudesta joka täyttää tämän maailman.

:ow
    Kirjattu
    Saniaispuita ja sammakoita,
    peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
    Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #46 : 24. Joulukuuta 2011 klo 13:24 »
  • Tykkää (0)

• Rakkaudet ja kiitokset:
    elämän symboliikka, musiikki, rakkaudelliset ja auttavat ihmiset, lapset, Ra, viisaus, hiljaisuus, taivas ja tähdet, haasteet, vaikeudet.
    Enkeliviisaus, tarotit, merkit viittaavat luopumiseen, uuteen alkuun ja itsensä kuuntelemiseen.
    Minä opettelen.
    Kummipoika sanoi kiinnostavasti "Meri-täti menee tukkoon", pohdin lauseen merkitystä ja symboliikka.

HYVÄÄ JA IHANAA JOULUA KAIKILLE!
    Paljon rauhaa ja rakkautta, halauksia ja lämpöä. Voikaa hyvin <3  :jouluwink
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #47 : 30. Joulukuuta 2011 klo 10:21 »
  • Tykkää (0)

• Eilisillan yhteismeditaatio oli upea kokemus  ^-^
    Ja aamulla kun heräsin maassa oli lunta!!!!

Olen hiukan oireillut, kurkku ei ole enää kipeä mutta olo vähän nuutunut ja nenä öisin tukossa. Opettelen (taas) arvostamaan itseäni ja rakastamaan sellaisena kuin olen. Välillä se aina unohtuu ja silloin minä ylikorostuu ja kaipaa huomiota osakseen. Pitää muistutella itselleen ettei tarvitse loukkaantua tai hävetä sanojaan.
    Viime öinä olen nähnyt hassuja unia unisieppareiden teossa auttavista kissoista, puhuvista patsaista jotka kutsuvat kaikki sielut Plutoon maailmankaikkeuden suurimpiin juhliin, miehestä joka hieroo oikeaa polveani rainbow'ssa sillä se on kipeä.

Kurkun kipeys on osittain johtunut myös kurkkuchakrasta, olen saanutkin piirrettyä ihan kivoja piirustuksia ja näkemään ympärillä piilotettuja kuvia. Yhden piirustuksen annoinkin kaverille kun siitä niin kovasti tykkäsi :) Teki iloiseksi.
    Solar plexus on vaatinut huomiota, mikä on kyllä ihan ymmärrettävää. Onnekseni sydän on ollut aktiivinen.

Kieltämättä on ihan mukava olla yksin kotona. Tänään illalla alkaa frantsilan uusi vuosi, tavallaan en tahtoisi mennä, sillä on ollut hiukan vaikea olo, mutta toisaalta tiedän sen tekevän hyvää. Olen kyllä iloinen että tänä uutena vuotena en ole yksin, vuosi sitten olin juuri muuttanut uuteen kaupunkiin josta en tuntenut ketään.

Välillä mietin että olenko tylsää seuraa vanhoille ystävilleni kun tällä hetkellä ajatukseni liikkuvat paljon henkisen maailman syövereissä, symboleissa ja unissa. Minulle se on jännittävää ja ihastuttavaa, ja kun yritän jutella ns. arkipäiväisistä asioista, yhdistän sen nopeasti negatiivisuuteen. Onnekseni tällä hetkellä elämässäni lähes päivittäin olevat ihmiset ymmärtävät ja elävät monet samaa vaihetta. Harmittavaa että oirehdin sairastumisella ja negatiivisuudella kaupunkeihin (Kouvola, Helsinki).

Olen rakastunut tähän taloon ja paikkaan. Olen niin onnellinen saadessani elää täällä missä pilvettömänä yönä tähdet oikeasti näkyvät, ilma on puhdasta ja ihmiset puhelevat mukavia toisilleen. Joku asia on mikä pitäisi päästää vapaaksi, mutta vaatii varmaankin lisää aikaa.

Ja ahhh mikä biisi!
    Pink Floyd - Set the Controls for the Heart of the Sun Small | Large
    Kirjattu

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #48 : 01. Tammikuuta 2012 klo 22:31 »

Eilisillan yhteismeditaatio oli upea kokemus  ^-^

Ja ahhh mikä biisi!
    Pink Floyd - Set the Controls for the Heart of the Sun

Hyvä biisi!!!

Ja kiva että meditaatio tuo hyvää niinkuin pitäisi!
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #49 : 06. Tammikuuta 2012 klo 18:17 »
  • Tykkää (0)

• Metsä, lumi ja veden kohina <3
    Minä uusiudun, päätän pysyä päätöksissäni, minä uskallan.
    Luotan itseeni ja maailmaan. Tänään minä kykenen jotta taas huomenna kykenisin uudelleen.
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #50 : 08. Helmikuuta 2012 klo 14:08 »
  • Tykkää (0)

• Elämä naksuu kuin puut pakkasella.
    Hymyilen ja tein päätöksen kuulle ja yhdessä toteutimme sen.
    Aurinko paistaa sisälleni valaisten olemukseni, lohikäärmeet mukaanlukien.

Viime aikoina olen herännyt ajatukseen; olen onnellinen.
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #51 : 13. Helmikuuta 2012 klo 14:07 »
  • Tykkää (0)

• Mielessäni pyörii ajatuksia, mutta vaikka ne eivät ole samaa mieltä keskenään, ne eivät myöskään sodi.
    Olen pohtinut todellisen olemukseni todellista merkitystä, onko minun luovuuteni pyhintä mitä voin tehdä tässä elämässä. Olen huomannut kuinka minä luon elämäni; on vain ensin päätettävä mitä todella haluaa.

Ehkä hiukan kiiruhdin, enkä ollut täysin varma. Oppiminen tuntuu hyvältä ja mielessäni pyörivät asiat tuntuvat oikeilta.
    Olen kokenut tämän ennenkin; olen ennenkin ollut tällä polulla.

Ja merkitykset toistuvat ja toistuvat.
    Uskon tähän elämään ja uskon unelmiini. Olen päättänyt että saan ne juuri sellaisina kuin ne ovat. En aio tyytyä yhtään vähempään.
    Minä ansaitsen kaikkein kauneinta!

(Tässä kriisissä ja epävarmuudessakin olen niin onnellinen)
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #52 : 17. Helmikuuta 2012 klo 10:54 »
  • Tykkää (0)

• Voi rakkaus ja maailmankaikkeus!
    Uusi taas kolkuttelee, tällä kertaa tahdon kutsua sen sisään. Uuden alkuun on merkkejä ja hetki tuntuisi sopivalta; lyhyen ajan sisään olen saanut jäsenkorjauksen ja kuppauksen, olen saanut uuden ihmissuhteen, elämä tuntuu erilaiselta, olen tyytyväinen itseeni, en ole polttanut tupakkaa moneen viikkoon, ostin uuden päiväkirjan, viikonloppuna on klassisen hieronnan kurssi etc etc. Elämä tulvii uutta alkua, sitä inspiroi myös lisääntynyt valon määrä.

Sydän auki, uutta meditaatioharjoitusta. Aion tutkia uusia ulottuvuuksia!
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #53 : 01. Maaliskuuta 2012 klo 14:07 »
  • Tykkää (0)

•  :blank: eli Aurinko.

Maailma leijui keijukaistomua, satoja tuhansia kristalleja, kimmelsivät, kauemmas katsottaessa näyttivät sumulta. Ja Aurinko paistoi niiden läpi, kuin udun läpi kohti tätä puhdasta valkeutta. Katsoin pihalla kun Auringon ympärille piirtyi täydellinen sateenkaari ja sen kaaren yllä näkyi pieni sateenkaari, juuri yläpuolellani. Näin siinä värähtelevien jääkiteiden läpi heijastuvan kaikki sateenkaaren värit. Kirkkaus oli niin valtava että sitä piti vilkuilla. Ja minä nauroin.

En ymmärrä miksi minun on tässä ympäristössä niin vaikea muistaa itseäni. Mitä kauemmin vietän aikaani vaikka pääkaupunkiseudulla, sitä kauemmas karkaan itsestäni. Tuntuu raskaalta, mielihalut ottavat sijaa, reagoin herkemmin perheen pahoinvointiin.
    Vaikka eilen tulin, kaipaan jo kotiin.. Täällä on ahdasta, autoja, ääniä, asfalttia ja tarhattuja metiköitä. Laatikkotaloja, määräyksiä ja rajoitteita. Pyrin ajattelemaan että täälläkin voi oppia, tämäkin peilaa jotain itsestä. Ei täällä kaikki ole huonoa. Mutta Tampereestakin, Pispalastakin, on välillä suuri vaikeus nähdä kauneutta, miten sen näkisin täällä lähiössä, jossa näen Ahneuden lohikäärmeitä. Pystyisin varmasti jos todella haluaisin.

Kuljen vuoristoradassa, on kyllä hauska seurata mikä on seuraava käännös. Eilen minut saatiin hymyilemään, näin hänestä untakin.

Kiitos näistä mahdollisuuksista.
    Kirjattu

Konna

• Vieras
    « Vastaus #54 : 01. Maaliskuuta 2012 klo 16:00 »

^ Oijoi, tsemppiä sinne. Lähiössä voi joskus olla vaikea muistaa, että maailma on kaunis. Ihminen osaa kyllä tehdä niin masentavan luonnottomia ympäristöjä.

Mutta mielen ollessa kirkas ei pahimmankaan betonihelvetin rumuus pääse masentamaan! :)
    Kirjattu

Ksri

• Vieras
    « Vastaus #55 : 02. Maaliskuuta 2012 klo 00:10 »

Ronan Keating Life is a Roller coaster Small | Large
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #56 : 02. Maaliskuuta 2012 klo 16:51 »
  • Tykkää (0)

• Kiitos  ^-^

Sepä se että heijastamme sitä mitä sisällämme on :) Ja se mitä pidämme tärkeänä, näyttää meille kauniilta. Asiat joita ei osaa arvostaa taas ei.
    Hassua sinällään että itsekin on joskus nähnyt kaupunkien urbaanin kauneuden, mutta nykyisellään näkee tehtaiden piiput ja kauppakeskusten ostoskassit. Hetkittäin kyllä herää tehtaan piippujenkin kauneuteen ja ostoskeskusten satunnaiseen hyödyllisyyteen, ihmisten kiinnostaviin kasvoihin ja tarinoihin.
    Mutta kuitenkin mielestäni ympäristö, jossa tuntee itsensä luonnollisimmaksi ja kehittävimmäksi, on paras paikka.
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #57 : 23. Maaliskuuta 2012 klo 10:49 »
  • Tykkää (0)

• Kevät, Aurinko ja Elämä  :sydamia
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #58 : 04. Huhtikuuta 2012 klo 16:12 »
  • Tykkää (0)

• Olen ollut nyt viikkoja tietokoneeton. Se mustensi läsnäolollaan huonettani pitkään ja käyttämättömänä, nyt tilalla on levari ja vahvari ja tilaa on huimasti enemmän joogailla! Olen tyytyväinen. Pääsen kuitenkin kämppisten koneille ja koulussa myös.

Elämä on aivan hurjan kaunista!
    Kiitos kiitos mahdollisuuksistasi!
    Kiitos kiitos ihanuudestasi!
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #59 : 15. Lokakuuta 2012 klo 15:38 »
  • Tykkää (0)

• Niinäkin päivinä kun on istunut koko päivän sisällä toimettomana, sillä on velvoittanut itse itsensä tekemättömyyteen ja ottanut sille nimeksi työ, voi katsoa ulos maahan pudonneita lehtiä, olla iloinen että voi olla sisällä kun ulkona sataa, olla kiitollinen ihmisistä, jotka ovat valmiita auttamaan ja kuvitella, kuvitella, kuvitella. Kuvitella niin että luo uuden todellisuuden ja uuden maailman ja uuden kaikkeuden, muuttaa hiljaa omaa elämäänsä ja huomata kuinka ne asiat, jotka joskus kuvitteli, ovatkin totta ja kaikki mitä on kuvitellut on toteutunut ja toteutuu. Ja se tarina jota sepustaa, on ihana ja suloinen pieni metsätarina tai ainakin romanttinen ja hurmaavan hullaannuttava.

Välillä on ihana juoda kahvia. Keittää mutteripannulla espressoa ja kaataa se kuuman täysmaidon sekaan, maustaa hunajalla ja himalajan suolalla. Tai juoda aamulla kahvilassa cafe lattea vaikka hetkeä aiemmin olisikin vierastanut noiden sanojen sanomista ääneen.
    Ja toisinaan on ihana tajuta että on vielä nuori! Etten olekaan mummo, joksi välillä tuudittaudun olemaan. Mutten myöskään enää teini, joka kulkee risaisissa vaatteissa. Ja sitten voi katsella itseään ja ihastella kuinka suloinen onkaan. Ja kun ihastelee omaa pehmeyttään ja hyväntahtoisuuttaan, huomaa samaa myös muista. Huomaa kuinka hekin hymyilevät ja ovat omia ihania itsejään, etsivät tietään ja kulkevat polkujaan. Suloisia polkujaan.

Muistaisi vain joka hetkessä olla iloinen ja onnellinen. Välillä voi muistutella ja havaita kaiken jumalaisuutta, mitä se heittääkään polulle, kiittää siitä ja ylistää sitä. Melankolisuuskin on niin kaunista, kuolemakin on niin kaunista. Ja se antaa tilaa uudelle, synnyttää uutta ja tuo uusia mahdollisuuksia.
    Tässä opettelen rakastamaan ja hyväksymään. Ja uskaltamaan luottaa ja rakastaa.

Sitten olenkin niiden mäntyjen alla, istun hiekalla ja tuoksuttelen kuumuutta ja maassa olevia käpyjä. Tässähän minä aina, ja kaikkialla.
    Kirjattu