Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Lunta sataa ja kaikkia ********? - 1

kiesus

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
Lunta sataa ja kaikkia ********?
« : 01. Helmikuuta 2010 klo 21:09 »
  • Tykkää (0)

• Taas alkoi sellainen lumipyry että huh huh! Täällä päin kadutkin on aurattu on vähän miten sattuu. Toisaalta, tulee ainakin kiva talvimaisema :)

Onkohan tää nyt sitä paljon puhuttua ilmaston lämpenemistä? Sade kun ei tunnetusti tule korkeapaineella eli kylmällä ilmalla.
    Kirjattu

hippimies80

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    Vs: Lunta sataa ja kaikkia ********?
    « Vastaus #1 : 01. Helmikuuta 2010 klo 21:32 »
  • Tykkää (0)

• Joo, noita lumitöitä on riittänyt kyllä... Mutta kyllähän ne pitää tietty tehdä, ei tässä itku auta.
    Kirjattu

_misty_16_

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2 : 02. Helmikuuta 2010 klo 17:03 »
  • Tykkää (0)

• MIks teistä lumi on muka huono juttu? näyttäähän kaikki paljo kivemmalta, ja lumitöitä tehdes saa liikuntaa...
    Kirjattu

kiesus

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3 : 02. Helmikuuta 2010 klo 20:06 »
  • Tykkää (0)

• Ei se pelkästään huono juttu ole, mutta kesän lapsia kun ollaan... :D
    Kirjattu

starry

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #4 : 06. Helmikuuta 2010 klo 20:08 »
  • Tykkää (0)

•  :) kivahan on kun kerrankin on kunnolla lunta. ja aina kun lisää tulee niin maisemat taas valkoistuu :)
    Kohta kun aurinko alkaa paistamaan niin lumethan haihtuu taivaan tuuliin ja jälleen koittaa kevät  8)
    Kirjattu

kiesus

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #5 : 07. Helmikuuta 2010 klo 01:27 »
  • Tykkää (0)

• :) kivahan on kun kerrankin on kunnolla lunta. ja aina kun lisää tulee niin maisemat taas valkoistuu :)
    Kohta kun aurinko alkaa paistamaan niin lumethan haihtuu taivaan tuuliin ja jälleen koittaa kevät  8)

Totta, totta! Olet ilmeisesti etelästä päin myös, täällä kun sitä lunta on satanut kertakaikkiaan hurjasti nyt viime aikoina? :P
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #6 : 07. Helmikuuta 2010 klo 02:15 »
  • Tykkää (0)

• Jahas piti pamahtaa lunssa ja kuume tällaseen viikonloppuun että olisi ollut hyvä ilma ulkoilla :-[ Taidanpa ottaa buranan tästä vaikka yleensä lääkkeitä en syökään... Ehkä nyt tämän kerran voi sitten ottaa, 400 mg Burana kahdessa osassa ;D Käytättekö muuten paljon lääkkeitä?
    « Viimeksi muokattu: 07. Helmikuuta 2010 klo 02:50 kirjoittanut vihreäkaupunki »
    Kirjattu

Suoviitta

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    • Olkoon ilo kanssasi.
      • Sarkasmi
    « Vastaus #7 : 09. Maaliskuuta 2010 klo 22:23 »
  • Tykkää (0)

• Lääkkeitä syön vain pää kainalossa -olotilassa, jos pitää mennä nukkumaan illalla. Ellei, niin pärjään sitten ilman.

Mutta, minusta on oikeasti kivaa että on lunta. Olen ollut aina syksy- ja talvi-ihminen, joten mikäs tässä on ollessa kun lunta pyryttää. Sitä paitsi näillä kulmilla on ollut melkein koko viikon vaihtelevaa säätä, johon on mahtunut myös sangen kätevä ja hiihtoystävällinen määrä auringonpaistetta. Aurinko ja sopiva pakkanen, mikäpä sen kivempi kevättalvikeli. On se kiva että on lunta ja kylmää. Keväästä en tykkää, kun kengillä on ikävä taipumus joko palelluttaa varpaat (jos ovat kesäkenkiä) tai mennä pahasti pilalle (talvi-) ja muutenkin. Yllättävän hyvillä fiiliksillä silti meneskelen kevättä kohti, tästä nimittäin tulee paras moinen koskaan.
    Kirjattu
    Don't dream it, be it!

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #8 : 31. Maaliskuuta 2015 klo 12:52 »

Tähän voi sanoa juuri nyt vain: KYLLÄ ;D
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #9 : 31. Maaliskuuta 2015 klo 19:02 »
  • Tykkää (0)

• On jotenkin koomista että suomalaiset aina vaikuttavat yllättyvän takatalvesta. Ja aina sitä sitten valitetaan...Ihme kun tuhansien vuosien aikana ei olla asiaan totuttu. Takatalvi tulee melkein aina. Ei siitä nyt kannata vetää hernettä nenään. Ja ilmastonmuutos ei asiaa muuta. Itse asiassa se voi saada aikaan ankarampia takatalvia.

Mua joskus melkein ärsyttää se asenne mikä monilla on säähän liittyen. Aina on liian kuuma tai liian kylmä. Syksyllä valitetaan sitä että lunta ei tule, keväällä taas sitä että se ei sula! Koittakaa nyt päättää että mitä haluatte! Ja huvittavaa tässä on se että sää on asia jolle ihmiset eivät toistaiseksi hirveän paljoa voi. Kannattaisi vaan hyväksyä kulloisetkin olosuhteet.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #10 : 31. Maaliskuuta 2015 klo 20:26 »
  • Tykkää (2)

• Minusta talvet ovat aina liian pitkiä, pimeitä ja kylmiä.

Neljä vuodenaikaa ei ole siunaus, vaan esi-isiemme suunnistusvirhe.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Kameleontti

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #11 : 31. Maaliskuuta 2015 klo 21:15 »
  • Tykkää (0)

• Itse olen iloinen siitä, että olen saanut syntyä Suomeen mm. meidän vuodenaikojen vaihtelumme suhteen. Minulle se on rikkaus. En uskoisi nauttivani kevään tulosta ja sen kulusta, kuten kesästäkin, yhtä paljon, jos välissä ei olisi syksyä ja talvea. En viitsi harmitella kulloinkin vallitsevia sääolosuhteita, koska ei minun harmitteluni säätä muuksi muuta. Se muuttaa vain oman oloni kurjaksi ja ehkä myös läheisteni, jos keksin marmattaa kovasti "huonosta" säästä. Pyrin hyväksymään sen mitä on ja löytämään siitä positiivisia puolia. Jokaisen vuodenajan uutta tulemista odotan mielissäni. Jokaisessa vuodenajassa on minulle sitä jotain. Silti nautin eniten keväästä ja etenkin kesästä. :)
    Kirjattu

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #12 : 01. Huhtikuuta 2015 klo 09:28 »

Mulle kelpaa kyllä, että on lunta ja pakkasta tai on kuivaa ja selkeetä, mutta tää, että on harmaata tai kokonaan pimeää melkei ympäri vuoden, sataa vettä tai keskellä kesää lunta ja lämpöasteita tuskin nimeskään, en tykkää.
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #13 : 01. Huhtikuuta 2015 klo 16:28 »
  • Tykkää (0)

• Rakastan keväitä (olettaen että ne ovat valoisia sekä lämpimiä) ja kesiä, mutta ne ovat aina aivan liian lyhyitä! Viime kesäkin oli puoliksi sateinen ja harmaa. Syksy koittaa niin nopeasti jolloin mieleni valtaa lievähkö surumielisyys ja talven pimeyden myötä aina raskasmielisyys. Tunnen, että mitä enemmän vuosia mittariin tulee niin sitä huonommin tuota pimeyttä ja kylmyyttä kestän. Nyt toki ei ole edes erityisen kylmää ollut, mutta sateista silti. Tule jo kevät!
    « Viimeksi muokattu: 01. Huhtikuuta 2015 klo 16:30 kirjoittanut Omppu »
    Kirjattu