Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 172

Avaruus

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #2565 : 15. Kesäkuuta 2015 klo 07:11 »
  • Tykkää (0)

• Ei sinänsä yllätä, että täällä on paljon muitakin muusikoita. Itsekin olen harrastanut säveltämistä n. 20 vuotta. Pääasiassa elektronista musiikkia, mutta satunnaisesti kokeillut muitakin tyylilajeja. Virallisia julkaisuja ei ole kuin yksi, mutta biisejä olen tehnyt valehtelematta satoja. Nykyään tosin tahti on luokkaa 1-2 biisiä vuodessa. Enenmpän ei aika riitä, kun a) sitä jää vähän töiden jälkeen ja b) harrastuksien prioriteetti on enemmän kuvallisessa ilmaisussa. Viikonloppunakin piti tehdä yhtä remixiä, jota teen veljelleni (joka myös muusikkko), mutta käytinkin ajan sitten ulkoiluun ja eilen käytiin leffassa (katsomassa Jurassic World:)).
    Kirjattu

gemma

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2566 : 15. Kesäkuuta 2015 klo 09:00 »
  • Tykkää (0)

• Epäilen vahvasti, että tuo koiralle tarkoitettu feromonihaihdutin vaikuttaa ihmiseenkin. Olen kotona jotenkin uninen ja muualla virkeämpi. Ollaan koiran kanssa täällä jonkinmoisessa pöllyssä molemmat. ;) Otin sen nyt vähäksi aikaa pois ja katson mitä tapahtuu. Kyllähän ne väitti, että se vaikuttaa vain piskiin, mutta kummalta tää oleskelu tässä "höyryssä" alkaa tuntua itessäkin. Heh. Viikonlopun olin muualla ja olin paljon toimeliaampi... Olisko parempi jopa meidät molemmat huumaava hamppusavutin.

Koira sinällään alkaa tulla järkiinsä, eikä "kuntoile" täällä koko aikaa kuin mielipuoli kun olen poissa eli se asia tässä alkaa järjestyä. Vanha koira tarvitsee aikaa tottua muutoksiin.

Jostain syystä on tehnyt mieli vesimelonia ja olenkin sitten syönyt sitä urakalla ja jotenkin se tuntuu raikastavan oloa. Samoin vihreän teen juominen. Tuntuu kuin olisin jonkinmoisessa välitilassa, taitekohdassa, mutta odottelen rauhassa, mitä eteen tulee... Sitten intuition varassa teen ratkaisuja. Kuolemaa olen pohtinut, kun sukulaisilla on vakavia terveysongelmia... Oikeestaa millon vaan voi tulla ikäviä uutisia. Ja pohtinut myös sitä, että elämä on tässä ja nyt, eikä unelmiaan ja mukavia asioita kannata lykätä jonnekin tulevaisuuteen, koska sitä ei sitten semmoisena kuin oli aatellu, välttämättä koskaan tulekaan.

Kävelylle menen vaikka sataa ja käsityöjuttuja aion tehdä. Telkkua tulee yksin katsottua kyllä tosi harvoin.
    Kirjattu

amelia

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2567 : 17. Kesäkuuta 2015 klo 16:52 »
  • Tykkää (0)

• Kiva kuulla gemma että sun koiran olo alkaa parantua! Hän tais tarvita vaan vähän aikaa. Mua alkoi naurattaa kun mietin semmoista rauhoittavaa höyryä xD
    Kirjattu

gemma

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2568 : 18. Kesäkuuta 2015 klo 09:10 »
  • Tykkää (0)

• Kiva kuulla gemma että sun koiran olo alkaa parantua! Hän tais tarvita vaan vähän aikaa. Mua alkoi naurattaa kun mietin semmoista rauhoittavaa höyryä xD

:D
    Mutta yhtäkaikki, jos vaikuttaakin ihmiseen, ollaanpa molemmat saatu tottutella uuteen kotiin vähän "rauhoitettuna". Se on keinotekoista samaa ainetta, mitä emo erittää rauhasista nisien välistä ja luo siten pennuille turvallisen ja rauhallisen olon. Tälle koiralle se takuulla oli haukunestopantaa parempi vaihtoehto, kun sen joutavat konstit johtuu nimenomaan turvattomuudesta ja eroahdistuksesta.

Koira on muutenkin alkanut olla oma itsensä, eli melkoinen väkkärä. Kiipeili eilen nojatuolin selkänojallakin. :)

Hiusten hennaamisen jatkamista mietiskelen. Tykkään väristä, mutta siinä on oma hommansa ja sotkunsa. Poishan sitä ei saa, että oma väri pitäisi kasvattaa ja pätkiä punaista pikkuhiljaa pois. Tylsä vaihe. Olen nyt antanut olla toistaiseksi. Mitenkään tässä ei helpolla pääse, kun kemiallisia värejä kartan ja ekokaupan helpompi hennahiusväri ei pysynyt yhtään. Pois kasvatus tai sitten hennajauheen kanssa tuhraaminen.

Olen lukenut Elina Tanskasen kirjaa "Hyvän mielen reseptejä" mielen ja jopa aivojen muovaamisesta. Perustuu logoterapiaan. Ei mitenkään syvällinen tai teoreettinen, mutta kivan motivoiva.

Kirjattu

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #2569 : 18. Kesäkuuta 2015 klo 20:06 »

Haluaisin vain :tutimaan
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2570 : 19. Kesäkuuta 2015 klo 16:31 »
  • Tykkää (0)

• ^ Tänään on aikas väsyttävä päivä: heräsin about 14.30 ja silti väsyttää.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2571 : 19. Kesäkuuta 2015 klo 18:21 »
  • Tykkää (0)

• Hiljainen juhannusaatto. Nukuin pitkään ja tähän mennessä on lähinnä tullut luettua ja istuttua koneilla ja katsottua pari jaksoa vanhaa kunnon Madventuresia :)

No, ylihuomenna on sitten lähtö kohti Barcelonaa! :) Sen vuoksi on nyt hyvä ottaa rennosti, koskaan ei tiedä mitä matka tuo tullessaan :D
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Konna

• Vieras
    « Vastaus #2572 : 20. Kesäkuuta 2015 klo 12:20 »

500. viesti tälle foorumille. En varmaankaan jaksaisi yhdellekään toiselle foorumille kirjoittaa 500 viestiä. Kiitos siis kaikille hyvistä keskusteluista, joita täällä syntyy ihmeen paljon.

Ja hyvää jussia kaikille! :3
    Kirjattu

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2573 : 20. Kesäkuuta 2015 klo 16:42 »
  • Tykkää (0)

• 500. viesti tälle foorumille. En varmaankaan jaksaisi yhdellekään toiselle foorumille kirjoittaa 500 viestiä. Kiitos siis kaikille hyvistä keskusteluista, joita täällä syntyy ihmeen paljon.

Ja hyvää jussia kaikille! :3
    Hyvää juhannusta myös.

Rauhallisesti on mennyt pääosin pihahommissa. Äsken käytiin ABC:ltä ostamassa karkkia, jotta voi syödä ja katsoa jonkun leffan. Sitä ennen ehkä hiukan punttitreniä ja myöhemmin vielä saunaan.
    Kirjattu

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #2574 : 20. Kesäkuuta 2015 klo 18:12 »

Ääh mitä paskaa >:(
    Kroppa ei kestä edes kävelyä! Ei kykene yhtää mihinkään :-\

Loppuilta yksin kotona päissään jätskikipon äärellä, voi vittu jee!! :o :blank:
    « Viimeksi muokattu: 20. Kesäkuuta 2015 klo 21:21 kirjoittanut Varjotar »
    Kirjattu

MirkaCerena

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2575 : 22. Kesäkuuta 2015 klo 14:58 »
  • Tykkää (2)

• Tänään tulin vanhempieni kanssa takaisin sivilisaation pariin oltuamme mökillä yli viikon. Tänään myös klikkasin itselleni uudelleen tälle foorumille. Mielessä pyörinyt jo pari päivää, mutta tänään vasta tänne palasin.. taas. Elämä on muuttunut vuodessa taas hurjasti.  :peukku
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2576 : 24. Kesäkuuta 2015 klo 18:14 »
  • Tykkää (1)

• Auto meni kivasti katsastuksesta läpi. Katsastajan mukaan "paljon paremmin ei voisi olla." Aika hyvin kuusivuotiaalta ja 140 000 km ajetulta. Toistaiseksi ei ole joutunut remppaamaan muuta kuin vaihtamaan polttimoita, joten sikäli käynyt hyvä onni ajokkia valitessa.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

MirkaCerena

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2577 : 24. Kesäkuuta 2015 klo 21:03 »
  • Tykkää (0)

• Ostin kaverini kanssa liput festivaaleille, jonne katoamme sitten ensi kuun alussa. Hieman ehkä jännittää. Vähän extempore juttu, mutta niin siistiä! Whiii!  :sydamia
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #2578 : 25. Kesäkuuta 2015 klo 13:41 »
  • Tykkää (0)

• Ambient-levyprojekti etenee edelleen. Pohjatyö (joka hieman paisui) alkaa olla tehtynä ja kohta pääsen tekemään ihan kuultavaa audiota. :) Vähän on pitänyt karsia muualta, joten olen vähentänyt datailua jonkin verran. Toiminnallinen energia menee myös aika paljon tuohon musiikin tekoon, joten olen jättänyt joogaharjoitukset toistaiseksi pois.

Aika paljon ollut (fyysisesti) yksin tässä, alkaa vähän kaipaillla ihmisten pariin. <- Ja juuri kun aloin kirjoittaa tuota lausetta, tuli tekstiviestinä kutsu ambient-iltamiin tänään. :) Hauskaa synkronismia. :)
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

amelia

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2579 : 26. Kesäkuuta 2015 klo 11:37 »
  • Tykkää (0)

• Tuli mieleen tuosta Harielin kirjoituksesta jooga-juttuja. Olen treenaillut päälläseisomista ja nyt tuntuu että alkaa sujua paremmin kuin ennen! Pieni juttu mutta olen ollut tosi iloinen siitä. Sitten olen miettinyt että voiko kissalla olla finnejä?  Minun kissan päähän on ilmestynyt nopeasti pikku näppylä mistä tuli vähän verta. Terveisin huolestunut crazycatlady...  :o
    Kirjattu