hiih, siili näki siilin

komppaan, että kotoamuutto on oiva ratkaisu tai ulospääsy stressaavasta tilanteesta, mikäli löytyy paikka ja asiat järjestyvät sopivasti. Mut toki kannattaa myös miettiä että mikä siellä kotona ärsyttää erityisesti, pelkkä asuminen vai jokin ihmissuhteissa.
Mulla huonot vanhempisuhteet löysivät tiensä myös omiin asuntoihin, itseasias myös tänään, kun en sietänyt heidän lähettämiä marjoja

. Siskonkin piti tulla käymään mutta siirtyi huomiselle tän hetkellisen suuren ärtymyksen vuoksi. Ja marjojen kohdalla tiedän että talvi tulee olemaan pitkä ja köyhä. Uoh, huonojen välien ylläpito voi olla joskus aika ikävää myös. Mutta vannon että mä en vaan pysty ihan oman mielenrauhan säilyttämisen nimissä alistumaan semmoselle kohtelulle ja asenteille mitä koin sekä itseä että mun puolisoa, että elämäntapaa, että kulttuuria, jne. jne., kohtaan. Luultavasti joku parempi ihminen siihen pystyis helposti, joten laalaalaa.
Mutta se ikävyyksistä, mä sain tänään postista uuden tuttavuuden, akupunktionastat, ja on aika yllättävän siistiä pystyä keskittymään jotenkin paremmin. Sain kirjoitettua yli neljä sivua tiheää tekstiä kalakantojen ja kalastuksen ja poliittisen härdellin intressiristiriidoista ja siitä millaisia floppeja on ollut ja miten tärkeää on kunnioittaa luontoa ja rajata kalastusta. Teksti ei ollut parhaimpia, mutta ehkä sillä pääsi pälkähästä. Tänään ennen nastailua olin kyl hermoromahduksen partaalla, mutta tää hippifoorumi sai semmost iloa aikaan. Riitaisuudesta selvittynä on mukava mennä nukkumaan tässä pimeässä yössä, tuntuu ihan siltä että tulee syksy