Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Hippien hiukset - 3

pörde

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
Vs: Hippien hiukset
« Vastaus #30 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 15:49 »
  • Tykkää (0)

• Mä aloin nyt rastoittaa pitkiä hiuksiani.. En tykkää yhtään niistä "feikkirastoista", minkä vuoksi rastoitan oman kuontaloni. Hidasta puuhaa, mutta hyvältä näyttää.. ainakin omaan silmään. ;)
    Kirjattu
    Rakkaus on Avain.

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #31 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 15:57 »
  • Tykkää (0)

• Mulla pitkät luonnonkiharat (lue: luonnonsotkuiset) punertavanruskeat hiukset. Mun hiuksilla on oma tahto ja mä olen luovuttanut jo kauan sitten. Ei näitä saa asettumaan millään. Yritän pitää pois silmiltä huivilla tai pannalla.

Ekat harmaat hiukset bongasin heti esikoisen syntymän jälkeen. :D Nyt mulla harmaantuu ihan tasaisesti jokapuolelta ja yritän pitää niitä piilossa värjäämällä. Punertavanruskea on alkuperäinenkin väri mutta halusin enemmän punaista, siten ajauduin värjäyskierteeseen...
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #32 : 30. Heinäkuuta 2010 klo 07:59 »

Mä haluaisin vähän jotain väriä taas, mutta toisaalta kammoksuttaa juuri tuo värjäyskierre! Mulla on tummanruskeat hiukset, tahtoisin joko vielä tummempaa tai sitten punaista. Päättämisen vaikeus, aloittaako taas se rumba vai antaako olla vaan..  ???
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #33 : 30. Heinäkuuta 2010 klo 08:01 »
  • Tykkää (0)

• Mulla on menossa identiteettikriisi, haluaisin toisaalta näyttää kovinkin katu-uskottavalta, mutta toisaalta haluaisin näyttää juuri siltä kuin olen, ei tarvitse olla muuta...

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #34 : 30. Heinäkuuta 2010 klo 08:05 »

haluaisin näyttää juuri siltä kuin olen, ei tarvitse olla muuta...

Nyt puhut kyllä asiaa! Siis noinhan sen pitäis ollakin. Pistit kyllä oikein miettimään.  :)
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #35 : 30. Heinäkuuta 2010 klo 08:26 »
  • Tykkää (0)

• haluaisin näyttää juuri siltä kuin olen, ei tarvitse olla muuta...

Nyt puhut kyllä asiaa! Siis noinhan sen pitäis ollakin. Pistit kyllä oikein miettimään.  :)

Hiuskriisit taitaa olla suhteellisen yleisiä..  :o
    Kirjattu

Crustapo

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    • Kuoleman ensi askel on yritäytyminen
    « Vastaus #36 : 01. Elokuuta 2010 klo 19:57 »
  • Tykkää (0)

• itellä on just kasvatus menossa leikkasin eestä hiukset jokuen aika sitten pois ja jätin taakse 4 rastaa kasvamaan sellaista tukkaa haluaiisin että olisi rastoja sekaisin normaalien hiusten joukossa epämääräisesti kai se sitten jonkun asteinen peikkotukka sitten kai on  ??? miten noi hennavärit kun olen just kelaillut että pitäiskö värjätä mutta en haluaisi mitään kemikaalista ylikaupallista paskaa käyttää ja niin hiukset pesen mäntysuovalla ja harjasin hiukset varmaan viimeksi kun oli kunnon keesi elikkä 1vuosi sitten
    Kirjattu
    im the bloody antichrist hippie!

nepeta

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #37 : 01. Elokuuta 2010 klo 22:45 »
  • Tykkää (0)

• olkapäille tai vähän yli ulottuvat luomurastat löytyy tästä päästä. tuommoiset ruskeat, aurinko on jonninverran vaalentanut päistä.  :)
    aikaisemmin värjäilin paljonkin hiuksia, nyt en oo moneen moneen vuoteen.
    mut hiusvärien kanssa pähkäileville tiedoksi, että ekolosta, ruohonjuuresta ja mahdollisesti muistakin ekokaupoista löytyy HERBATINT nimistä väriä, joka on kemikaaliväri, mutta ei sisällä ammoniakkia (muistaaksein) ja mikä parasta, värejä ei ole testattu eläimillä!
    -> http://www.herbatint.co.uk/ ja http://www.ekolo.net/verkkokauppa/naytabrandintuotteet.php?comboValmistajat=730
    Kirjattu

Crustapo

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #38 : 02. Elokuuta 2010 klo 12:16 »
  • Tykkää (0)

• olkapäille tai vähän yli ulottuvat luomurastat löytyy tästä päästä. tuommoiset ruskeat, aurinko on jonninverran vaalentanut päistä.  :)
    aikaisemmin värjäilin paljonkin hiuksia, nyt en oo moneen moneen vuoteen.
    mut hiusvärien kanssa pähkäileville tiedoksi, että ekolosta, ruohonjuuresta ja mahdollisesti muistakin ekokaupoista löytyy HERBATINT nimistä väriä, joka on kemikaaliväri, mutta ei sisällä ammoniakkia (muistaaksein) ja mikä parasta, värejä ei ole testattu eläimillä!
    -> http://www.herbatint.co.uk/ ja http://www.ekolo.net/verkkokauppa/naytabrandintuotteet.php?comboValmistajat=730

kiitti tästä tiedosta pitää mennä kattelemaan
    Kirjattu

pörde

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #39 : 02. Elokuuta 2010 klo 13:30 »
  • Tykkää (0)

• Lainaus
    olkapäille tai vähän yli ulottuvat luomurastat

Oletko huovuttanut niitä jollain vai pelkästään takuttanut? :) Mulla meinaa aueta noi rastat koko ajan.
    Kirjattu
    Rakkaus on Avain.

Aliisa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #40 : 16. Elokuuta 2010 klo 14:36 »
  • Tykkää (0)

• Olkapäille asti liehuu tän paksu letti, monivärinen ruskea koska en moneen kuukauteen ole taas värjännyt enkä tiedä minkä värin haluan laittaa. Koko kesän oon kaipaillut kaljua...joskus muinoin ajoin pääni kaljuks ja se oli niin vapauttavaa enkä ole sitä katunut. Nyt tekis taas mieli tehä samoin... :o
    Kirjattu
    "I am the master of my fate:
     I am the captain of my soul."

Crustapo

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #41 : 16. Elokuuta 2010 klo 15:55 »
  • Tykkää (0)

• Suunnilleen olkapäämittaiset luomutakut, hennalla värjätyt tosin. Kasvattelen omaa väriäni takaisin ja kun on tarpeeksi kasvanut (nyt juurikasvua noin 1 cm), niin leikkaan takkuset poies enkä enää koskaan erehdy värjäämään. Harmittaa, miten olen tyhmyyksissäni mennyt tuhoamaan kauniit ja terveet hiukseni kemikaaleilla pilalle.  :(

mä ainakin värjään mun rastat kyl sitten kun ne on valmiit
    Kirjattu

Lily

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #42 : 17. Elokuuta 2010 klo 19:52 »
  • Tykkää (0)

• Olen haaveillut kauan rastoista ja pitkistä hiuksista, mutta hiukseni ovat sen verran ohuet, että ne on leikattu lyhyehköksi. Luonnon vaaleat, olen vähän hiusvärejä vastaan. Siskollani oheni hiukset aivan älyttömästi kun hän niitä usein värjäili :(
    Kirjattu

nepeta

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #43 : 23. Elokuuta 2010 klo 16:27 »
  • Tykkää (0)

• Lainaus
    olkapäille tai vähän yli ulottuvat luomurastat

Oletko huovuttanut niitä jollain vai pelkästään takuttanut? :) Mulla meinaa aueta noi rastat koko ajan.

kaveri teki nuo takuttamalla ja punomalla virkkuukoukun ja tosi tiheäpiikkisen kamman avulla. on pysyny suht hyvin kasassa. Nyt kun on takuttamisesta jo pitkä aika (yli 2v), niin alkaa olemaan aika paljon irtohiuksia, jotka pitäis punoo rastoihin sisälle, luultavasti pari uuttakin rastaa syntyis. nyt tarttis vaan sen tekijän, kun edellinen ei enää tuu kyseeseen.
    Kirjattu

Kuolionnuolija

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • jotkuthan nuolee haavojakin
    « Vastaus #44 : 02. Marraskuuta 2010 klo 20:58 »
  • Tykkää (0)

• No mä annan hiusten vaan kasvaa aikansa, sit leikkaan vähän randomisti liian poikkeavia hapsuja pois.  :D En tiiä mitä tolle kasalle pitäisi sitten "oikeasti" tehdä. Sama se kunhan ei kalju. Liian pitkiä hiuksia saa aina selvitellä ja ne on kauhee lasti. Keskipitusta siis vaan.
    Kirjattu