Jee kiva kun täällä on keskustelua

Tein aika perustavanlaatuisen tilauksen tässä viime viikolla: kirjoitin paperin keskelle lauseen "jossa olen onnellinen", ja ympärille sanoja kuten esim "työ" ja "ihmissuhteet" sekä "mieli" (ja moonta muuta) ja näistä piirsin nuolet osoittamaan tuohon lauseeseen. Ehkä koko paketin ois voinut vaan kattaa sanalla "elämä"

Anyway, nyt jos alan vahingossa miettiä jotain juttua kauas tai lähelle tulevaisuuteen, palautan listan mieleeni ja muistututan itseäni, että asia on hoidossa. Minun ei tarvitse pohtia, että mitä vaikka se työ tarkalleen olisi ja millaisin keinoin siihen pääsen - se tehtävä on ulkoistettu universumille, ja universumi (jolla on näistä asioista semmoinen about ikuisuuden mittainen kokemus) tekee sen todennäköisesti paremmin kuin minä. Kaikki mitä minun tarvitsee nyt tehdä, on keskittyä päivänpitäviin asioihin, seurata johdatusta ja pitää värähtelyt korkeella (kunhan oon ensin hilannut ne sinne).
Viimeaikoina oon manifestoinut lähinnä rahaa kun en ole keksinyt mitään mitä varsinaisesti haluaisin, muuta kuin olla onnellinen. Oikeestaan oon tyytyväinen ihan tyytyväisyyteenkin, mutta aattelin nyt secret-pärinöissä pistää vähän lisää panoksia. Että jos jotain on tapahtuakseen niin tapahtuu sitten ihan huolella