Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Uusimmat artikkelit

Ilmastonmuutos suomalaisen näkökulmasta

Indonesian poliisi hävitti puoli tonnia marihuanaa polttamalla - lähiseutu pöllyissä

Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen maailmantalous kasvoi, hiilidioksipäästöt eivät

NASA: ilmastonmuutos minuutissa

Iso-Britannia: Aurinkoenergia kasvoi 94%, uusiutuva energia ohitti ydinvoiman

Kiitollisuushaaste: 365 pientä ilon aihetta! - 23

Hariel

• Hippi
  • Paikalla Paikalla
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion
Vs: Kiitollisuushaaste: 365 pientä ilon aihetta!
« Vastaus #330 : 19. Syyskuuta 2017 klo 22:38 »
  • Tykkää (0)

• Kiitos uudesta vanhasta pelistä (Duke Nukem 3D parannellulla grafiikalla). :)
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Kaffe

• Vieras
    « Vastaus #331 : 22. Syyskuuta 2017 klo 10:29 »

Tänään hyvät yöunet, pyykkitupa kuivausrumpuineen ja veronpalautukset   ^-^

ja kahvi tietysti  ;)
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #332 : 22. Syyskuuta 2017 klo 20:13 »

Kiitos rooibos rauhoittavasta vaikutuksesta. Kiitos pupulle söpöydestä. Kiitos muksulle iloisuudesta. Kiitos puolisolle omapäämääräisyydestä ja kiitos mulle sitkuttelusta :P kiitti Kela että aiheutat taas haasteita ja sumplimista, oot ihanan ennalta-arvaamaton ja mielivaltainen instanssi...se on välillä vähän stressaavaa ja ahdistavaa, mutta ihan kiva että on Kela, silti.
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #333 : 24. Syyskuuta 2017 klo 20:12 »

Kiitos parista aurinkoisesta päivästä ja lämpimistä ilmoista. Aika upeen värisiä puita on näkynyt. Kiitos ulkoilupaikoista.
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #334 : 24. Syyskuuta 2017 klo 23:24 »
  • Tykkää (0)

• Kun on saanut paljon lukea noita huonoja kokemuksia ja kauhutarinoita Kelasta niin itse olen kiitollinen siitä, että he ovat minulle ajallaan maksaneet ja muutenkin tukiasiat ovat menneet hyvin ja onnistuneet ajallaan, tullut parikin kivaa yllätystä. Vuoden alusta asti olen ollut heidän asiakkaanaan ja olin hieman huolissani, että joutuisinko vielä johonkin pahaan ruljanssiin, mutta toistaiseksi olen säästynyt suht pienellä vaivalla eikä ole valitettavaa heidän toimistaan.
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #335 : 27. Syyskuuta 2017 klo 03:19 »

Osaavat he Kelassa ihan positiivisestikin yllättää. Joskus tulkinnat riippuvat kuitenkin käsittelijästä, tai siltä on vähän vaikuttanut. Siksikin kannattaa soitella ja kysellä aiheen tullen, niin saa useampia ihmisiä tavallaan varmistamaan sitä päätöstä/olisko jotain muutettavissa. Mäkin olen pari kertaa saanut semmosen teksitin, että jostain päätöksen osasta ei ole valitusoikeutta, mutta nyt tosiaan kun soiteltiin, niin oli kuitenkin aiheellista kysyä miten nyt noin. Vuosi sitten samasta erilaisesta päätöksestä nimittäin tuli sama teksti, ja olis ehkä silloinkin kannattanut selvitellä asiaa vielä.

Kiitos porkkanoista, kiitos syksystä. Ulkoilu on jotenkin erityisen hienoa nyt, kun muuttoauroja kulkee jatkuvasti yli ja luo omaa draamaa maisemaan.
    Kirjattu

aurinkopuu

• Vieras
    « Vastaus #336 : 15. Lokakuuta 2017 klo 23:42 »

Vähän hiipunut kiittelyt täällä vissiin... ;D

Kiitos ylisöpöstä kookosamppelista ja taikamatosta ja mangosta ja koiruudesta.  :sydamia
    Kirjattu

sateenvaari

• Vieras
    « Vastaus #337 : 16. Lokakuuta 2017 klo 16:11 »

Voitin ilmaiset liput erääseen tapahtumaan, kiitos tästä onnenpotkusta  8)
    Kirjattu

aurinkopuu

• Vieras
    « Vastaus #338 : 03. Marraskuuta 2017 klo 15:33 »

Kiitos itselleni että uskalsin viimeinkin irtisanoutua duunista jota inhosin sydämeni pohjasta vaikka ei ehkä olisi ollut "järkevää" yms. Mutta oi tätä iloa ja vapauden tunnetta. :sydamia Ja kiitos kauniista päivästä myös. :)
    « Viimeksi muokattu: 03. Marraskuuta 2017 klo 15:39 kirjoittanut aurinkopuu »
    Kirjattu

juuri

• Vieras
    « Vastaus #339 : 07. Heinäkuuta 2018 klo 16:15 »

oon kiitollinen siitä että pääsin muuttamaan ihanaan pieneen omakotitaloon pihasaunalla varustettuna <3 oon myös kiitollinen mun rakkaasta kanista, ihanasta perheestä, siitä että oon työelämänkokeilussa ihanalla vanhalla kartanolla luonnon helmassa jossa on mm. lampaita, kanoja, mahtavia ihmisiä ja rento meininki <3 siitä että lähdin pois huonosta parisuhteesta ja oon alkanut voimaan paremmin ja löytämään pikkuhiljaa itsestäni asioita jotka kerkesin hukkaamaan. ja myös siitä että maailmassa on törkeen paljon lämminsydämisiä ihmisiä, vaikka niitä onkin ajoittain vaikea löytää :D mulle voi laittaa viestiä jos tahtoo jakaa ajatuksia ja tutustua :)
    Kirjattu

Lammen Pei

• Vieras
    « Vastaus #340 : 08. Heinäkuuta 2018 klo 11:50 »

mä olen taas hassusti vähän kiitollinen että oon löytänyt lisää haastavia ihmissuhteita ja tehnyt vähän työtä ja sopuu vanhojen rikkoutuneiden kanssa. 

musta tuntuu että mun on paras kun oon vähän rasittunut..jotenkin kumman hassusti. sillee moneen paikkaan sopivasti.
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #341 : 07. Helmikuuta 2020 klo 20:37 »

Kiitos että tähän selaimeen saa adblockin, jolloin myös youtube toimii ilman mainoksia puhelimessa.
    Kiitos myös jokaiselle pienellekin hetkelle, kun sujuu 'all fine',.
    « Viimeksi muokattu: 07. Helmikuuta 2020 klo 20:41 kirjoittanut Suttenkoistu »
    Kirjattu

Sininen evä

• Vieras
    « Vastaus #342 : 07. Helmikuuta 2020 klo 23:07 »

Mua naurattaa, mun selain heitti ettei se kohta tue juutubea.
    Ei se mitään, kuten oli kieles aiemmin, paljo mainoksia.
    No jos sammuu, sit sammuu, ei hajuu mitä meinaa moinen.

Onneks on kirjasto mistä voi lainaa jotain.
    Kirjattu

Napu

• Vieras
    « Vastaus #343 : 09. Helmikuuta 2020 klo 11:05 »

Kiitos okulaareista ja kameroista ja kaikesta semmosesta mikä monipuolistaa ja syventää elävän maailman havainnointia.

https://youtu.be/b-nJ0ROGD14 kiitti myös kaikista time-lapse videoista, mitä löytyy... toi on sienistä,. myös kukista löytyy upeita taltiointeja.
    Kirjattu

Jursia

• Vieras
    « Vastaus #344 : 09. Helmikuuta 2020 klo 11:13 »

Kirjastojen vaihtohyllyt <3
    Kirjattu