Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Kahvi - 3

missä

• hukkunut massoihin
  • Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
  • seison paikallani ja odotan
Vs: Kahvi
« Vastaus #30 : 05. Kesäkuuta 2020 klo 14:17 »
  • Tykkää (0)

• Miten saa kahvista mieluisan, pehmeän ja poistaa kitkeryys?

Hinta ratkaise?

Vatsa ei siedä Kulta Katriina. On siellä tummapaahto toki. Presidentti tummapaahto on parempi. Yleisemmät myymälävaihtoehdot kun ovat.

Kahvin pitää olla tuore.

Hävikkiruokakauppa myi 0,10 eurolla kovamuovisen mukin jääkaappi jääkaffea. Sitä mainostetaan eritysesti, mutta maku on kuin vanhalla jääkaappikaffella. 
    Kirjattu

Suttenkoistu

• Hippi
    • Poissa Poissa
    Vs: Kahvi
    « Vastaus #31 : 24. Maaliskuuta 2021 klo 17:27 »
  • Tykkää (0)

• Ai että kun lopetin ostamasta kotiin kahvia viime perjantaina ja oon nukkunut niin paljon sen jälkeen! Ihan tuntee sen että oli hyvä valinta. Silti töissä mun on ihan välttämätöntä juoda muutaman kupposen, koska mulla tulee läpikotaiset hermokivut ympäri selkää ja jalkoja ja nilkoissa tuntuu, ihan suurinpiirtein kaikkialla säteilee kipua. Työkaverit vähän meinas että ei nyt kuulosta ihan normaalilta ja voihan se olla. Tää on kuitenkin toistuva ilmiö, eli ennenkin tauon yhteydessä tunto hermostoon ikäänkuin palaa ja eihän se hyvää kerro, kun on kipua. En tiedä ohittaako mulla kofeiinin tuoma mielihyvä kipuja ja jumeja, vai onko kyseessä puhtaasti vieroitusoire, mikä vaan on kokonaisvaltainen eikä niinkään pääkipua.

Mä voisin alkaa roudata kauramaitoa töihin ja sillä vähentää sitä työpäivän kahvin määrää. Kotiin kans pitäisi ostaa joko kofeiinitonta kahvia tai ihan vaan tummaa kaakaota, että olis jotain kivaa teen ja haudukkeiden lisäksi <: ☕🍵
    Kirjattu