kiitos FG mielipiteestä! me sovittiin tietyt pelisäännöt joskus, että niinkauan kuin tämä järjestely on ok molemmille, niin let's go for it ja meil on ollu mahtavia hetkiä viimeisen vuoden, ja ollaan uskouduttu molemmat toisillemme täysin, molemmat pystyny luottamaan toisiinsa, henkisesti ja noh, sängyssä (keittiössä, kylpyhuoneessa, olohuoneessa ja eteisessä myös

). mutta enköhän sitten mennyt rakastumaan. olis mun pitänyt itseni tuntea! en kyllä arvannut kuinka vaikeeta on sitten luopua kun sen aika tulee

eli nyt. jätin hänelle vaihtoehdot, joko kokonaan tai sit ei ollenkaan, annoin miettimisaikaa. oikeasti mä tiedän jo vastauksen :-/ mutta jos mä jatkaisin tätä ihmissuhdetta, mä en pystyis myöskään aloittamaan yhtäkään uutta.
mitä tulee moniavioisuuteen, luulen että jos tästä maailömasta löytyis mun lisäksi vaikka ihmistä ja kaikki 3 vois rakastaa ja arvostaa toisiaan tasapuolisesti, se olis ok. mutta tuntuu jo niin hiton vaikeelta löytää ees YKS sellainen ihminen, miten sitten kaksi?!?
mä oon niin herkkä rakastumaan, mä aina sanonkin ihmisille että mä rakastun monta kertaa päivässä ihmisiin ja asioihin