Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Yksinäistä - 2

Kuolionnuolija

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
  • jotkuthan nuolee haavojakin
Vs: Yksinäistä
« Vastaus #15 : 02. Marraskuuta 2010 klo 20:55 »
  • Tykkää (0)

• Myös Tampereelta. Olen todella loner. Erittäin. Äärimmäisen.
    Jotenkin niin vaikea tutustua muihin, kun aina miettii että onkohan tarpeeksi hyvä tyyppi. Traumoi jostain peruskoulusta  8)
    « Viimeksi muokattu: 02. Marraskuuta 2010 klo 21:21 kirjoittanut Kuolionnuolija »
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #16 : 02. Marraskuuta 2010 klo 21:04 »

Juu, siis minäkin asustelen tässä edellä jokuseen kertaan mainitussa kolmen näkötornin kaupungissa, jos ja kun on tässä yhteydessä jäänyt mainitsematta. Ystävien lukumäärä koko paikkakunnalla on 0. ???
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #17 : 08. Marraskuuta 2010 klo 20:02 »
  • Tykkää (0)

• hei, onko tällä foorumilla mitään yhteisiä kokoontumisia ihan livenä, jotta voitais tutustua kaikki toisiimme? :) Ois mukavampi nähdä ihmisiä kasvotusten, itse en ole kovin tietokone ihminen.. :P Jos ei ole, voisiko sellaisia järkätä? Kaipaisin kovin samanhenkisiä ystäviä ja mieskin olisi tervetullut elämään...

Kyllä tuota miittiä mun puolesta ainakin voisi järkätä :P Tarvii ensin kysellä mistä päin ihmisiä on, ja kuinka moni olisi kiinnostunut :) Teen uuden aiheen tuonne hippikeskutelun puolelle...

Kuolionnuolija

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • jotkuthan nuolee haavojakin
    « Vastaus #18 : 03. Joulukuuta 2010 klo 02:38 »
  • Tykkää (0)

• Mä haluaisin samanlaisen, hippimäisen/kumman pojan rinnalleni. Mutta tuntuu vähän hankalalta. :-\ Oon kyllä nähnyt niitä liikkuvan Tampereen keskustassa, toinen toistaan karvaisempia ja söpömpiä ilmestyksiä, mutta ne yleensä liikkuu niin nopeesti kukin tavallaan, ettei tule sopivaa rauhallista tilaisuutta silmäillä ja jutella. Aargh. Oon siis aika ujokin, enkä silleen uskalla puhua suoraan jos joku näyttää kiinnostavalta.
    « Viimeksi muokattu: 03. Joulukuuta 2010 klo 02:46 kirjoittanut Kuolionnuolija »
    Kirjattu

moonbow

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #19 : 04. Joulukuuta 2010 klo 19:20 »
  • Tykkää (0)

• Mä haluaisin samanlaisen, hippimäisen/kumman pojan rinnalleni. Mutta tuntuu vähän hankalalta. :-\ Oon kyllä nähnyt niitä liikkuvan Tampereen keskustassa, toinen toistaan karvaisempia ja söpömpiä ilmestyksiä, mutta ne yleensä liikkuu niin nopeesti kukin tavallaan, ettei tule sopivaa rauhallista tilaisuutta silmäillä ja jutella. Aargh. Oon siis aika ujokin, enkä silleen uskalla puhua suoraan jos joku näyttää kiinnostavalta.

Ha, vähän sama juttu mutta naisten suhteen. Jotenkin tuntuu todella tyhmältä yrittää mennä tuntemattomille juttelemaan kun on tottunut siihen että puhutaan vain kun on oikeaa asiaa ja tuntemattomille harvemmin on.
    Kirjattu
    näen kaikessa hengen
    kasvavia ja kuihtuvia

peaceana

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • me, kitara ja maailma.
    « Vastaus #20 : 06. Tammikuuta 2011 klo 16:44 »
  • Tykkää (0)

• Sipoosta, läheltä Helsinkiä. Tää on niin pieni paikka etten tunne yhtäkään kunnon hippiä, yks kaveri sellanen hipahtava mutta suuresti kuitenkin meiän ajatusmaailmat poikkeaa toisistaan. Stadiin oon kyllä muuttamassa, siellähän varmaan ois paljonkin muita hippejä. Toivotaan.
    Kirjattu

Ihanuus

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #21 : 06. Tammikuuta 2011 klo 17:13 »
  • Tykkää (0)

• Kuulostaa tutulta. Vaikka itekin oon sosiaalinen ja ulospäinsuuntautuva persoona ni  ei se aina oo helppoa lähestyä toista ihmistä..
     Tapaat vaikka bussissa mielenkiintosen kummajaisen,joka tuntuu " oman tyyliseltä" tyypiltä,mut  istuessaan vaikka sen viereen ja alkaa höpistä niin pitävät hulluna :o "miks se puhuu mulle"
    Kun ei toisen ihmisen ajatuksiin pääse...
    Mikä sinänsä joskus ois aika hieno yliluonnollinen taipuvaisuus...
    Kirjattu
    Come close your eyes at last and wake yourself from evil dreams
    Come drown with me in love’s deep and shoreless sea
    Together we’ll escape so take my hand and let us fly to Shpongleland
    Together we will float away away
    Float away

Jushka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #22 : 06. Tammikuuta 2011 klo 18:58 »
  • Tykkää (0)

• Edellämainittu ilmiö on kyllä tuttu varmasti jokaiselle suomalaiselle :-\ Itsekin joskus haluaisin ryhtyä juttelemaan tuntemattomien kanssa, mutta täällä sitä pidetään ihan hulluna. Toisaalta se sopii mulle, koska en yleensä ole niin ulospäinsuuntautunut.
    Kirjattu
    Ei elämääsi voi määritellä kukaan, se on kirjoitettava itse.

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #23 : 07. Tammikuuta 2011 klo 00:26 »
  • Tykkää (0)

• ajattelee sielunkumppanin etsimisestä niin, että kyllähän sellainen voi ihan hyvin löytyä hakeutumalla kiinnostavalta näyttävien ihmisten luo, mutta loppujen lopuksi habitus, pukeutuminen, hiukset ja muut sen sellaiset, ovat kuitenkin vain pintaa ja se, mikä todella merkitsee, löytyy ihmisen sisimmästä. Saattaa tietenkin olla, että joku sopivan hipahtavan näköinen osoittautuu siksi oikeaksi, mutta yhtä hyvin voi käydä niinkin, että sellaiseen ihastukseen yrittää liittää ominaisuuksia ja odotuksia, joita tällä ei oikeasti ole, ja lopputuloksena onkin pettymys.

Mutta niinhän se on, ettei sielunkumppania löydä muuten kuin kokeilemalla. Sellainen voi tulla luo tai sellaisen luokse pitää mennä, sellainen voi löytyä ihan lähipiiristä tai sitten pitkien matkojen takaa, sellainen voi kävellä vastaan huomenna tai sitten vasta kahdenkymmenen vuoden päästä. Itse olen tavannut ajatella, että ihmissuhteet, niin ystävyys- kuin rakkaussuhteetkin, ovat kuin kaikki muukin luonnossa: ne syntyvät, kukoistavat ja kuolevat. Jotkut kestävät pitemmän aikaa, jotkut lyhyemmän; jotkut saattavat kestää koko elämän.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Jushka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #24 : 07. Tammikuuta 2011 klo 05:25 »
  • Tykkää (0)

• Samaa mieltä olen Brooks. Ei se ulkonäkö mitään tee. Pääasia, että viihtyy toisen kanssa.
    Kirjattu
    Ei elämääsi voi määritellä kukaan, se on kirjoitettava itse.

stone cold Juihis

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #25 : 20. Tammikuuta 2011 klo 17:05 »
  • Tykkää (0)

• Mikä tän topikin funktio on?
    Kirjattu
    Älä luota hippiin, just joo....

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #26 : 20. Tammikuuta 2011 klo 17:59 »
  • Tykkää (0)

Lainaus
    Verkostoituminen on paikallaan ettei kukaan jäisi yksin,  :-* "hippi" henkisiä ystäviä ei tosiaan ole liikaa ku välillä tuntuu että juuret oikeanlaisiin ystäviin on todella harvassa, liian harvassa ja yksin tietynlaisten asioiden kanssa on hankala olla. "..tyhjän pöydän ääres ajatukset syviä..."

Mistä kaikkialta täällä rakkaat toverit ovat? Itsehän olen kuopiosta.

Ystävällisin terkuin Joni Miettinen  :)  :-*

Verkostoituminen siis.

stone cold Juihis

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #27 : 20. Tammikuuta 2011 klo 18:35 »
  • Tykkää (0)

Lainaus
    Verkostoituminen on paikallaan ettei kukaan jäisi yksin,  :-* "hippi" henkisiä ystäviä ei tosiaan ole liikaa ku välillä tuntuu että juuret oikeanlaisiin ystäviin on todella harvassa, liian harvassa ja yksin tietynlaisten asioiden kanssa on hankala olla. "..tyhjän pöydän ääres ajatukset syviä..."

Mistä kaikkialta täällä rakkaat toverit ovat? Itsehän olen kuopiosta.

Ystävällisin terkuin Joni Miettinen  :)  :-*

Verkostoituminen siis.
    ok :)
    Kirjattu
    Älä luota hippiin, just joo....

Annanas

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #28 : 06. Maaliskuuta 2011 klo 11:16 »
  • Tykkää (0)

• Annanas on Jyväskylästä.  :D
    Kirjattu
    Kolme askelta helvettiin

Kolme ovea psykoosiin

Kolme satamaa ihmisen odottaa
          kuoleman laivaa

Miffy

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • so mothafuckin' zen
    « Vastaus #29 : 06. Maaliskuuta 2011 klo 14:40 »
  • Tykkää (0)

• Lammilla ollaan. Oon nähnyt muutaman kerran pari muutakin hippiäistä tuolla kylällä mutten ole keksinyt syytä mennä juttelemaan, mikä on harmi. Samanhenkisiä ihmisiä ei koskaan tunne liikaa.
    Kirjattu
    meditoi mun kaa, beibe