Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 11

pörde

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #150 : 09. Elokuuta 2010 klo 16:08 »
  • Tykkää (0)

• Tänään mä voisin koittaa mennä ajoissa nukkumaan. Edellisenä yönä tuli nukuttua noin nelisen tuntia ja sitä edellinen yö meni valvoessa.
    Kirjattu
    Rakkaus on Avain.

Auringonkukka

• Vieras
    « Vastaus #151 : 09. Elokuuta 2010 klo 16:43 »

Sama homma mulla. Pitää taas tän kesävalvomisen jälkeen alkaa mennä ajoissa nukkumaan. Kesällä sitä jotenkin aina lipsuu kaikesta sitten sitä elää kuin pellossa.  Mut se kai vähän kuuluu kesään sekin?  :D
    Kirjattu

tiina

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #152 : 09. Elokuuta 2010 klo 16:55 »
  • Tykkää (0)

• Todellakin kuuluu. Ehkä se siitä tasoittuu kun koulu alkaa taas, siis omalla kohalla. Ihanaa päästä sinne! Kirjoitukset vaan hieman jänskättää. :)
    Kirjattu
    Elämä on vain yksinkertaisuuksien monimutkaistamista.

hippu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #153 : 09. Elokuuta 2010 klo 18:25 »
  • Tykkää (0)

• Saako täällä kertoa että tänään on ollut surullinen päivä  :( Ei mitään ihmeellistä eikä ikävää ole tapahtunut, muuten vaan surettaa... Istuskelen kylpypyyhe sylissäni kun en viitsinyt nenäliinoja etsiä  :o
    Kirjattu
    Joka aamu on armo uus.

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #154 : 09. Elokuuta 2010 klo 18:34 »
  • Tykkää (0)

• Saako täällä kertoa että tänään on ollut surullinen päivä  :( Ei mitään ihmeellistä eikä ikävää ole tapahtunut, muuten vaan surettaa... Istuskelen kylpypyyhe sylissäni kun en viitsinyt nenäliinoja etsiä  :o
    Saa kertoa, tietenkin! Kaikilla meillä on hyvät ja huonot hetket. Oikeastaan joskus on tarpeenkin vähän surettaa ja tuuletella. Sen jälkeen asiat näyttävät taas upeammilta kuin ennen.
    Haluatko että kerron vitsin?

Kerron vaikka et haluaisikaan.

Kaksi mummoa meni marjaan....
    Kumpikaan ei mahtunut  ???
    Kirjattu

Mombie

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • aka Maria
    « Vastaus #155 : 09. Elokuuta 2010 klo 18:37 »
  • Tykkää (0)

Haluatko että kerron vitsin?

Kerron vaikka et haluaisikaan.

Kaksi mummoa meni marjaan....
    Kumpikaan ei mahtunut  ???

Voimahaleja sinne! Jos on surullinen olo niin silloin pitää vain olla surullinen. Elämä on tunteita. Olisi kamalaa jos ei tuntisi mitään.

Ja vitsin kerron minäkin... ihan yhtä laadukkaan kuin vip ;)

Mitä banaani tekee tertussa?
    No se on ihan Tertun oma asia...
    Kirjattu
    Älä valitse rakkaudessa sitä jonka kanssa pystyt elämään; valitse se jota ilman et voi elää. ♥

---
    Vuorokausirytmini on siitä jännä että sitä ei ole....

hippu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #156 : 09. Elokuuta 2010 klo 18:46 »
  • Tykkää (0)

• Voi teitä, kiitos! Sori, v-i-p, pahoitellen täytyy kertoa että Mombien juttu sai hymyilemään.

P.s. miksei banaanin oma asia?  ???
    Kirjattu
    Joka aamu on armo uus.

Aliisa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #157 : 09. Elokuuta 2010 klo 19:01 »
  • Tykkää (0)

• Olen aika samoilla linjoilla Hipun kanssa tänään. Surettaa ja syy on se että sain tietää viimeyönä erään tuttavan hypänneen sillalta. Taas yksi nuori jota ei saatu pelastettua... Rauha hänen sielulleen.  :'(  Kaupunkini suurin turisti nähtävyys on vienyt vuosisatojen aikana monia monia henkiä...niin surullista ja niin tarpeetonta.
    Kirjattu
    "I am the master of my fate:
     I am the captain of my soul."

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #158 : 09. Elokuuta 2010 klo 19:01 »
  • Tykkää (0)

• Voi teitä, kiitos! Sori, v-i-p, pahoitellen täytyy kertoa että Mombien juttu sai hymyilemään.

No ainakaan mulla ei omakehu ala haisemaan enempää kuin jalat...
    Kirjattu

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #159 : 09. Elokuuta 2010 klo 19:16 »
  • Tykkää (0)

• Aliisa toi mun spooky-juttu liittyy tohon samaan asiaan ilmeisesti... Siinä sillalla paloi kynttilöitä ja siinä sillan vieressä puistossa istuttiin ja nähtiin mitä nähtiin... :(

Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #160 : 09. Elokuuta 2010 klo 19:20 »
  • Tykkää (0)

• Ja tänään mulla on ollut tosi tosi energinen olo, ja pikkuhiljaa noi Rainbown eheyttävät voimatkin on alkaneet näkyä käytännössä mun elämässäni kun oon ehtinyt saada kroppani kaikesta väsymyksestä normaalitilaan. Tää vois kuulua myös onnellisuusosioon, mut tulkoon nyt tähän tällä kertaa. Ehkä illalla kirjotan yksityiskohtasemmin tonne onnellisuuteen.
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

hippu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #161 : 09. Elokuuta 2010 klo 19:41 »
  • Tykkää (0)

• Olen aika samoilla linjoilla Hipun kanssa tänään. Surettaa ja syy on se että sain tietää viimeyönä erään tuttavan hypänneen sillalta. Taas yksi nuori jota ei saatu pelastettua... Rauha hänen sielulleen.  :'(  Kaupunkini suurin turisti nähtävyys on vienyt vuosisatojen aikana monia monia henkiä...niin surullista ja niin tarpeetonta.

Aliisa, tiedän tunteen. Mun hyvä ystävä päätti päivänsä keväällä ja enoni kuoli vähän aikaa sitten. Äskettäin oli hautajaiset, niitäkin olen tässä miettinyt ja tuo kevään tapahtuma aktivoitui mielessäni myös  :'(

Elämä on joskus surullista mutta sitä surua vasten näkee ilon aiheetkin selvemmin, jonkun ajan kuluttua  :-[
    « Viimeksi muokattu: 09. Elokuuta 2010 klo 19:46 kirjoittanut hippu »
    Kirjattu
    Joka aamu on armo uus.

Aliisa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #162 : 09. Elokuuta 2010 klo 19:54 »
  • Tykkää (0)

• Tuntui että asiasta tuli totta vasta kun näin kynttilät tuolla sillalla. Olen menettänyt useita läheisiä ihmisiä ja aina se on yhtä raastavan kamalaa. Kun itkettää pitää antaa itkun tulla muuten paha olo jää kytemään eikä pääse asioissa eteenpäin. Huominen on aina parempi, huomenna aurinko paistaa kirkkaammin ja rakkaat ihmiset ovat entistäkin rakkaampia...
    Voimia sinullekin hippu.
    Kirjattu
    "I am the master of my fate:
     I am the captain of my soul."

hippu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #163 : 09. Elokuuta 2010 klo 20:04 »
  • Tykkää (0)

• Kiitos, samoin 
    Kirjattu
    Joka aamu on armo uus.

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #164 : 10. Elokuuta 2010 klo 10:56 »
  • Tykkää (0)

• Tänään ostin lisää pesupähkinöitä, tyrnitäysmehua syksyn lähestyessä, sekä luontaiskaupassa työskentelevän tutun ihmisen kehotuksesta täälläkin puhuttuja goji-marjoja. Yleensä kun joku asia pomppii useasta suunnasta huomionarvoisesti silmille, siihen kannattaa perehtyä. Ja tällä kertaa se on goji-marjat  ;D
    Kirjattu