Epäilen vahvasti, että tuo koiralle tarkoitettu feromonihaihdutin vaikuttaa ihmiseenkin. Olen kotona jotenkin uninen ja muualla virkeämpi. Ollaan koiran kanssa täällä jonkinmoisessa pöllyssä molemmat.

Otin sen nyt vähäksi aikaa pois ja katson mitä tapahtuu. Kyllähän ne väitti, että se vaikuttaa vain piskiin, mutta kummalta tää oleskelu tässä "höyryssä" alkaa tuntua itessäkin. Heh. Viikonlopun olin muualla ja olin paljon toimeliaampi... Olisko parempi jopa meidät molemmat huumaava hamppusavutin.
Koira sinällään alkaa tulla järkiinsä, eikä "kuntoile" täällä koko aikaa kuin mielipuoli kun olen poissa eli se asia tässä alkaa järjestyä. Vanha koira tarvitsee aikaa tottua muutoksiin.
Jostain syystä on tehnyt mieli vesimelonia ja olenkin sitten syönyt sitä urakalla ja jotenkin se tuntuu raikastavan oloa. Samoin vihreän teen juominen. Tuntuu kuin olisin jonkinmoisessa välitilassa, taitekohdassa, mutta odottelen rauhassa, mitä eteen tulee... Sitten intuition varassa teen ratkaisuja. Kuolemaa olen pohtinut, kun sukulaisilla on vakavia terveysongelmia... Oikeestaa millon vaan voi tulla ikäviä uutisia. Ja pohtinut myös sitä, että elämä on tässä ja nyt, eikä unelmiaan ja mukavia asioita kannata lykätä jonnekin tulevaisuuteen, koska sitä ei sitten semmoisena kuin oli aatellu, välttämättä koskaan tulekaan.
Kävelylle menen vaikka sataa ja käsityöjuttuja aion tehdä. Telkkua tulee yksin katsottua kyllä tosi harvoin.