Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 164

Hariel

• Hippi
  • Poissa Poissa
  • Human 3.33
    • Galactic Expansion
Vs: Tänään
« Vastaus #2445 : 24. Joulukuuta 2014 klo 13:20 »
  • Tykkää (0)

• Hyvää joulua hipeille ja hippihenkisille (ja muillekin). :sydamia

Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2446 : 26. Joulukuuta 2014 klo 10:44 »
  • Tykkää (0)

• järkevästi kyllä, luonnonmukaisia juttuja ilman lisäaineita yms, mutta kieltämättä aika yksipuolisesti... pitää tehdä uudenvuodenlupaus ja tsempata näissä terveysasioissa  ;D

Tärkeää on saada rasvat, hiilarit ja prodet hyvistä lähteistä ja riittävästi. "Liian terveellisessä" ruokavaliossa on riski, että energiaa tulee liian vähän ja varsinkin hyvän rasvan määrä on liian pieni. Välimeren ruokavalio lienee ihmiselle yksi sopivimmista: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=skr00050

:)
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #2447 : 28. Joulukuuta 2014 klo 19:00 »
  • Tykkää (1)

• Energiaa mulla tulee ihan suositusten mukaisesti, mutta toi rasva on varmaan ollut ongelma, kun en hirveesti kokkaa tai muutenkaan lisää sitä minnekään. Kiitos vinkistä & linkistä! :)

Pähkinöistä ja siemenistä saa hyviä rasvoja ja niitä voi olla jopa 50 %, riippuu mitä pähkinöitä/siemeniä syö. Niissä on myös kivasti proteiinia, mutta en tiedä onko kaikissa kaikkia tarvittavia aminohappoja. Hampunsiemenissä ainakin on, mutta niissä taas on rasvaa vähemmän.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #2448 : 06. Tammikuuta 2015 klo 21:05 »
  • Tykkää (0)

• Heräsin ensimmäisen kerran joskus viiden aikaan aamulla, ja sen jälkeen olen mennyt päivän mittaan uudestaan nukkumaan ehkä 3-4 kertaa, kun olen huomannut väsyttävän. Nyt muutaman tunnin ajan on tuntunut olevan pirteä. :) Alkoi askarruttamaan, voisiko unen laadussa olla jotakin hämminkiä? Voisi hyvin ollakin, lähiaikoina on tullut liikuttua vähemmän kuin yleensä.

feliz

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2449 : 07. Tammikuuta 2015 klo 15:56 »
  • Tykkää (0)

• Tänään palasin tälle foorumille uuden profiilin voimin parin vuoden tauon jälkeen  :D
    Vieläkö täällä on vanhoja tuttuja ja onko paljon tullut uutta väkeä....
    se jää nähtäväksi.
    tää foorumi on kyllä kuitenkin aina ollut kiva paikka vaikka poissa olinkin pari vuotta. Siksi nyt palasinkin kun on tullut ikävä hengenheimolaisia  ;)
    Kirjattu
    "Itse mä päätän sen missä valossa maailmaa katselen ja mä valitsen aurinkolasit ja kevyen askelen"

Satakieli

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2450 : 09. Tammikuuta 2015 klo 12:36 »
  • Tykkää (0)

• Vähänkö kiva idea tämmönen! Olen kipeänä joten päivystän kai tätä foorumia, hiirifoorumia ja kesyrottafoorumia varmaan koko päivän :D Asken sain paketin postista jossa oli facebookin henkisen kirpparin kautta tulleet Feng Shui onnen symboli ja hieno tupla kala kaulakoru. Sitten varmaan piirtelen jotain ja jossain välissä aattelin vähän viettää aikaa kristallipallon kanssa ja äsken laadin TV aikataulua paperille mitä ohjelmia aijon tänään katsoa ;D Kyllä, minulla on tylsää... Niin joo ajattelin myös tehdä tänään bataattikeittoa jos jaksan ;D
    Kirjattu
    Et voi estää sitä, että murheen ja huolen linnut lentelevät pääsi ylä puolella. Mutta voit estää niitä rakentamasta pesää hiuksiisi.

amelia

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2451 : 11. Tammikuuta 2015 klo 00:02 »
  • Tykkää (0)

• Yksi keskiyön kukkuja täällä hei :)
    Ihanan näköistä ulkona kun sataa lunta. Toivottavasti pääsen huomenna ekana aamulla kulkemaan pihan halki.:D Pitäisi herätä jo 5:45 mutta ei väsytä yhtään. Olen vaan lueskellut täällä foorumilla kaikkia keskusteluja unta odotellessa ja pakko sanoa että tykkään tästä foorumista niiiin paljon! Aika harvoin tulee kirjoteltua tosin vaikka monta kertaa viikossa täällä käynkin. Nyt on semmoinen syvä yhteenkuuluvaisuuden tunne kaikkien hippipalstalaisten kanssa. Mut okei nyt jatkan unen odottelua ja toivon kaikille muillekin hyvää yötä.  :tutimaan
    Kirjattu

Marge

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2452 : 11. Tammikuuta 2015 klo 21:35 »
  • Tykkää (1)

• Tänään tein melkein koko päivän rannekorua, johon kuului neljä rengasta, jotka olivat samalaisia, kuin unisiepparissa on. Sitten renkaitten välille näpersin puuvillalangasta solmuista koostuvaa nyöriä. :) Samalla kuuntelin Chakras-yhtyettä. Pakkasta oli lähelle 30-astetta, joten kävin vain nopeasti lähimetsässä kävelemässä ja hakemassa aivoille happea. :D Kohta pitäisi laittaa huomiset koulukirjat laukkuun ja trumpetin ja nuotit valmiiksi huomisia treenejä varten. Hyvää yötä kaikille! C:
    Kirjattu

Gabriel

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2453 : 13. Tammikuuta 2015 klo 19:56 »
  • Tykkää (3)

• Jonnin verran epätodellinen fiilis. Oon tälläkin foorumilla aiemmin maininnu, että on tullu haettua vuorotteluvapaalle huonolla menestyksellä. Nyt reilun kolmen vuoden jankkaamisen jälkeen 4 yritys meni läpi  ;D. Puolentoistakuukautta ja sitte alkaa, 8kk vapaata  ;D 8kk aikaa ettiä mielekkäämpää työtä, 8kk aikaa nauttia aamuista ilman herätyskelloa, 8kk aikaa tehdä ihan mitä vaan !
    Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #2454 : 15. Tammikuuta 2015 klo 21:04 »

katsoin juuri Ville Haapasalon Kaukasia 20 päivässä -ohjelman kakkosjakson. Siinä Ville tapasi Pohjois-Ossetiassa bardeja, jotka istuivat nuotiolla, soittivat kitaraa, lauloivat filosofis-romanttisia lauluja ja joivat yrttiteetä. Aivan ilmiselviä hippejä!  :) Ei ole ihmekään että Villekin ilmoitti kuvausryhmälle jäävänsä tämän porukan seuraan loppuillaksi  :)
    Aiemminkin Villen ohjelmissa on näkynyt Venäjän suunnalla silloin tällöin mielenkiintoisen hipahtavaa porukkaa.
    Kirjattu

feliz

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2455 : 20. Tammikuuta 2015 klo 07:23 »
  • Tykkää (0)

• Tänään on taas huono päivä kolmen hyvän päivän jälkeen. Pakkanen taas valvotti.
    Onneksi kevät tulee kohta  8)

Kirjattu
    "Itse mä päätän sen missä valossa maailmaa katselen ja mä valitsen aurinkolasit ja kevyen askelen"

keltainen

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2456 : 23. Tammikuuta 2015 klo 22:15 »
  • Tykkää (3)

• Tänään olen palannut hippifoorumille ties kuinka monen kuukauden poissaolon jälkeen.  :)
    Kirjattu

Marge

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2457 : 26. Tammikuuta 2015 klo 20:17 »
  • Tykkää (2)

• Tänään oli normaali koulupäivä ja sen jälkeen kotona sain tietää, että saan oman koiran! ^-^ I'm so happyyy! Illalla olin orkesteriharjoituksissa, jossa soitimme lukion wanhojen tansseihin tulevia kappaleita. Huomasin, että ansetsini (huuliotteeni) on trumpettia soittaessa parantunut ja jaksoin soittaa todella pitkään huulia väsyttämättä. :) Johtuu varmaan siitä, että olen alkanut harjoittelemaan todella paljon tulevia trumpetin soiton kilpailuja varten. Saas nähdä miten siellä sitten käy. :) Äsken kävin suihkussa ja nyt vain makoilen sängyllä ja kuuntelen Van Morrison - Brown eyed girl - kappaletta. Hyvää yötä kaikille! :sydamia
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2458 : 26. Tammikuuta 2015 klo 20:38 »
  • Tykkää (1)

• ^ Hienoa, Musiclover. Joko tiedät, millainen koira on kyseessä?

^^ Kurre, aivan loistava kirjoitus.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Marge

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2459 : 27. Tammikuuta 2015 klo 15:36 »
  • Tykkää (0)

• Brooks: Itäsiperian laikan pentu olisi kyseessä. :)
    Kirjattu