Mä oon miettinyt tota samaa asiaa,enkä aina oikeen ymmärrä miks jengi ottaa kierroksia kun asiat nyt ei mene niinkuin ne on ajatellut (päättäneet mielessään kai).Mä ajattelen niin,että ON vain asioita jotka menee niin tai näin ja sillehhän sä et mahda mitään.Mutta sä mahdat sille miten sä suhtaudut siihen.Mä ajattelen aina vastoinkäymisiä kohdatessani,että no,täytyy yrittää uudestaan tai,että ei tässä nyt koko päivää,vuotta,elämää mene .
Mä ajattelen mahdollisimman suuren henkilökohtaisen vastuun kautta, että kaikesta mitä mulle tapahtuu oon itse vastuussa, ja olen sen aiheuttanut, ja tietämättäni tahallisesti niin saanut aikaan. Eipä tarvitse etsiä syyllistä ikinä kovin kaukaa, vaikka se usein olisikin helpompaa.
On hyvä välttää ristiriitoja todellisuuden kanssa, ettei aseta maailmalle suuria toiveita, ehkä ne eivät käy toteen, ehkä käyvät. Kummassakin tapauksessa voi joutua pettymään.
Joissain jutuissa menee koko elämä, mikään ei kuole koskaan.
Turvaverkkoyhteisöt auttavat jäseniään eteenpäin tiellä tuhoon ja enkelten itkusta maa on märkä.
En enää koskaan yritä uudestaan, tämä tuska naurattaa minua. Seuraavaksi kun kohtaan vastoinkäymisiä turvaudun huumeisiin. Niin mihinkään muuhun maailmassa ei voi luottaa, kuin eessäimme siintävään tuhoon.

*sigh* 2tails, oot ilkee ku peikko
Anteeksi, olen aamuisin liian runollinen kylpemään hellyydessäsi.
Jos kiusaan sinua hiukan, kosketan kultaisia hiuksiasi kuumilla sanoilla, niin että poskillesi nousee hehku.
Voit antaa minulle myöhemmin anteeksi, kun olemme syöneet.