Mietin ja mietin, että mikä olisi hyvä aihe tälle ketjulle. Koska en keksinyt muutakaan niin se kulkekoon sitten nimellä "uusi ihminen elämässäni".
Halusin vähän selkeyttää itselleni omia ajatuksiani ja samalla ehkä luoda keskustelua teidän kanssa ihanat hippisiskot-ja veljet <3
Kuten otsikko antaa ymmärtää, olen tavannut uuden ihmisen. Tavattiin aikalailla sattuman kautta eikä kummallakaan ollut oikein mitään odotuksia. Tää on aika nopeessa ajassa syventynyt tää minun ja hänen välinen suhde. Meillä klikkaa todella hyvin yksiin.
Hauskaa tässä on se, että hän on kaikin mahdollisin tavoin minun vastakohtani :'D avaan tätä sen verran, että itse koen olevani maanläheinen vihreitä arvoja kannattava jollain tapaa hipahtavakin melko värikäs persoona. Hän taas sitten tummiin pukeutuva, voisinko sanoo ehkä vähän synkistelijä luonteeltaan. Eikä missään nimessä usko samoihin juttuihin kuin minä, eli esim siihen että universumi vastaa sun säteilyysi peilin lailla, luonnonhenkiin, karmaan yms. Itseasiassa kun tutustuttiin niin hän vähän vierasti ajatusta, että olen hippimäinen. Nyt hän on sanonut että muulla ei ole väliä, kuin sillä että hän tykkää minusta. Mulle on tullut fiilis, että ehkä tämä hiemän synkkämielinen, mutta ihana poika tarvitsi elämäänsä tälläisen pienen väriläiskän joka tuo mukanaan ihan uusia ajatusmalleja, kuin mihin hän on tottunut. Ja vastaavasti hän sitten on antanut minulle jotain.
Oon vaan niin onnellinen tästä ihmisestä ja siitä, että vaikka ollaan niin erilaisia niin jokin meitä on hitsannu yhteen kuitenkin. Vastakohdat täydentää toisiaan? Mene ja tiedä, se jää nähtäväksi.
Ihanaa päivän jatkoo teille hippiäiset ja ottakaa ihmeessä kantaa. Tai jakakaa omia kokemuksianne

P&L