Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Euroviisut 2011 - 2

Colourflower

• Vieras
Vs: Euroviisut 2011
« Vastaus #15 : 11. Toukokuuta 2011 klo 11:33 »

Eilen kävellessäni tuli vastaan kaksi moneen kertaan elähtäneen Lordi-fanin näköistä muoria, jotka juttelivat Euroviisuista. Toinen muoreista sanoi Oskarin biisin olevan "unettava", toista taas kerran "hävettää, että Suomelta on mukana tällainen". Jälkimmäinen ehti kuullessani vielä ilmoittaa, ettei kappale varmasti pääse finaaliin. Pääsi kieltämättä makea naurahdus, kun netistä tuli yömyöhällä vastaan tieto Oskarin finaaliinmenosta ja esityksen saamasta välittömästä myönteisestä palautteesta. Saavatpahan muorit kyhmyisille nenilleen!
Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 11. Toukokuuta 2011 klo 15:57 »
  • Tykkää (0)

• Suomi kyllä erottui edukseen eilen kaiken sen ysärihumpan seasta. :)
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

Shallallaa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #17 : 11. Toukokuuta 2011 klo 19:12 »
  • Tykkää (0)

• pitkästä aikaa suomellakin edustaja, josta voi rehellisesti sanoa itse pitävänsä ! :)
    Kirjattu
    kesää odotellessa.

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #18 : 11. Toukokuuta 2011 klo 20:18 »
  • Tykkää (0)

• Onkos joku teistä ajatellut pitää Euroviisupippalot kun itse finaali tulee? Mä oon jo monta vuotta halunnut osallistua sellaisiin, mutta valitettavan harvassa on Euroviisufanittajat nykyisin.

Tuli flashback lapsuudesta: meidän rivitaloyhtiössä pidettiin viisuvalvojaisia aina jonkun luona. Lapset sai valvoa myöhään ja aikuiset juhli  :D Kerran muistan nukahtaneeni naapurin olohuoneen lattialle kun en jaksanut enää katsoa lauluja vieraalla kielellä  ;D
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #19 : 11. Toukokuuta 2011 klo 20:20 »

pitkästä aikaa suomellakin edustaja, josta voi rehellisesti sanoa itse pitävänsä ! :)

Just näin. 8)
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #20 : 13. Toukokuuta 2011 klo 08:55 »
  • Tykkää (0)

• Mikä kaikkia nyt vaivaa! Mun mielestä toi biisi oli unettava. Ehkä se oli paras kaikista mutta silti, unettava. Da da dam.
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #21 : 13. Toukokuuta 2011 klo 10:33 »

Toinen muoreista sanoi Oskarin biisin olevan "unettava",
    Mikä kaikkia nyt vaivaa! Mun mielestä toi biisi oli unettava.

Haa! Toinen muoreista olit ilmiselvästi sinä G valepuvussa! >:D

Ei vaan, itse en ole törmännyt Oskarin biisin kehumiseen missään muualla kuin tämän foorumin hippien keskuudessa. Rumbakin lyttäsi singlen täysin omituisin perustein (muistuttaa kuulemma viime vuoden voittajaa?! :o). Älä huoli, G, olet kaikesta huolimatta aika lähellä normaalia. ;)
    Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #22 : 13. Toukokuuta 2011 klo 10:41 »
  • Tykkää (0)

• Toinen muoreista sanoi Oskarin biisin olevan "unettava",
    Mikä kaikkia nyt vaivaa! Mun mielestä toi biisi oli unettava.

Haa! Toinen muoreista olit ilmiselvästi sinä G valepuvussa! >:D

Ei vaan, itse en ole törmännyt Oskarin biisin kehumiseen missään muualla kuin tämän foorumin hippien keskuudessa. Rumbakin lyttäsi singlen täysin omituisin perustein (muistuttaa kuulemma viime vuoden voittajaa?! :o). Älä huoli, G, olet kaikesta huolimatta aika lähellä normaalia. ;)

Voi paska. Normaalius nyt vasta unettavaa onkin. :D
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #23 : 13. Toukokuuta 2011 klo 12:10 »
  • Tykkää (0)

• Mikä kaikkia nyt vaivaa! Mun mielestä toi biisi oli unettava. Ehkä se oli paras kaikista mutta silti, unettava. Da da dam.

Hauskaa että löytyy eriäviä mielipiteitä. :D

Kokoan tähän kaikkien kauhisteltavaksi listan esityksistä joista pidin jollain tavalla. Kerron vain ne asiat joista pidin:

[Suomi] Paradise Oskar - Da da dam (finaaliin). Mahtava biisi ja niin vetovoimainen kaveri!
    r
    Small | Large

[Albania] Aurela Gaçe - Feel The Passion (ei finaaliin). Pidin kertosäkeestä, voimallinen repäsy.
    r
    Small | Large

[Armenia] Emmy - Boom Boom (ei finaaliin). Kertosäe hauskan lapsellinen, samoin itse esiintyjä.
    r
    Small | Large

[Georgia] Eldrine - One More Day (finaaliin). Alun kitaratilutus laulun taustalla ja kertosäkeiden välissä on jännittävän kuuloinen. Mieslaulajat kuulostavat hyviltä. Mielenkiintoiset puvut.
    r
    Small | Large

[Kroatia] Croatia: Daria - Celebrate (ei finaaliin). Taustalla soiva nariseva/kitisevä elektroninen saundi kuulostaa mainiolta.
    r
    Small | Large

[Unkari] Kati Wolf - What About My Dreams? (finaaliin). Kertosäe joka kuulostaa hyvältä.
    r
    Small | Large

[Portugali] Homens da Luta - A luta é alegria (ei finaaliin). Hauska ja hyväntuulinen kappale että esitys, vaikuttaa ihan lastenlaululta.
    r
    Small | Large

[Bosnia ja Hertsegovina] Dino Merlin - Love in Rewind (finaaliin). Aivan mahtava hyväntuulinen kappale! Lisäksi pidin suunnattomasti lavaesityksestä, joka näyttää siltä kuin latotansseista tuotu kyläyhtye soittaisi. Ei turhaa kimallusta, vaan koreilematonta ja yksinkertaista, aito lavaesitys ja aidot esiintyjät! <3
    r
    Small | Large

[Moldova] Zdob şi Zdub - So Lucky (finaaliin). Vuonna 2005 kaverit olivat edustamassa Moldovaa ja silloin pidin heistä suunnattomasti. Niin hauskaa iloittelua, hyvää menoa, torvipärinää, todella hauska ja vaihteleva kappale! Ai että! <3
    r
    Small | Large

[Ruotsi] Eric Saade - Popular (finaaliin). Iskevä kappale, disko/konetausta on onnistunut.
    r
    Small | Large

[Bulgaria] Poli Genova - Na inat (ei finaaliin). Samalla periaatteella kuin Albania - voimakas kertosäe.
    http://youtu.be/6WEWhY2MKMA (Embedding disabled, limit reached)

[Israel] Dana International - Ding Dong (ei finaaliin). Kivan kuuloinen kappale ja erityisesti pidin esiintyjästä. Dana International ottaa yleisönsä!
    http://youtu.be/WhMP6g9jCDo (Embedding disabled, limit reached)

[Viro] Getter Jaani - Rockefeller Street (finaaliin). Menevä ja napakka kappale.
    http://youtu.be/v2a0Z3A61Rg (Embedding disabled, limit reached)

[Valko-Venäjä] Anastasia Vinnikova - I Love Belarus (ei finaaliin). Kappaleessa taustalla oleva kielisoitin tuo mukavan lisänsä jo mainioon kappaleeseen! Nappaa mukaansa, hienot taustat.
    http://youtu.be/yY4uMqLfzMs (Embedding disabled, limit reached)

[Tanska] A Friend In London - New Tomorrow (finaaliin). Ok kappale jota kuuntelee mielummin kuin keskivertoa Euroviisubiisiä.
    http://youtu.be/RaPPuFnnSws (Embedding disabled, limit reached)
    « Viimeksi muokattu: 13. Toukokuuta 2011 klo 12:29 kirjoittanut vihreäkaupunki »
    Kirjattu

Shallallaa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #24 : 13. Toukokuuta 2011 klo 15:26 »
  • Tykkää (0)

• Ei vaan, itse en ole törmännyt Oskarin biisin kehumiseen missään muualla kuin tämän foorumin hippien keskuudessa.

kyllä tuo ainakin nuorien keskuudessa on ihan suosittu :D ja sitä paitsi ihan mainiot sanatkin tai siis hyvän asian puolesta ! :)
    Kirjattu
    kesää odotellessa.

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #25 : 13. Toukokuuta 2011 klo 20:39 »
  • Tykkää (0)

• Olen vieläkin samaa mieltä kuin aiemmin. Se siitä.
    MUTTA: vihreäkaupunki (tai joku muu), tiedätkö mikä oli 2.semifinaalin väliajalla esiintyneen breakdance-ryhmän nimi? Esitys oli pitkä ja todella taitava, katselisin ryhmän osaamista muualtakin.  ;D
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #26 : 13. Toukokuuta 2011 klo 21:01 »
  • Tykkää (0)

• Olen vieläkin samaa mieltä kuin aiemmin. Se siitä.
    MUTTA: vihreäkaupunki (tai joku muu), tiedätkö mikä oli 2.semifinaalin väliajalla esiintyneen breakdance-ryhmän nimi? Esitys oli pitkä ja todella taitava, katselisin ryhmän osaamista muualtakin.  ;D

Tsekkaan lätkäpelin jälkeen nimen jos löydän. :)

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #27 : 13. Toukokuuta 2011 klo 21:45 »
  • Tykkää (0)

• Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #28 : 13. Toukokuuta 2011 klo 23:01 »
  • Tykkää (0)

• pitää tämän vuoden Euroviisuja poikkeuksellisen huonotasoisina.

Yleensä on ollut ainakin muutama kappale, jotka kuulostavat ihan kivoilta. Nyt oli aivan kohtuuton määrä personaattomia voimaballadeja ja eurodance-viritelmiä.

Pahoin pelkään, että Irlannin energiakaksoset vievät voiton. Venäjäkin on varmaan kärkipäässä, koska sen edustaja saa aina monelta maalta varmat 12 tai ainakin 10 pistettä. Euroviisuthan ovat äänestyksen osalta aktiivisten vähemmistöjen kekkerit, ja niin monessa maassa on suuri venäläisvähemmistö.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks