Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Ior Bock R.I.P - 1

Mombie

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • aka Maria
Ior Bock R.I.P
« : 25. Lokakuuta 2010 klo 09:34 »
  • Tykkää (0)

• Nyyh, suuri persoona on poissa: http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Ior+Bock+surmattiin+Munkkiniemess%C3%A4+lauantaina/1135261120944

Yksi Suomen mielenkiintoisimmista persoonista joka vietti hiljaiseloa viimeiset vuotensa. Tai ainakin poissa julkisuudesta.
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    Vs: Ior Bock R.I.P
    « Vastaus #1 : 25. Lokakuuta 2010 klo 10:54 »
  • Tykkää (0)

• Jep, lepää rauhassa Ior.

Mä toivon ihan kamalasti että Lemminkäisen temppeli vielä löytyis.
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #2 : 25. Lokakuuta 2010 klo 11:32 »
  • Tykkää (0)

• Niin kiehtova tarina...
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #3 : 25. Lokakuuta 2010 klo 12:02 »
  • Tykkää (0)

• http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=100&t&a=6903
    Hauska pätkä aiheesta. Haastattelija ajaa välillä pakun ojaan.... "mihis me jäätiinkään ennenkuin käytiin ojassa" ;D
    Kirjattu

---

Suoviitta

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • Olkoon ilo kanssasi.
      • Sarkasmi
    « Vastaus #4 : 25. Lokakuuta 2010 klo 20:14 »
  • Tykkää (0)

• Täytyypä tunnustaa sivistymättömyytensä, en nimittäin ollut edes kuullut tästä henkilöstä ennen kuin näin tämänpäiväisen Iltalehden otsikon kaupan ovessa. Luin sitten sen jutun ja joo, tosi mielenkiintoiselta mieheltä vaikuttaa. Voisi oikeastaan tutustua laajamminkin hänen ajatuksiinsa elämästä ja olevuudesta, jos nyt vaikka netistä tai jostain löytyisi jotakin lähdekirjallisuutta. Temppelin löytyminen olisi kyllä erittäin jännä juttu.

Levätköön Ior rauhassa.
    Kirjattu
    Don't dream it, be it!

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #5 : 25. Lokakuuta 2010 klo 20:23 »
  • Tykkää (0)

• Netistä löytyy paljonkin kun googlaat just Lemminkäisen temppelillä tai ihan Ior Bockin nimellä.

TODELLA mielenkiintoinen tyyppi. Ja mä en voi olla ihmettelemättä miten Ior sai värvättyä Lemminkäinen-firman mukaan temppelin etsintään. Jos itse menisin selittämään et "joo tota mulla on tuolla kalion sisällä temppeli mut se pitää vaan räjäyttää sieltä esiin" niin en uskois et mikään firma lähtis mukaan... ;D
    Kirjattu

---

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #6 : 25. Lokakuuta 2010 klo 21:04 »

TODELLA mielenkiintoinen tyyppi. Ja mä en voi olla ihmettelemättä miten Ior sai värvättyä Lemminkäinen-firman mukaan temppelin etsintään. Jos itse menisin selittämään et "joo tota mulla on tuolla kalion sisällä temppeli mut se pitää vaan räjäyttää sieltä esiin" niin en uskois et mikään firma lähtis mukaan... ;D

Niinpä. Ior Bockiin liittyy ehdottomasti jotain. Jos kirjoittaisin hänen tarinaansa fiktiona, laittaisin paljastumaan, että Lemminkäisen temppelit, Bockin suvun saagat ym. ovat vain peitetarinoita ja niiden taustalla on vielä jotain ihan muuta.
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #7 : 25. Lokakuuta 2010 klo 22:06 »
  • Tykkää (0)

• Tarvitsee tunnustaa etten koko herrasta ole koskaan kuullutkaan, mutta nythän häneen voi tutustua, kiitos internetin johon hänestä jää osia elämään. :)

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #8 : 26. Lokakuuta 2010 klo 01:21 »
  • Tykkää (0)

• Niinpä. Ior Bockiin liittyy ehdottomasti jotain. Jos kirjoittaisin hänen tarinaansa fiktiona, laittaisin paljastumaan, että Lemminkäisen temppelit, Bockin suvun saagat ym. ovat vain peitetarinoita ja niiden taustalla on vielä jotain ihan muuta.

Ja näin todennäköisesti olikin. Ior oli partaveitsen terävä tyyppi. Ihailen suuresti.

Surullista on se, että hänen elämänsä päättyi noin raukkamaisella tavalla. :(  Kuka menee puukottamaan halvaantuneen vanhan miehen?  :-[ >:(
    Kirjattu

---

odonata

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    • Hui hai Hippi!
    « Vastaus #9 : 26. Lokakuuta 2010 klo 08:01 »
  • Tykkää (0)

• Ior oli kyllä melkoinen persoona. Rauha hänen sielulleen.
    Maailmaan/Suomeenkin kaivataan enemmän ihmisiä, joilla on rohkeutta puolustaa unelmiaan ja visioitaan. (Ja elää valitsemallaan tavalla, vastoin yleisiä normeja).

Maailma, jossa elämme on suunnaton mysteeri. Kuka tietää, vaikka jonakin päivänä Lemminkäisen temppelikin vielä löytyisi  ;).
    Kirjattu
    Minä en ole mieli, äly tai ajatus,
    en myöskään korvat, silmät, suu tai iho.
    En ole taivas enkä maa, en tuli enkä ilma,
    Minä olen ikuinen autuaallinen tietoisuus-henki.

Shankara

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #10 : 26. Lokakuuta 2010 klo 09:33 »
  • Tykkää (0)

• Tavallaanhan noita temppeleitä löytyykin, yleisemmällä tasolla. Suomi on täynnä muinaisia pyhiä paikkoja, jotka ovat olleet uskomme kannalta keskeisiä. Uhrilehtoja, pyhiä lähteitä, saamelaisten seitoja, jne..
    Ehkä Lemminkäisen temppeli on jokaisen meidän sisällä..?
    Tai sitten kaikki on vapaamuurareiden suuri juoni..  ;D ;D ::)

No joo. Tarkoitus ei ollut pilailla toisen ihmisen muistolla. R.I.P.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #11 : 26. Lokakuuta 2010 klo 12:43 »

Surullista on se, että hänen elämänsä päättyi noin raukkamaisella tavalla. :( Kuka menee puukottamaan halvaantuneen vanhan miehen?

Ystävättäreni epäili, että Ior oli sillä lailla voimakas energiatyyppi, että nuoret avustajat eivät pystyneet käsittelemään hänen lähettämiään energiaimpulsseja. Taustalla ei siten olisi varsinaista riitaa osallisten välillä vaan toisen puolen selittämätön tunnereaktio. Tämä myötäilisi poliisin kommenttia, että teolle ei näy järjellistä syytä.
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #12 : 27. Lokakuuta 2010 klo 22:29 »
  • Tykkää (0)

• Ior oli todella voimakas energiatyyppi todellakin. Mun on helppo hänet muutaman kerran tavattuani kuvitella että hän sai ihmiset tekemään mitä pyysi. Tosiaan vrt. Lemminkäinen-firma ja Ylen toimittaja.
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #13 : 28. Lokakuuta 2010 klo 20:25 »
  • Tykkää (0)

• Ior oli todella voimakas energiatyyppi todellakin. Mun on helppo hänet muutaman kerran tavattuani kuvitella että hän sai ihmiset tekemään mitä pyysi. Tosiaan vrt. Lemminkäinen-firma ja Ylen toimittaja.

Oi oot tavannut Iorin!!!!!!!!!!! NYT oon kade. Kerro kaikki! Missä? Milloin? jne ;D
    Kirjattu

---

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #14 : 30. Lokakuuta 2010 klo 13:12 »
  • Tykkää (0)

• Suomenlinnassa muutamaan otteeseen käytiin hänen kierroksillaan. Sit oon joskus tavannut hänet yhteisten tuttujen kautta. On tästä varmaan sen 10 vuotta aikaa, ylikin pakko olla koska silloin hän ei vielä ollut halvaantunut.
    Kirjattu