Juu ja ei. Hassua. Pitkälle ajatellaan, tuntuu, samoin. Mut ei sit ollenkaan. Tai. Rakkaus, iso asia. Kun puhutaan parisuhteesta tai vastaavasta en itse osaisi kuvitella jakavani. Mutta, enpä sitäkään tiedä, mihin tästä kasvetaan. Tottakai biologia, kulttuuri yms asiat vaikuttaa, mitä paremmin sen tiedostaa, sitä paremmin ehkä ymmärtää mitä oikesti haluaa ja voi ehka löytää itselleen sopivan kompinaation. Kuitenkin asia, minusta se, että kuuluu johonkin parisuhteeseen, kansaan muuhun yhtälöön, ei sulje pois mitään. (tarvii ymmärtää toisilla on ehkä eri yhtälöitä). Peilejähän me ollaan. Uskon ,tarkoitus on oppia tietämään mitä on, jos uskaltaa toiselle olla se mitä on oikeasti, ehkä voi nähdä aidomman kuvan. Ketjun aiheeseen, kuten mainittu itse oon parisuhdeihminen, mut mikä kenelläkin hetkeen sopii. Muuten ihmiskontakteista, läsnäolo, antaa itsestään, mitä siinä hetkessä on annettavaa, itseään rasittamatta. Tarkoitus ei oo uhrata itseään, mut laittaa likoon. Yhteys, ykseys, tuntuu että se on mitä haetaan. Ei kai se ole kuin muistaa, minä, erityinen, erillinen yksilö olen yhteydessä kaikkeuteen.