Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Aamuvirkku vai yökyöpeli? - 2

Crustapo

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
  • Kuoleman ensi askel on yritäytyminen
Vs: Aamuvirkku vai yökyöpeli?
« Vastaus #15 : 01. Elokuuta 2010 klo 20:27 »
  • Tykkää (0)

• juu ei toi aamunen herääminen ole kyllä todellakaa mun juttu ei ei vaan pysty, niin pahasti on unirytmi sekaisin.
    Kirjattu
    im the bloody antichrist hippie!

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #16 : 01. Elokuuta 2010 klo 23:26 »
  • Tykkää (0)

• 41 vuoden kokemuksella: ei se unirytmi muutu ikinä. Ihmisellä on oma sisäinen kellonsa jonka mukaan elää. Itse olen tehokkaimmillani duunissa iltapäivällä ja sitten himassa siinä ysin jälkeen illalla.
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

Crustapo

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Kuoleman ensi askel on yritäytyminen
    « Vastaus #17 : 02. Elokuuta 2010 klo 12:11 »
  • Tykkää (0)

• 41 vuoden kokemuksella: ei se unirytmi muutu ikinä. Ihmisellä on oma sisäinen kellonsa jonka mukaan elää. Itse olen tehokkaimmillani duunissa iltapäivällä ja sitten himassa siinä ysin jälkeen illalla.

toi on kyllä totta jos pääsisi töihin niin saisi rytmin kuntoon niin sitten kyl ite olen nyt yrittänyt herätä aina 9 aikaan mutta tänäänkin meni tunti kun pääsin ylös
    Kirjattu
    im the bloody antichrist hippie!

CrypticDoll

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #18 : 20. Marraskuuta 2011 klo 20:57 »
  • Tykkää (0)

• Yökyöpeli oon ehdottomasti. Aamut ja päivät olen väsynyt, iltaa kohti piristyn. Aktiivisimmilleni tuun siinä kello 22 jälkeen. Ja yöt on parasta aikaa, on niin ihanan hiljaista ja hämärää :D
    Kirjattu

Torstai

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Roar
    « Vastaus #19 : 21. Marraskuuta 2011 klo 00:00 »
  • Tykkää (0)

• Pakko ollut sopetua jotenkuten lukioelämään,  mutta yökyöpelöintiä harrastelen enimmäkseen :)
    Kirjattu
    Jokainen tuntee laulun sen, jokainen kuulee sävelen, poluilta suuren tyhjyyden. kun löytää viimein rakkauden.

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #20 : 21. Marraskuuta 2011 klo 00:06 »
  • Tykkää (0)

• täällä ilmouttautuu kanssa yks yökyöpeli! vaikka oisin illalla väsyny pystyn valvomaan,mutta taas jos oon käyny aikasi (21-22) nukkumaan,en tosiaan pysty nousemaan 6-10.. mutta taas riippumatta siitä,mihin aikaan oon käyny nukkumaan,mutta jos kello soi vaikka 4 niin pystyn herämään ja lähtemään.. mut kelllon ylittäessä 6,turha ees yrittää!  ;D
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Tinka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
      • Twitter
    « Vastaus #21 : 07. Syyskuuta 2013 klo 20:31 »
  • Tykkää (0)

• Olen aamuvirkku, satunnaisesti myös yökyöpeli. Etenkin keskellä kouluviikkoa mikä ei ole niin järkevää. Olen myös huomannut, että kun viikolla herää joka päivä tiettyyn kellonaikaan niin herää viikonloppuna samaan aikaan ihan ilman herätystä, enkä mä sitten saa enää unta vaikka voisin luvan kanssa nukkua pitempään.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #22 : 08. Syyskuuta 2013 klo 03:41 »
  • Tykkää (0)

• YÖkuöpäeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Midori

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #23 : 11. Syyskuuta 2013 klo 18:51 »
  • Tykkää (0)

• Mua ei paljoo aamusin hereillä nää.. Ellen sit valvo koko yötä :P Öisin inspiraatio on parhaimmillaan. Teen yöt musiikkia ja maalailen sun muuta :)
    Kirjattu

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #24 : 19. Maaliskuuta 2015 klo 14:37 »

Ehdottomasti yökyöpeli. Ei tunnu missää valvoo vaikka aamu 7,  mutta tuntuu liian pahalta herätä aamu 7 :D
    Kirjattu

Sateenropina

• Vieras
    « Vastaus #25 : 18. Syyskuuta 2015 klo 13:08 »

Mä tykkään kyllä valvoa ja nukkua myöhään, mutta aamulla herätessäni en osaa jäädä sänkyyn makoilemaan. Illat ja yöt on mulle myös jotenkin ahdistavia, jos oon vaikka yksin kotona niin haluaisin saada mahdollisimman aikaisin unta. Oon myös aika uninen ihminen, monesti en vaan pysty valvomaan vaikka haluaisin.
    Kirjattu

ruiskukka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #26 : 19. Syyskuuta 2015 klo 08:47 »
  • Tykkää (0)

• Mä oon aina ollut aamuvirkku, rakastan herätä aikaisin ja puuhailla kaikkea kivaa :D Aamuissa on tunnelmaa.
    Kirjattu

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #27 : 19. Syyskuuta 2015 klo 10:21 »

Mua ärsyttää ainaiset lehtiartikkelit ja muut mussutukset, että iltavirkkuus on paha asia koska sössön sössön.. :o  >:D
    Kirjattu