Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Hippien hiukset - 6

v-i-p

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Hippien hiukset
« Vastaus #75 : 18. Marraskuuta 2011 klo 12:26 »
  • Tykkää (0)

• Nyt sitten kävin hiuslääkärissä ja kuontalo on mallia kesä  ;D

Ponnarista klaniksi muutamassa minuutissa  ;)
    Kirjattu

inkivääri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #76 : 18. Marraskuuta 2011 klo 14:12 »
  • Tykkää (0)

• Nyt sitten kävin hiuslääkärissä ja kuontalo on mallia kesä  ;D

Ponnarista klaniksi muutamassa minuutissa  ;)

Älä sure, hiukset kasvaa. ;)

Mun hiukset on luonnonkiharaa. <3
    Kirjattu

Nefi-

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #77 : 18. Marraskuuta 2011 klo 14:26 »
  • Tykkää (0)

• Takut ovat karisseet ja alta paljastui (isäni sanojen mukaan) NUORI NAINEN!
    On tää hassua vaan myös ihanaa kun tuntee päänahkansa, shampoota menee ihan minimaalinen määrä ja näytän mielestäni näin nätiltä! Tukka vähän kihartuu ja kaartuu ja olikin yllättävän tumma. Olen innoissani!
    Polkkatukkamainen, en vielä ole trimmaillut tai mitään, mutta on sanottu että sopii ja että näytän näin nätiltä  ^-^
    Kirjattu
    Saniaispuita ja sammakoita,
    peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
    Sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

Konna

• Vieras
    « Vastaus #78 : 18. Marraskuuta 2011 klo 15:45 »

Joskus kasvatin letin niin pitkäksi, kuin se kasvoi. Sitten kaveri teki minulle rastat. Rastat alkoivat jossakin vaiheessa tuntua epämukavilta ja ajoin ne pois. Sen jälkeen heiluin ihan skin.. siis munkkina jonkin aikaa. Nyt on tämmöinen leveähkö irokeesin tapanen, josta varmaan kasvattelen taas pitkän tukan. Ympyrä sulkeutuu!
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #79 : 18. Marraskuuta 2011 klo 19:54 »
  • Tykkää (0)

• joo hyvi lähti taas,äänestin pitkiä vaikka takuthan mulla päässä koreilee  ::)   eli punaset takut jotka on täynnä helmiä :] <3
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

inkivääri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #80 : 18. Marraskuuta 2011 klo 21:39 »
  • Tykkää (0)

• ^Kuulostaa söpöiltä hiuksilta.

Konnan tarinasta tuli mieleen frendi, jolla oli kans alaselkään asti tukka. Kundi pisti rastoiks ja kyllä tuli komea. :) Ite en tosin välitä itelleni takuista kun mulla ihanat luonnonkiharat. Hih.
    « Viimeksi muokattu: 18. Marraskuuta 2011 klo 21:41 kirjoittanut inkivääri »
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #81 : 18. Marraskuuta 2011 klo 21:46 »
  • Tykkää (0)

• kiitoskiitos,nää on nyt mun varmaa 3 takut ;D ja nyt en pura pois. nii ja siis aina on ollu luomutakut,en voi sietää kampaajalla tehtyjä tai vielä vähemmän niitä feikkitakkuja......
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

inkivääri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #82 : 18. Marraskuuta 2011 klo 22:18 »
  • Tykkää (0)

• Mä oisin laittanut joskus vuosia sitten kuitutakut jotta ne saa pois jossei olekaan kivat/ kyllästyy. Tutun piti tehdä, toimitin kuidut ja sille tielle jäi. :(
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #83 : 18. Marraskuuta 2011 klo 22:29 »
  • Tykkää (0)

• sori ku haukuin  :-[ mie vaa aina aattelen,et hiuksia ne vaa on! :D ja takut saa myös purettuu jos on tehny ne sillee ;P
    Kirjattu

inkivääri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #84 : 18. Marraskuuta 2011 klo 22:44 »
  • Tykkää (0)

• Jos takut saa purettua, ne ei oo takut vaan letit. ;) Teoriassa pystyy purkaan, mutta käytännössä jos on ollut pitkät ja kauemmin niin tukka on siinä kunnossa että poikki vaan...
    Kirjattu

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #85 : 18. Marraskuuta 2011 klo 22:49 »
  • Tykkää (0)

• no onhan ne ihan perkeellisen huonossa kunnnossa,mutta saa purettua  ;)
    Kirjattu

Torstai

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Roar
    « Vastaus #86 : 18. Marraskuuta 2011 klo 22:52 »
  • Tykkää (0)

• Mediumia äännestin, sellaset tumman ja vaalean väliltä väriset, ei kuitenkaan värjätty, en uskaltaisi laittaa mitään tököttiä päähäni :D otsahiuksethan nämä muutes on
    Kirjattu
    Jokainen tuntee laulun sen, jokainen kuulee sävelen, poluilta suuren tyhjyyden. kun löytää viimein rakkauden.

Keijukainen

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #87 : 07. Tammikuuta 2012 klo 22:53 »
  • Tykkää (0)

• Mulla on ollu 2 kertaa aikasemmi kaverin väsäämät luonnonvaaleat luomurastat ja vuoden pidettyä niitä halusin aina jotain uutta päälle. Sen jälkeen on sitten omat hiukset värjätty viimeeksi yli puoli vuotta sitten alta punaisiksi ja muuten on edelleen päältä vaaleat. Niihin kun kyllästyin ni toinen kaveri väsäs pienen pieniä lettejä pään täyteen joista itse sitten tein rastat myöhemmin ja kun tuntuivat niin lyhkäsiltä nii laitoin 100% villasta jatkoa joten nyt on johonkin lapaluiden alapuolelle olevat pitkät ja tumman värikkäät rastat. Suunnitelmanahan on siis kasvattaa nuo villa jatko-osat pois ja antaa sitten olla ihan omat luomurastat! :sydamia
    Kirjattu
    "Halusin olla keijukainen. Tyttö, jota kukaan ei voinut omistaa, ei omaksi ottaa eikä unohtaa. Halusin olla luonnonraikas, hauraanvahva ja riippumaton. Enkä taakaksi kenellekään."
    -Manuela Bosco-

Mapleapple

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #88 : 12. Tammikuuta 2012 klo 20:17 »
  • Tykkää (0)

• 2007 aloin hiuksia kasvattaa ajamalla kaljuksi päähänpistosta sillä halusin projektin aloittaa alusta asti.

Sama homma.

Mulla oli lapsena aina superpitkät hiukset, mut teininä leikkautin poikatukan ja sen annoin kasvaa aina polkaksi asti, kunnes leikkautin taas lyhyeksi, kasvatin, leikkautin, aina uudestaan. Kampaamoissa käymisen lopetin 18-vuotiaana ja aloin leikata itse. Kerran sain päähänpiston ajella toinen puoli kaljuksi ja voi jumaliste se näytti hyvältä  8) Olin kuitenkin alkanut jo unelmoida pitkistä hiuksista taas, ja päätin kasvattaa. Se oli vaikeampaa kuin luulin, koska aina kun pääsin kasvatusprojektissani siihen vaiheeseen, että hiukset eivät enää olleet lyhyet, mutta niitä ei myöskään saanut kiinni, hermo meni ja leikkasin taas. Viime kesänä sitten päätin ajella kaljuksi ja sen jälkeen piilottaa sakset itseltäni.

Nyt olen sitten taas siinä vaiheessa, että tukalla alkaa olla 9-10 senttiä pituutta, sitä ei saa kiinni ja takatukka on ka-ma-la. Houkutus leikata taas on todella kova, mutta olen päättänyt pysyä suunnitelmassa ja hitto vie kasvattaa nyt nämä pitkiksi.

Kirjattu

peace

• Vieras
    « Vastaus #89 : 14. Tammikuuta 2012 klo 18:00 »

Ihanat hiukset Miffyllä!

Itellä ruskeet tosi sekasin olevat melko pitkät hiukset, hiusten harjaaminen on yliarvostettua ;D Rastat haluaisin, ku löytäis vaa jonku joka tekis ;)
    Kirjattu