2007 aloin hiuksia kasvattaa ajamalla kaljuksi päähänpistosta sillä halusin projektin aloittaa alusta asti.
Sama homma.
Mulla oli lapsena aina superpitkät hiukset, mut teininä leikkautin poikatukan ja sen annoin kasvaa aina polkaksi asti, kunnes leikkautin taas lyhyeksi, kasvatin, leikkautin, aina uudestaan. Kampaamoissa käymisen lopetin 18-vuotiaana ja aloin leikata itse. Kerran sain päähänpiston ajella toinen puoli kaljuksi ja voi jumaliste se näytti hyvältä

Olin kuitenkin alkanut jo unelmoida pitkistä hiuksista taas, ja päätin kasvattaa. Se oli vaikeampaa kuin luulin, koska aina kun pääsin kasvatusprojektissani siihen vaiheeseen, että hiukset eivät enää olleet lyhyet, mutta niitä ei myöskään saanut kiinni, hermo meni ja leikkasin taas. Viime kesänä sitten päätin ajella kaljuksi ja sen jälkeen piilottaa sakset itseltäni.
Nyt olen sitten taas siinä vaiheessa, että tukalla alkaa olla 9-10 senttiä pituutta, sitä ei saa kiinni ja takatukka on ka-ma-la. Houkutus leikata taas on todella kova, mutta olen päättänyt pysyä suunnitelmassa ja hitto vie kasvattaa nyt nämä pitkiksi.