Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Auttakaamme itseämme - 1

Mr. Pressure

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Ikuinen energia ikuisessa äärettömässä tilassa
    • Miten maailmankaikkeus toimii
Auttakaamme itseämme
« : 31. Heinäkuuta 2010 klo 07:08 »
  • Tykkää (0)

• Oletan meidän olevan yksi.

Ikuinen energia ikuisessa tilassa joka ei laajene tai kaareudu.

Miten uusi maailmankaikkeus luodaan alku / lopputilanteesta

Miten me hän loimme taas kerran uuden maailmankaikkeuden ikuisesta energiastamme ikuiseen tilaan.

lopulta luodun maailmankaikkeuden erilliset eri tiheyden, eri tilavuuden ja eri varauksen omaavien energiatihentymien energia on hajaantunut tasaisesti tilaan.

Siinä vaiheessa on erillisiä saman tiheyden, saman tilavuuden ja saman varauksen omaavia energiatihentymiä joihin edelleen tulee muista energiatihentymistä energiaa aaltoina jotka aiheuttavat ulkoiseen paineen tihentymään ja saa ne säteilemään energiaa jne.

Näin me hän voimme välittää informaatiota energiatihentymistä toisiin.

Kun aloitamme luomaan uutta maailmankaikkeutta, suoristamme energiatihentymien energiaa tietyltä puolelta ja nyt tämä energiaa uhrautuu ja työntää loput energiatihentymän energiasta kohti tiettyä sovittua aluetta.

Kun ison pallomaisen alueen jokainen energiatihentymä toimii samalla tavalla, työntyy uhrautuvaa energiaa pois päin tuon pallomaisen alueen keskustasta ja loput energiatihentymien energiasta työntyy tuon pallomaisen alueen keskustaa kohti jne.

Näin luomme tiheän energiakeskittymän jonka ulkopuolella on paljon vähemmän tiheämmin energiaa.

Tuota tiheää energiakeskittymää voidaan kutsua vaikkapa häntäänsä syöväksi "käärmeen pääksi". Häntä oli se uhrautunut energiaa joka alkoi työntymään pois päin tuolta alueelta ja on kääntynyt jossakin vaiheessa takaisin päin, kohti luotua päätä, joka räjähtää eli laajenee eli suoristuu eli avautuu eli muuttuu vähemmän tiheäksi energiaksi ikuisessa tilassa joka ei muutu millään tavalla.

Video aiheesta.

http://bubblare.fi/movie/ensimmainen_tieteellinen_luomis_teoria_

.

Alkuräjähdysteorian laajenevan tilan teorian avulla eliminoidaan älykään suunnittelijan olemassa olo.

Me ikäänkuin itse kiellämme itsemme uskoessamme että kaikki syntyi sattumalta alkuräjähdyksessä jota ennen ei ollut olemassa muka mitään, ei edes tilaa.

Kun ymmärtää että energia on ikuinen ja sijaitsee ikuisessa tilassa joka ei muutu, ymmärtää että sen alkuräjähdysteorian mukaisen erittäin tiheän energiakeskittymän pakkaamiseen jo olemassa olevasta teoriasta tarvitaan älykäs suunnittelija.

Siksi laajenevan tilan käsite pitää kyseenalaistaa. Alkuräjähdysteorian kannattajat, jotka olettavat kaiken syntyneen sattumalta, uskovat virheelliseen laajenevan tilan käsitteeseen.

Etsin ihmisiä jotka haluavat auttaa meitä löytämään itse itsemme.

Avasin www.adressit.com/tilaeilaajene

ja nyt etsin yhtä persoonaa joka haluaa auttaa minua ja samalla meitä kaikkia. olemmehan ikuinen energia eli luoja eli älykäs suunnittelija joka itse loimme tämänkin kertaisen maailmankaikkeuden ikuisesta energiastamme ikuiseen tilaan joka ei muutu.

http://www.onesimpleprinciple.com/forum/viewtopic.php?t=2590

1000 euron palkkio sinulle tai jos sinua ei kiinnosta, jollekin jota kiinnostaa.

Jos siis olet edelleen työtön, tässä olisi pientä puuhaa sinulle.

Yritä hankkia 1000 allekirjoitusta tähän

www.adressit.com/tilaeilaajene

adressiin, tuhannesta eri IP-osoitteesta.

Jos kiinnostaa, pistä www.tiede.fi keskustelujen Mr. Pressure nimimerkille yksityisviesti, kiitos.

Vaihtoehtoisesti tarjoan sinulle 1 000 000 euron palkkiota, jos joskus tämä kehittämäni ajatus maailmankaikkeuden toimintatavasta tuottaa minulle niin paljon rahaa.

Lupaan siis sinulle ensimmäisen miljoona euroani, jotka tämä ajatukseni tuo minulle, jos kerään 10 000 nimeä adressiin.

En koe että tuo raha olisi pois minulta, koska oletan että hän joka keksiin miten maailmankaikkeus okkeasti toimii, tulee ansaitsemaan ajatustensa avulla miljoonia, jos niin haluaa.

Itse en juurikaan ole kiinnostunut rahasta ja siksi olenkin ajatellut etukäteen niin että pistän kaikista rahoista 90 % hyväntekeväisyyteen ja loput annan vaimolleni ja lapsilleni.

Tietysti tuen läheisiäni noista 90 % hyväntekeväisyys rahoista vaikkapa 10 %:tilla niistä.

Eli 81 % hyväntekeväisyyteen sellaisten ihmisten hyväksi joita en tunne, 9 % läheisilleni ja 10 % vaimolleni ja lapsilleni.

Jos lähdet mukaan toimintaan, sinun kannattaa ehkä avata facebook ryhmä jossa kerrot tilanteesi ja pyydät apuja.

ja onhan sinulla tiede.fi keskusteluissa ystäviä jotka voivat auttaa ainua ideoimaan erilaisia tapoja saada nimiä adressiin.

Ja ehkäpä joku heistä haluaa auttaa sinua taloudellisesti 1 euron edestä, you know.

Jos lähdet mukaan, mieti tarkkaan miten toimit.

Sitten kun aloitat, aikaa on vain yksi kuukausi.

Siksi kenenkään ei kannata allekirjoittaa adressia vielä eli allekirjoitus kannattaa säästää siihen kun Tiäremiäs tai joku muu asiasta kiinnostunut aloittaa nimien keräämisen.

Jokainen nimi eri IP-osoitteesta on siis 1 euron arvoinen.

837 nimeä = 837 euroa sinulle.

Very Happy

Ps. maalasin juuri talomme ja säästin 10 000 euroa - kotitalousvähennys - kulut eli yli 3000 euroa.

Ajattelin käyttää siitä 1000 euroa tähän projektiin.

.

Ps.Ps. ja minä kun olen sen verran ihmisystävällinen tyyppi, niin lupaampa sinulle saman tien ensimmäisen 50 000 euroa, jos ja kun ajatukseni koskaan tuo minulle rahaa, vaikka et lähtisi tähän projektiin ollenkaan mukaan.

Tämä ei suinkaan tarkoita sitä ettenkö uskoisi olevani oikeassa, päin vastoin.

Olen täysin vakuuttunut että mitään ei synny tyhjästä ja siksi kaikki energia joka on olemassa nyt, on ollut olemassa ikuisesti tilassa joka myös on ikuinen ja ei näin ollen todellakaan laajene.

Hyvä jatkoa sinulle.

.

Edit. Sovitaan aloitusaika, josta kuukausi aikaa, jos lähdet mukaan.

.

Minua on haukuttu vuosikausia eri keskustelupalstoilla hulluksi ja kehoitettu menemään hoitoon tai tarkistamaan lääkitys jne.

Olen tavalllinen suomalainen mies jolla on kaksi lasta ja käyn töissä jne.

Jos sinua kiinnostaa keskustella aiheesta puhelimitse, pistä puhelinumerosi yksityisviestinä.

Kiitos.

:)

Ensimmäinen tieteellinen luomis"teoria".

.
    « Viimeksi muokattu: 01. Elokuuta 2010 klo 15:44 kirjoittanut Mr. Pressure »
    Kirjattu
    Kaiken minkä teemme toisillemme, teemme itsellemme.

Ensimmäinen tieteellinen luomis"teoria"

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    Vs: Auttakaamme itseämme
    « Vastaus #1 : 31. Heinäkuuta 2010 klo 08:00 »
  • Tykkää (0)

• Öö... Miksi sinä et avaa esimerkiksi sitä fb-ryhmää ja pyydä apua tilanteeseesi? Miksi tarvitset siihen sanansaattajia? Itse kuitenkin tuon asiasi parhaiten tunnet.
    Raha voi saada jonkun kiinnostuneeksi aiheesta, mutta kun samassa viestissä lupaa toiselle joko 1000, 837, 1 000 000 tai 50 000 euroa, jos-ehtojen kera, voi olla että ei nappaa tämän foorumin käyttäjiä.

Ehkä olen vain väsynyt, mutta en oikein ymmärtänyt koko jutun perimmäistä tarkoitusta.  ??? Sen ymmärrän, miten miellät maailmankaikkeuden, pysyvän tilan, mutta en sitä, että mikä se projekti sitten on. Mihin adressi menee ja koska? Mitä sillä saavutetaan?
    Kirjattu

Mr. Pressure

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 31. Heinäkuuta 2010 klo 09:54 »
  • Tykkää (0)

• Voi olla että rekisteröidyn facebookiin ja avaan ryhmän itse, mutta tämä vaihtoehto on minusta selkeästi parempi.

Olen työssä käyvä ihminen jonka talous on kunnossa.

Olettaisin että on paljon työttömiä ihmisiä joilla on valmiiksi iso verkosto facebookissa.

Jaettu ilo on paras ilo.

Miksi en antaisi jollekin työttömälle 1000 euroa, kun olen juuri saanut kokea maalaamisen ilon ja säästänyt yli 3000 euroa.

Tarjoukseni on omalla tavalla mielenkiintoa herättävä, ehkä eli toivottavasti on.

Jos joku työtön ja valmiin ison facebookverkoston omaava ihminen kerää adressiin tuhat nimeä kuukaudessa, minä tulen maksamaan hänelle tuhat euroa ja näin olen todistanut olevani tosissani ajatukseni kanssa.

Jotkut nimittäin epäilevät jopa sitä että olenko tosissani ajatusteni kanssa.

Vaimolleni on lähetetty sähköpostia jossa hänelle kerrotaan hänen miehensä olevan hullu. Kun hän googlaa sukunimemme, hän saa lukea paskaa jossa minua ollaan ohjaamassa hoitoon ja lääkityksen.

Jos lapsemme googlaavat sukunimemme, he eksyvät lukemaan tätä paskaa jne.

Jos olisin 100 % varma että me hän haluamme kokea kärsimystä ja nälkää huonompiosaisten ihmisten kautta, unohtaisin ehkä koko jutun. Elämäni muuttuisi paljon helpommaksi.

Minusta kaikkien ihmisten rukoukset kohdistuvat meihin kaikkiin, koska mehän olemme pieni osa ikuista luojaa.

En voi sulkea silmiäni näille rukouksille.

jos voimme todistaa itse itsellemme tieteellisesti olevamme itse ikuinen energia joka loi tämänkin kertaisen maailmankaikkeuden, oletan että ihmiskunta kokee ison oivalluksen ja kaikki toimintamme tulee muuttumaan.

Rahalla ei enää sen jälkeen tule olemaan merkitystä. Näin energiaa siirtyy oikeisiin töihin joista syntyy jotakin mitä ihminen oikeasti tarvitsee.

Taustalla on toki oma egokin omalla tavallaan.

Toki siis haluaisin ajatukseni esille, niin että nykyiset fyysikot, kosmologit ja asiantuntijat arvioisivat ne julkisesti.

Olen käynyt Helsingin yliopiston fysiikan laitoksella jututtamassa yli kymmentä asiantuntijaa ja kukaan heistä ei osannut kumota ajatuksiani eli kertomaan miksi en olisi oikeassa.

Kiitos kun osoitit mielenkiintoa.

« Viimeksi muokattu: 31. Heinäkuuta 2010 klo 09:58 kirjoittanut Mr. Pressure »
    Kirjattu

Mr. Pressure

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 31. Heinäkuuta 2010 klo 10:01 »
  • Tykkää (0)

• Välini oman isäni kanssa ovat hyvin huonot.

Hänen mielestään asia menee näin. Jos olen väärässä, tuhlaan aikaa. Jos olen oikeassa, minut tapetaan.

(Eläisin mielelläni vähintään siihen asti että kuopuksemme on yli 25 vuotias.)

Isnäni voi ehkä olla oikeassa, mutta aina käy niinkuin käy tai sitten ei.

Jos olet menossa Paukarlahden leirille ja haluat tavata minut, kerro siitä, niin otan yhteyttä sinuun yksityisviestillä.

tai jos tapaat leirillä ihmisiä joita tämä aihe kiinnostaa, kerro heille terveiseni.

Asun itse kuopiossa

Jukka

044-0767121

« Viimeksi muokattu: 31. Heinäkuuta 2010 klo 10:41 kirjoittanut Mr. Pressure »
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 31. Heinäkuuta 2010 klo 10:07 »
  • Tykkää (0)

• Eli lähinnä tarvitset aikaa asiallesi. Nyt ymmärsin paremmin.
    Ehkä näemme leirillä.  :)
    Kirjattu

Mr. Pressure

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 31. Heinäkuuta 2010 klo 10:32 »
  • Tykkää (0)

• Olen keskustellut ajatuksistani tiede.fi keskusteluissa ja puhkuin intoa silloin kun loin onesimpleprincle ajatuksia.

Avasin paljon aiheita eri ilmiöiden tiimoilta, joita selitin tällä yhdellä yksinkertaisella periaatteella.

Sain bannit eli minut pistettiin kotiarestiin muutamia kertoja yli-innokkuuteni takia. Koimme voimakkaita elämyksiä minun kauttani.

Silloin ajatukseni oli erittäin keskeneräinen ja sitä oli helppo kritisoida. Nykysin ajatukseni ovat paljon loogisempia ja niitä on ehkä mahdoton osoittaa virheellisiksi.

Nyt rekisteröidyin Mr. Pressure nimimerkillä kahden vuoden tauon jälkeen ja avasin muutaman aiheen.

pienimmän vastuksen uoma

http://www.tiede.fi/keskustelut/vapaa-sana-f5/pienimman-vastuksen-uoma-t45117.html

Tila ei laajene

http://www.tiede.fi/keskustelut/tahtitiede-ja-avaruus-f6/tila-ei-laajene-t46662.html

Kirjoitan harvakseltaan kyseisille sivuille ja koska tuossakin aiheessa minua pyydettiin, etten kertoisi ajatuksistani heille, pyysin ystävääni rekisteröitymään palstalle ja niin hän tekikin ja otti nimimerkikseen sanansaattaja / NJK

Pyyntööni sisältyi että hän käy kopioimassa tämän aivoimen viestini tiede.fi keskustelujen tiäremiehelle joka käsittääkseni on työtön.

http://www.onesimpleprinciple.com/forum/viewtopic.php?t=2590&sid=c68d3b55077fa852f168995414e4d5ed

Hän toteutti pyyntöni ja hänen viestinsä oli kyseisessä keskustelussa muutaman tunnin, kunnes se jostakin kumman syystä poistettiin.

Ystäväni oli yrittänyt kirjautua nimimerkillään ja hänelle oli hänen mukaansa annettu elinikäinen kielto osallistua keskusteluihin.

Hän siis rekisteröityi palstalle ensimmäisen kerran, välitti avoimen viestini pyynnöstäni ja sai elinikäisen kiellon kyseiselle palstalle. Aika erikoista.

Ps. En koskaan aikaisemmin ole kertonut millaiseen tilanteeseen olen elämässäni ajautunut näiden internetkeskustelujen takia.

.
    « Viimeksi muokattu: 31. Heinäkuuta 2010 klo 13:53 kirjoittanut Mr. Pressure »
    Kirjattu

Mr. Pressure

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 01. Elokuuta 2010 klo 15:06 »
  • Tykkää (0)

• Mr. Pressure nimimerkkinä tiedekeskusteluissa on toimiva, mutta olisi pitänyt tänne ottaa nimimerkiksi vaikkapa Me hän tai ikuinen energia tai Ikuinen yksi tai joku vastaava.

No, vaikka sanasta paine usein tuleekin mieleen ikäviä asioita, niin onhan sitä olemassa mukavaakin painetta.

Kävin tänä aamuna Paukarlahden leirillä ja keskustelin reilun tunnin Puolalaisen Adam nimisen hepun kanssa ja meillä oli mielenkiintoinen keskustelu.

keskustelun alussa hän oli 100 %:sn varma siitä että tila laajenee ja hän olettikin että laajeneva tila on tieteellisesti todisettu asia, mutta keskustelun lopussa hän ei enää ollut niin varma asiasta.

keskusteluun osallistui myös muutama suomalainen henkilö ja eräs heistä kertoi että muitakin ulottuvuuksia on olemassa.

Olen tästä asiasta hänen kanssaan sekä samaa mieltä, että eri mieltä.

Jos tämä meidän havaitsemamme maailmankaikkeus ajatellaan yhdeksi ulottuvuudeksi, niin silloin muitakin ulottuvuuksia on olemassa. Esim. se ulottuvuus jota kautta ikuinen energia eli me itse, koemme kaiken meidän kauttamme. Olemme siis samanaikaisesti 100 %:sesti erillisä ihmisiä, mutta tämän toisen tason kautta yksi joka kokee kaiken.

Tämä meidän ulottuvuus koostuu kolmesta tilaulottuvuudesta ja aikakäsitteestä joka syntyy kun entropia vaikuttaa energiaan. Muut ulottuvuudet sijaitsevat minun mielestäni samassa tilassa jossa on vain kolme tilaulottuvuutta.

Tieteellisten teorioiden väittämiä ylimääräisiä TILAulottuvuuksia EI kuitenkaan tarvita minkään ilmiön ymmärtämiseen ja selittämiseen. Siksi väitänkin ettei näitä ylimääräisiä TILAulottuvuuksia ole olemassa.

Jos satut lukemaan tämän viestin, niin pahoittelen että keskityin keskusteluun Adamin kanssa, silloin kun sinä tulit mukaan keskusteluun ja esitit oman näkemyksesi asiasta. Olisi ollut mukava jatkaa keskustelua myös sinun kanssasi suomeksi myöhemmin, mutta ehditkin jo siirtyä TILASSA toiseen paikkaan.

:) ;) :)
    « Viimeksi muokattu: 01. Elokuuta 2010 klo 15:10 kirjoittanut Mr. Pressure »
    Kirjattu

Mr. Pressure

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #7 : 01. Elokuuta 2010 klo 15:39 »
  • Tykkää (0)

• Huom. muokkasin aloitusviestinä ja lisäsin siihen tämän viestin. Jos siis olet jo lukenut tämän aloitusviestistä, ei tätä enää tarvitse uudestaan lukea, mutta sen saa lukea, jos asia kiinnostaa. Kertaus on opintojen äiti.

Miten me loimme taas kerran uuden maailmankaikkeuden ikuisesta energiastamme ikuiseen tilaan.

Aina lopulta luodun maailmankaikkeuden erilliset ja eri tiheyden, eri tilavuuden ja eri varauksen omaavien energiatihentymien energia tulee hajaantumaan tasaisesti tilaan. Entropia vaikuttaa kaikkiin energiatihentymiin koko ajan. Myös hiukkasten, kuten fotonien energiaan.

Alku / loppu vaiheessa on erillisiä saman tiheyden, saman tilavuuden ja saman varauksen omaavia energiatihentymiä joihin edelleen tulee muista energiatihentymistä energiaa aaltoina jotka aiheuttavat ulkoiseen paineen tihentymään / energiakeskittymään ja saa ne säteilemään energiaa toisiaan kohti jne.

Näin me hän voimme välittää informaatiota energiatihentymistä toisiin.

Kun aloitamme luomaan uutta maailmankaikkeutta, suoristamme energiatihentymien energiaa tietyltä puolelta ja nyt tämä energiaa uhrautuu ja työntää loput energiatihentymän energiasta kohti tiettyä sovittua aluetta.

Kun ison pallomaisen alueen jokainen energiatihentymä toimii samalla tavalla, työntyy uhrautuvaa energiaa pois päin tuon pallomaisen alueen keskustasta ja loput energiatihentymien energiasta työntyy tuon pallomaisen alueen keskustaa kohti jne.

Näin luomme tiheän energiakeskittymän jonka ulkopuolella on paljon vähemmän tiheämmin energiaa.

Tuota tiheää energiakeskittymää voidaan kutsua vaikkapa häntäänsä syöväksi "käärmeen pääksi". Häntä oli se uhrautunut energiaa joka alkoi työntymään pois päin tuolta alueelta ja on kääntynyt jossakin vaiheessa takaisin päin, kohti luotua päätä, joka räjähtää eli laajenee eli suoristuu eli avautuu eli muuttuu vähemmän tiheäksi energiaksi ikuisessa tilassa joka ei muutu millään tavalla.

Video aiheesta.

.
    « Viimeksi muokattu: 01. Elokuuta 2010 klo 16:15 kirjoittanut Mr. Pressure »
    Kirjattu