Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Lemmikit - 1

Auringonkukka

• Vieras
Lemmikit
« : 28. Heinäkuuta 2010 klo 12:42 »

Varmaan täältä löytyy muitakin eläinhulluja?!  :D

Itselläni on kaksi kissaa, ajokoira, maakilpikonna sekä hevonen. Mä en osaa edes kuvitella elämääni ilman eläimiä. :)

Pauli:

Jojo:

Pete:

Lisamori:
Kirjattu

guaaarwa

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Lemmikit
« Vastaus #1 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 12:48 »
  • Tykkää (1)

• Aw, Pauli iski suoraan sydämeeni!! :)
    Itse oon kyllä eläinrakas mutta tässä elämäntilanteessa ei ole mahdollisuutta pitää huolta eläimestä. Ja mun mielestä se, että on eläinrakas, ei tarkoita sitä, että pitäisi olla kotona lauma lemmikkejä. Eläinrakkauttaan voi ilmaista aina kun eläimen kohtaa, vaikkapa helliä hieman kaverin kissaa tai auttaa pinteeseen joutunutta lintua.
    Siskoilla on lemmikkejä ja niitä joskus hoidan, löytyy kissoja, koira sekä kaksi kania. Itselläni oli joskus teininä kaksi akaattikotiloa :P ne oli aika veikeitä otuksia, ei ihan perinteisiä lemmikkejä.
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #2 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 13:06 »

Totta! Ei se mitenkään edellytä että omia pitäisi olla. Kyllä sitä rakkautta riittää toistenkin eläimille jakaa.  :)
    Kirjattu

Jade

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 16:17 »
  • Tykkää (0)

• Jeps, itsekin pitää tyytyä tekemään toisten lemmikeistä onnellisempia, kun en halua tähän yksiöön sellaista ottaa. Kissa olisi ihana....

Mutta oli myös mukavaa auttaa pientä valkoista koiraa, joka maanantaina Rainbowssa haki varjoa kuumuuteen minusta ja sateenvarjosta  ;D
    Kirjattu
    Se, mitä etsit, on.
    Se on jo.
    Nykyhetki on.
    Todellisuus on.
            Evald Flisar:Tietäjän oppipoika

Justiina84

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 20:49 »
  • Tykkää (1)

• Meillä ei varsinaisia lemmikkejä ole. Kaikki eläimemme ovat jollain tapaa hyödyksi :)
    Pihasta löytyy siis kolme ponia(russi, risteytys ja shettis), kaksi ankkaa, kuusi kanaa ja kukko, kaksi lammasta, kolme ja puoli kissaa(yksi asuu talvet muualla), belgianjättikaneja öööö monta :D ja koira. Vinkvink, yksi kaninpentu(musta tyttö) vielä vapaana, luovutus elokuun alussa hintaan 50e.
    Kirjattu

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #5 : 28. Heinäkuuta 2010 klo 21:05 »

Meillä noi eläimet toimittaa lähinnä psykiatrin virkaa.  :)
    Kirjattu

pörde

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #6 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 16:12 »
  • Tykkää (0)

• Ihania kuvia! :) Mulla on aina ollut eläimiä, en osaisi varmaan elää ilman. Lapsena oli koiria, kissoja ja kaneja. Nyt tuossa vieressä tuhisee mini-chihuahua.
    Kirjattu
    Rakkaus on Avain.

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #7 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 16:15 »
  • Tykkää (0)

• Mulla on suunnitelmissa hankkia kissa tai pari... tai koira.... en vaan osaa päättää. Jos tästä joskus muutan metsämökkiin niin sinne mahtuu sitten kaikki. :)

Mulla on aina ollut kissoja. Nyt oli kausi ettei ollut mitään eläimiä exmiehen takia. Nyt kun exästä on päässyt eroon voisi alkaa taas keräilemään eläinystäviä ympärilleen.
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #8 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 16:41 »
  • Tykkää (0)

• Ihania kuvia! :) Mulla on aina ollut eläimiä, en osaisi varmaan elää ilman. Lapsena oli koiria, kissoja ja kaneja. Nyt tuossa vieressä tuhisee mini-chihuahua.

Mini-chihuahua?! Onko niitä vielä erikseen minikokoisempiakin? ;D
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

nepeta

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #9 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 20:58 »
  • Tykkää (0)

• meillä asustelee tällä hetkellä koiruus, joka on rescuetapaus vironmaalta, 4 isoa kisua ja kolme kesäkuussa syntynyttä pentua.
    kanalauma ja ukko kukko ovat tällä hetkellä toisen hoidossa, mutta toivottavasti saadaan heidätkin laumaan mukaan pikapuoliin!

mulle elukoitten hommaamisessa on ollut tosi tärkeetä toi rescue eläinten ottaminen. nyt annettiin yhden kisun pyöräyttää pennut, kun halusin kerran elämässäni nähdä pentujen kasvun ihan alusta asti. mutta sittenpä pentujen ja emon elämä onkin ollut aikasta mutkaista ja kuoppaista. jatkossa pysyttelen vaan noissa rescue-jutuissa!

rescue eläimiä löytyy paikallisilta eläinsuojelujärjestöiltä (yhteystietoja löytyy esim. tuolta: www.sey.fi/ ) ja rajojen takaa elukoita kuskaavat esim. www.rekkurescue.com, www.pelastetaankoirat.com , www.viipurinkoirat.fi/ ja www.espanjankoirat.com .
    Kirjattu

spiritofharmony

• Vieras
    « Vastaus #10 : 29. Heinäkuuta 2010 klo 21:24 »

Meiltä löytyy tällä hetkellä kolme kappaletta kissoja ja kymmenisen lammasta. Kissat tuppaavat hoitamaan rottapolitiikan ja lampaat ylläpitävät perinnemaisemia, niille on mm. tehty niitty laidunnusta varten ja myös metsälaitumella ovat.

Joskus sitten isona (vaikken tästä kasvakaan) jos saan päähäni pysyä täällä hankin kenties hevosia, kanoja ja mehiläisiä ja lampaita. Jonkinlaista omavaraistalouden tynkää.
    Kirjattu

pörde

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #11 : 30. Heinäkuuta 2010 klo 10:09 »
  • Tykkää (0)

• Lainaus
    Mini-chihuahua?! Onko niitä vielä erikseen minikokoisempiakin?

Kyllä on. Se on matalampi/pienempi ku normaali chihu, sellainen kuin chihut ovat noin vuoden iässä. :) Se on mun ikuinen vauva.. Voisinkin laittaa kuvaa jossain vaiheessa.
    Kirjattu
    Rakkaus on Avain.

Luonnonrauha

• Vieras
    « Vastaus #12 : 10. Lokakuuta 2010 klo 16:30 »

No lemmikkinä ainakin löytyy koira  :)
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #13 : 10. Lokakuuta 2010 klo 16:45 »
  • Tykkää (0)

• Mulla on viisi kissaa ja chinchilla. Niin ja kissanpentuja olis luovutusikäisiä nyt jos joku haluaa kissaa. :)
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

repukka

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #14 : 10. Lokakuuta 2010 klo 19:41 »
  • Tykkää (0)

• 3 kissaa, kani ja viiriäisiä.
    Kirjattu