Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusi ihminen elämässäni - 1

Pittanen

• Vieras
Uusi ihminen elämässäni
« : 19. Heinäkuuta 2017 klo 07:26 »

Mietin ja mietin, että mikä olisi hyvä aihe tälle ketjulle. Koska en keksinyt muutakaan niin se kulkekoon sitten nimellä "uusi ihminen elämässäni".
Halusin vähän selkeyttää itselleni omia ajatuksiani ja samalla ehkä luoda keskustelua teidän kanssa ihanat hippisiskot-ja veljet <3
Kuten otsikko antaa ymmärtää, olen tavannut uuden ihmisen. Tavattiin aikalailla sattuman kautta eikä kummallakaan ollut oikein mitään odotuksia. Tää on aika nopeessa ajassa syventynyt tää minun ja hänen välinen suhde. Meillä klikkaa todella hyvin yksiin.
Hauskaa tässä on se, että hän on kaikin mahdollisin tavoin minun vastakohtani :'D avaan tätä sen verran, että itse koen olevani maanläheinen vihreitä arvoja kannattava jollain tapaa hipahtavakin melko värikäs persoona. Hän taas sitten tummiin pukeutuva, voisinko sanoo ehkä vähän synkistelijä luonteeltaan. Eikä missään nimessä usko samoihin juttuihin kuin minä, eli esim siihen että universumi vastaa sun säteilyysi peilin lailla, luonnonhenkiin, karmaan yms. Itseasiassa kun tutustuttiin niin hän vähän vierasti ajatusta, että olen hippimäinen. Nyt hän on sanonut että muulla ei ole väliä, kuin sillä että hän tykkää minusta. Mulle on tullut fiilis, että ehkä tämä hiemän synkkämielinen, mutta ihana poika tarvitsi elämäänsä tälläisen pienen väriläiskän joka tuo mukanaan ihan uusia ajatusmalleja, kuin mihin hän on tottunut. Ja vastaavasti hän sitten on antanut minulle jotain.
Oon vaan niin onnellinen tästä ihmisestä ja siitä, että vaikka ollaan niin erilaisia niin jokin meitä on hitsannu yhteen kuitenkin. Vastakohdat täydentää toisiaan? Mene ja tiedä, se jää nähtäväksi.
Ihanaa päivän jatkoo teille hippiäiset ja ottakaa ihmeessä kantaa. Tai jakakaa omia kokemuksianne :) P&L  :sydamia
Kirjattu

Kaffe

• Vieras
Vs: Uusi ihminen elämässäni
« Vastaus #1 : 19. Heinäkuuta 2017 klo 10:53 »

Aw ihanaa jatkumoa teille :sydamia

Sillon kun olin parisuhdeihminen niin vannoin samankaltaisuuden nimiin. Ajattelen kuitenkin, että eri tyypeillä on omat polut kuljettavana ja toisille se vastakohtaisuus on taas jutun liikkeellä pitävä ja molemminpuolista kiinnostusta ruokkiva voima.
Kirjattu

Epilä Phoenix

• Vieras
« Vastaus #2 : 19. Heinäkuuta 2017 klo 12:34 »

Pittanen: itselläni oli tuo tilanne viime vuosikymmenen vaihteen molemmin puolin, eli seurustelin sellaisen goottihenkisen neitokaisen kanssa, kun itse olen aina ollut tällainen värikkyys-duurisointu-ihminen. Seurustelusuhde päättyi aikanaan, muttei missään tapauksessa tähän asiaan. Ihan hyvin sovittiin yhteen ja ollaan hyviä ystäviä edelleen.
Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 19. Heinäkuuta 2017 klo 15:01 »
  • Tykkää (2)

• Tälläseen juttun ei voi mikään osua nasevammin kuin ne sanat jotka kuulin laittaessani "hynttyitä" yhteen exäni kanssa. En nyt muista mutta tarkemmin kun ajattelen niin hän ne kuuli myös ja nyt voisin ajatella: ne oluvat minulle lausuttu. Suurinpiirtein näin ne sanat meni: kun olet valitsemassa kymppania pitkälle matkalle, on hyvä miettiä tarkasti ne ominaisuudet jotka on sinua kantanut koko elämän. Jos olet siro jalkainen nopea juoksia aina juossut, niin jos matkalaisellasi on isot hitaat jalat tulee ottaa huomioon että matkasta tulee pitkä ja raskas. Jos tykkäät nähdä kuun ja matkalaisesi paistattelee auringossa on hyvä ymmärtää ettei yhdessä lepääminen pidemmänpäälle ole mahdollista ja joudutte säännöstelemään yhdessä vietetyä aikaa voidaksenne kulkea sen loppuun asti... jne jne

Kävin sillon aina sunnuntaisin kirkossa ja annoin kolehtia voidakseni muina viikonpäivinä ansaita ylenkylläisesti. Kumppani ei tietenkään käynyt vaan hänen sähköpostiosoitteensa alkoi tai päättyi 666. Hän kuitenkin kävi muutaman kerran kanssani. Nämä kyseiset sanat siis lausui pappi ja nyt muistaessa silloin kun exäni olu mukana - pappi vissiin vilkaisi meidän suuntaan ennen puhettaan. Kävin jopa riparin jotta oääsin tämän rakkaani kanssa naimisiin ja elin melkein kymmenen vuotta raskasta matkaa jossa loin myös itseäni josta voinen kiittää tätä rakasta exääni kenen kanssa ollaan yhä ystäviä (raskas matka ei tosin päättynyt eriosoitteisiin vaan pieni raskas mukula on perinyt molempien vanhempiens niin perin mahtavan hankalat luonteet ainakin toistaiseksi niitä myls erinomaisesti soveltaen kaikeen sellaiseen jolla voisi saada minut katumaan omaa syntymääni jota en eläessäni nyt kuitenkaan aijo katua). Itse saavutin tällä toistaiseksi viimeisellä "matkalla" sen mitä olin aina halunnut, rakkauden joka minulta oli ollut lähinnä seksuaalisen virheen kautta hukassa - voinen kertoa että painostamalla kaverini pakottivat minut lapsena olemaab masturboinut ihminen ja en tiedä miksi koin niin tyhmästi että menin kokeilemaan ja kokeilemaan vaikka en pitänyt siitä silti nauttien ja miettien sillä matkalla itserakkaudessa. Nyt tiedän että rakkaus ei ole itsessä vaan se on maailmassa. Eli toisin sanoen "riuin" exäni kanssa itseni sisäisessä helvetissäni pitkään lähes kymmenen vuotta kertoen myös hänelle lähes jatkuvista oireiluistani yli puolet suhteen kestosta saavuttaen lopulta uudistuneen minäni ketä ei enää oli niin "sairas" kuin ennen, mutta surukseni huomaan että "sairauteni" nyt "voitettua" elän todella sairaassa ihmismassassa ja toivon herääväni pahasta unesta jossa ihmiset vain näköjään tuntuvat rakastavansa itseään ja tällä en todellakaan tarkoita että heidän tulisi rakastaa minua tai naida minua vaan selkainen ei yksinkertaisesti kiinnosta. Kaikesta huolimatta en ole kuin ihminen epäonnistuneinen selubattineineni vaikka en ole kuitenkaan sortunut.

Sellaista roolimasilmassa kutsutaan cleric ketä yrittää toisia parantaa ja heidän puolesta uhrautua - ikäväkseni omaan tämän roolihahmon kuvauksen omaisia tasojen ilmentymää ja minun tulisi varmasti keskittyä niiden tarkempaan hahmottamiseen. Tämän hahmon "vastustaja" on tavallaan sorcerer jolla on toisia vahigoittava suuntaus ja halu taistella heidän puolesta. Molemmat suuntauksia toistensa kykyihin ja siten toimivat heikkoina vastasuuntinaan omaten kykyjä talallaan sisäisen- ja ulkoisen maailman suuntauksin kukin omaansa. Tämäkin kiehtoo sillä ymmärtämykseni nuoruudesaa lähti roolimaailman omaistamaan ja tämän rooliniomaisesti varmaankin kerroin nyt. Olen seurustellut mm anorektikko bulimikko, psoriassis, alkoholisti, atoopikko suhteet joissa syystä tai toisesta tullut "auttavaksi/vahvistavaksi" ja tavallaan nähnyt kaikkien uhrauksieni menneen osin ainakin hukkaab/pilalle. Itse en pysty kuvittelemaan mitään täydellistä enää löytyvän. Uskon kohtaloon niin että jos kerran kuvittelee jotakin yhteistä elämää niin on väärin ottaa sitä pois, on vain odotettava kaikkensa tehden toisen siitä huolimatta mutta soitä riippumatta poistuvan saatuaan tarpeeksi sitä "parasta" jota kykeneväinen luomaan.

Juttua toki voisi jatkaa mutta en jaksa nyt.

Onnea onnea, paljon onnea ja loputonta onnea toivoen kaikille  :sydamia :sydamia :sydamia
    Kirjattu

Pittanen

• Vieras
    « Vastaus #4 : 19. Heinäkuuta 2017 klo 18:47 »

Auringon, ihanasti avasit omaa elämääsi. Kiitos :)  :sydamia
    Kirjattu

Kirjaton hylly

• Vieras
    « Vastaus #5 : 19. Heinäkuuta 2017 klo 20:00 »

Pitta mitä muuten :)
    Kirjattu

mariau

• Vieras
    « Vastaus #6 : 19. Heinäkuuta 2017 klo 20:15 »

Voihan se erilaisuus olla semmonen liima joskus rakkaudessa. :) Ihanaa jos oot löytänyt aarteen.  :sydamia
    Kirjattu

Pittanen

• Vieras
    « Vastaus #7 : 19. Heinäkuuta 2017 klo 20:29 »

No sen näkee myöhemmin että onko hää aarre vai jotain muuta :') mutta uskon, että jokaisella kohtaamisella on jokin tarkoitus <3
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #8 : 24. Heinäkuuta 2017 klo 08:06 »
  • Tykkää (0)

• Auringon, ihanasti avasit omaa elämääsi. Kiitos :)  :sydamia

Eipä kestä :)

Lisätä voine sitten jos nyt näin kokemuksesta kun ne lepoajat ja toisen kanssa matkavauhdin säädöt sitten on jatkunut oikeen tovin ja yritelty useammakin kanssa niin kivistävät kolottavat heikkottavat extrat omassa elämänarvonpainossa pitäisi saada natsaa niiden simppelien (lue aiemmin mokattujen) perusominaisuuksien kanssa. Elämässä ei siisi enään ole tilaa ihmiselle vaan romurauniolle(tai sellaisen parantajalle) jos jatkoa salakavalasti kuluttaneen elämän taipaleen jälkeen itsestään mitään löytää. Kokomuksesta voin sanoa:kivaa sekin on :) (onks ironista mutta totta) tyhjä ei "paina" mitään :)
    Kirjattu

Pittanen

• Vieras
    « Vastaus #9 : 24. Heinäkuuta 2017 klo 14:09 »

onneksi romuraunioitakin pystyy ehjäämään ;)
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #10 : 30. Heinäkuuta 2017 klo 09:22 »
  • Tykkää (0)

• No nää romuraunioidenpelastusjutut on vähän sellasta ettet voi auttaa toista asettumatta tasolle jossa autettava on. Tietysti asiaa voi yrittää nähdä kauniimmin ja vaikka romanttisemmin kuten itsekkin olen aika paljon, voinen olla paras jos onnistuu. Joo joskus voi vaan olla parasta ymmärtää että se ei ole enää mahdollista joka oli ennen ja sillä tavalla se eletty elämä sinetöi huomamattomasti kohtalon. Pää asia varmaan että pystyy nauttimaan niin onnistumisista kuin epäonnistumisista, mutta se on eriasia pystyykö kovin erilaiset ihmiset tekemään sellaista yhdessä.

Onnellista ja mukavaa elämää kaikille  :sydamia :sydamia :sydamia
    Kirjattu

intergalacticsuperhero216

• Vieras
    « Vastaus #11 : 30. Heinäkuuta 2017 klo 13:12 »

No nää romuraunioidenpelastusjutut on vähän sellasta ettet voi auttaa toista asettumatta tasolle jossa autettava on.

Onnellista ja mukavaa elämää kaikille  :sydamia :sydamia :sydamia

Joo, tän takia joihinkin psykooseihin on vaikea saada apua. Kukaan auttajista ei uskalla mennä samalle tasolle, jolla autettava on. ilman ymmärrystä syntyy vain ulkopuolisten härkkimistä ja törkkimistä ja torjumista.

Ja ihanaa elämää kaikille tosiaan.
    Kirjattu