Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Vihreänkaupungin kiitoksenaiheet - 2

Vihreäkaupunki

• Hippi
  • Poissa Poissa
    • Blogi
Vs: Vihreänkaupungin kiitoksenaiheet
« Vastaus #15 : 01. Marraskuuta 2010 klo 11:27 »
  • Tykkää (0)

• ..toiset meistä ovat masokisteja..  :o hyrrrrr...!

Harjoitin vain itsekuria. :)

On iloinen niin monesta asiasta. Siitä että huomaa yhtäkkiä menevänsä siihen suuntaan mihin haluaa, vaikka tervassakin tulee polskittua ja kierittyä edelleen, vailla päämäärää vieläpä tai intoa suunnistaa rannalle. On mukavaa että on terve, on rahaa sen verran ettei tarvitse hirveästi ressata siitä, on perhe johon on hyvät välit, on kivoja ja ihania kavereita, joita vaan tulee lisää, huoneessani kasvaa jonkin verran kasveja jotka piristävät, suhtaudun kehooni tyytyväisyydellä, osaan nykyisin voittaa epätoivon parilla helpolla ajatuksella, ja muuttamalla sen muotoa paljon lievemmäksi, huoneessani alkaa olemaan kodikkuutta, olen tehnyt monia asioita joita haluan tehdä, ja teen niitä edelleen, löysin pari päivää sitten yhdestä biisistä syvällisiä sanoituksia jotka avasivat, osaan tuottaa itselleni lievästi muuntuneita aistillisia tai tietoisuuden tiloja kuuntelemalla musiikkia tai muuten vain olemalla ja rentoutumalla, saan opiskella minua kiinnostavaa alaa, minulla on silmälasit jotka parantavat näköäni niin että näen terävästi, sain todennäköisesti yhden köynnöksen itämään, on ihanaa elää niin, että on katto pään päällä, on lämmintä, ja joka päivä voi syödä itsensä kylläiseksi...

Lista varmasti jatkuisi loputtomiin. :)

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #16 : 06. Marraskuuta 2010 klo 12:32 »
  • Tykkää (0)

• Olen pitänyt huoneeni suht siistinä viikkoja! Voutsi, aika mainiota, ennen kaikkea siksi etten ole kauheasti asiaa miettinyt tai siihen kiinnittänyt huomiota. :) Kaikki tutut ja tuntemattomat siis tervetuloa vain kyläilemään :))

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #17 : 21. Toukokuuta 2011 klo 15:08 »
  • Tykkää (0)

• Joku oli kirjoittanut kirjastossa aineistohakukoneen hakukenttään: Pasi Nurmisen ilmaveivi.
    « Viimeksi muokattu: 21. Toukokuuta 2011 klo 15:15 kirjoittanut vihreäkaupunki »
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #18 : 12. Kesäkuuta 2011 klo 17:06 »
  • Tykkää (0)

• Oli mainio miitti ja tuli uusia tuttavuuksia. Myös huomasin että kaikki jutut joita haluaisin tehdä tänä kesänä, näyttävät aikataulun puolesta sopivan yhteen. Hämmentävän mukava päivä.

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #19 : 19. Syyskuuta 2011 klo 22:16 »
  • Tykkää (0)

• On aukinainen olo. Sydämessä tavallaan pistelee. Samaan tapaan kuin jokin olisi ollut kauan puristuksissa, ja sitten veri pääsee taas virtaamaan. Kiitos.
    « Viimeksi muokattu: 19. Syyskuuta 2011 klo 22:28 kirjoittanut vihreäkaupunki »
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #20 : 03. Marraskuuta 2011 klo 00:22 »
  • Tykkää (0)

• Hih

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #21 : 07. Marraskuuta 2011 klo 15:43 »
  • Tykkää (0)

• Hammaslääkärikäyntejä on tullut puolen vuoden sisään varmaan lähemmäs kymmenen, koska pari syvää reikää hampaista piti paikata. Tänään oli viimeinen hammaslääkärikäynti pariin vuoteen, jollei kummempia oireita ilmene. Olen kiitollinen näistä hammaslääkärikäynneistä, niiden avulla olen voinut turvallisesti oppia kivun olemusta ja tutkailla omaa mieltäni. Hammaslääkäri sanoi että todella harva pystyy vetämään kaikki ne hammaslääkärikäynnit läpi ilman puudutusta joissa olen käynyt. Kun hän sanoi niin, kotona ymmärsin että olen ainakin jossain asiassa kehittynyt mieleltäni. Ja oivallus jonka sain tänään oli, että tapa jolla käsittelen kipua, sitä voinee käyttää muihinkin asioihin. Mielenkiinnolla odotan pystynkö tätä soveltamaan.

inkivääri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #22 : 07. Marraskuuta 2011 klo 21:35 »
  • Tykkää (0)

• Oivalluksista haluan ehdottomasti kuulla lisää, mutta itse aion ottaa hammaslääkärikäynnit puudutuksilla jatkossakin(paitsi, että en aio hammaskultieni päästä reikiintymään ;) ). :)
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #23 : 08. Marraskuuta 2011 klo 18:48 »
  • Tykkää (0)

• Voe mahoton, vk, mittee myö siun kanssas oikein tehhään.

Itse käytän puudutusta juurihoitojen yhteydessä, mutta muutoin mennään ilman. Ei ole kuitenkaan koskaan juolahtanut mieleen, että siinä hammaslääkärin tuolissa voisi ruveta pohtimaan kivun olemusta.

Aika jännä juttu se kipu ... on se jännä.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #24 : 09. Marraskuuta 2011 klo 11:38 »
  • Tykkää (0)

• Wouu ihailtavaa!
    En uskaltaisi ite samantein lähteä kokeilemaan, luontevammin sitä uskaltaa harjoittaa vaan kun tulee kotona jokin kipu  ::)
    Mullakin tiedossa varmaankin viisaudenhampaan poisto, ei tulisi kyllä mieleen vetää sitä ilman puudutusta
    Hieno kohde kyllä mietiskellä ja kuitenkin melko hyödyllinen, opettaa paljon myös omasta kehosta.
    Kirjattu
    Saniaispuita ja sammakoita,
    peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
    Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #25 : 12. Marraskuuta 2011 klo 20:33 »
  • Tykkää (0)

• Itse käytän puudutusta juurihoitojen yhteydessä, mutta muutoin mennään ilman. Ei ole kuitenkaan koskaan juolahtanut mieleen, että siinä hammaslääkärin tuolissa voisi ruveta pohtimaan kivun olemusta.

Hammaslääkäri sanoi alunperin ettei suostu tekemään juurihoitoa ilman puudutusta jos siihen asti täytyy mennä, enkä itsekään kyllä sitä haluaisi. Se menisi jo itsensä rääkkäämisen puolelle. Mutta tavalliset hammaslääkärikäynnit on kyllä hienoja paikkoja opiskella kipua.

inkivääri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #26 : 15. Marraskuuta 2011 klo 20:03 »
  • Tykkää (0)

• Mutta tavalliset hammaslääkärikäynnit on kyllä hienoja paikkoja opiskella kipua.

My mad friend.... <3
    Kirjattu

inkivääri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #27 : 15. Marraskuuta 2011 klo 20:04 »
  • Tykkää (0)

• ...Mutta tavalliset hammaslääkärikäynnit on kyllä hienoja paikkoja opiskella kipua.

My beautiful mad friend.... <3
    Kirjattu