Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Hippien hiukset - 12

Vanilja_87

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Pyydä niin saat.
Vs: Hippien hiukset
« Vastaus #165 : 06. Helmikuuta 2017 klo 13:24 »
  • Tykkää (0)

• Mulla on mustat ja suorat hiukset. Haluan ens kesänä laitella hiusten sekaan viinipunaisia irtorastoja (löytyy Cybershopista)
    Kirjattu

Maria

• Vieras
    « Vastaus #166 : 13. Helmikuuta 2017 klo 01:20 »

Ruskeat pitkät luomuruskeat.  :)
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #167 : 30. Maaliskuuta 2017 klo 18:38 »

En tiiä mikä ravinnepuutos mulla on mut syön mun hiuksii nykyään jännän usein ja ehkä vois jo sanoa että paljon.  ???
    Mul on takut, ollut jo 15 vuotta,..iha omist hiuksista ja aluks aika luonnostaan takkuuntu, sit erottelin ja revin niit ja pyörittelin mäntysuoval ja jossain vaihees sidoin ne erivärisillä langoilla ja sit purin langat poies. Muutamii vuosia sitten leikkasin aika lyhyiksi hassusti, mut nyt nää on taas saanut kasvaa.. toki ajoittain syön näitä   ;D ja sit tykkään purkaa noit homeisen näköisii mitälie pölypesäkkeitä  ;D ;D ei hitsi en tiiä onko nään ihan kamalat oikeesti, mutta en osaa ilmankaan elää. Mä koen että nää on mun juuret, kun täs on monia vuosia mukana, niin ei pääse kaikenlaiset tuulet puhaltelemaan kumoon ihan helpolla  ^-^ näis on jokin oma kodikas tuntuma.
    Kirjattu

Maria

• Vieras
    « Vastaus #168 : 30. Maaliskuuta 2017 klo 22:20 »

Väsäsin tänään itelleni alahiuksiin neljä takkua... Joskus kauan sitten tein pään täyteen, mut nyt tein vaan kesysti muutaman söpön kun tykkään kuitenkin pitää kiharia mut samalla tykkään lockseista niin tää oli tämmönen hieno kompromissi.  :D Jos jollain on vinkkejä näitten hoitoon niin mielelläni otan vastaan! Tein nyt siihen tyyliin että sidoin noi juuresta semi paksulla hamppulangalla ja takutin ja pyörittelin ja lopuks tökin huovutusneulalla. Oon lukenu kaikenlaisia suosituksia ja toi huovutusneulakin on joittenkin mielestä huono mut ite ainaki tykkäsin kun auttaa näin alkuun tiivistämään niitä. Mitään permiksiä tms myrkkyjä en haluu käyttää. Netistä löytyy kyllä niin montaa eri suositusta näitten teosta ja hoitamisesta (pesu mua lähinnä mietityttää varsinkin kun on vaan osassa tukkaa nää niin olis kiva pestä se kerran pari viikossa hiukset kuitenkin)... Kai se aika varmaan ainakin tekee tehtävänsä näitten suhteen jos ei muu.  :)
    Kirjattu

Auringon

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #169 : 05. Huhtikuuta 2017 klo 01:33 »
  • Tykkää (0)

• Mulle tuli hilse - mä luulen että se tuli ensikodista kun synnyin. Niin noloa kun se onkin. Aikoinaan mulla oli pitkä fleda mutta pää kutis niin en tiedä voinko sit enää olla hippi kun en voi enää ... hävettää ... olen kyllä oppinut miten sen saa veke mutta se on aika pitkä prosessi - jos joku tietää miten voi hoitaa niin kiitos saa kertoa? Itse hoidan niin että vedän kaljun jossa on sitten punasialäikkiä - laitan trosydvoidetta tms atsoli kemikaalia ja se menee sitten hiljaa pois käytän hiusvetta keratin ja harjaan ja pysyy vekka mutta kun kasvaa pidemmäksi niin taas plemahtaa eka kai joku finni päähän ja punanen läikkä siihen. noloa edes kertoa mutta tiedän että esim hinkkaamalla suola / molkosan / etikka jne pesemällä lähtee toisilta kun olen jeesannut mutta itseeni se ei onnistu. Sori vaan kun kerroin  :(
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #170 : 06. Huhtikuuta 2017 klo 18:45 »

(pesu mua lähinnä mietityttää varsinkin kun on vaan osassa tukkaa nää niin olis kiva pestä se kerran pari viikossa hiukset kuitenkin)... Kai se aika varmaan ainakin tekee tehtävänsä näitten suhteen jos ei muu.  :)

toki takkujakin voi pestä, kun vaan ei käytä mitään semmosii hoitavia shampoita tai hoitoaineita. :)
    Kirjattu

juliamirjam

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #171 : 28. Huhtikuuta 2017 klo 20:06 »
  • Tykkää (0)

• muilta löytyy vauvatakut ja rakastan hyvin paljon!
    Kirjattu