..toiset meistä ovat masokisteja..
hyrrrrr...!
Harjoitin vain itsekuria.

On iloinen niin monesta asiasta. Siitä että huomaa yhtäkkiä menevänsä siihen suuntaan mihin haluaa, vaikka tervassakin tulee polskittua ja kierittyä edelleen, vailla päämäärää vieläpä tai intoa suunnistaa rannalle. On mukavaa että on terve, on rahaa sen verran ettei tarvitse hirveästi ressata siitä, on perhe johon on hyvät välit, on kivoja ja ihania kavereita, joita vaan tulee lisää, huoneessani kasvaa jonkin verran kasveja jotka piristävät, suhtaudun kehooni tyytyväisyydellä, osaan nykyisin voittaa epätoivon parilla helpolla ajatuksella, ja muuttamalla sen muotoa paljon lievemmäksi, huoneessani alkaa olemaan kodikkuutta, olen tehnyt monia asioita joita haluan tehdä, ja teen niitä edelleen, löysin pari päivää sitten yhdestä biisistä syvällisiä sanoituksia jotka avasivat, osaan tuottaa itselleni lievästi muuntuneita aistillisia tai tietoisuuden tiloja kuuntelemalla musiikkia tai muuten vain olemalla ja rentoutumalla, saan opiskella minua kiinnostavaa alaa, minulla on silmälasit jotka parantavat näköäni niin että näen terävästi, sain todennäköisesti yhden köynnöksen itämään, on ihanaa elää niin, että on katto pään päällä, on lämmintä, ja joka päivä voi syödä itsensä kylläiseksi...
Lista varmasti jatkuisi loputtomiin.