Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 204

Kirjaton hylly

• Vieras
Vs: Tänään
« Vastaus #3045 : 12. Syyskuuta 2017 klo 17:39 »

... vois pistää uunipuuron tulee. On jopa sokeria, voita & kanelia.
Kirjattu

Kirjaton hylly

• Vieras
« Vastaus #3046 : 22. Syyskuuta 2017 klo 17:51 »

... vaikuttais olevan vähä etiäispäivä, mut hei ei oo täysikuu, vaan tasaus, onko välii sa se  :D

Varmaan taas semmonen että tuntee toiset todella erilaisiksi, tai sitten itsensä erilaiseks (pimeeks Jopetin äänel)

Joo, mut pointti on vaan että tuli tos aiemmin sorvin ääressä, että mitähä vittua mä oikeen duunaa täälläki.

Ihmiset vaikuttaa muukalaisilta, just se ei oo aina kivaa. Mut semmosta se on välillä.

Käsi silti pysyy nyrkissä, me ei niin vaan luovuteta
« Viimeksi muokattu: 22. Syyskuuta 2017 klo 18:32 kirjoittanut Kirjaton hylly »
Kirjattu

Epilä Phoenix

• Vieras
« Vastaus #3047 : 23. Syyskuuta 2017 klo 01:20 »

Voi olla että joku tänään kutsui mua määritteellä "erilainen ihminen", en oo varma mutta otin itteeni/itselleni...mikäs siinä.

Me kaikki olemme erilaisia, ihan kaikki.
Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3048 : 23. Syyskuuta 2017 klo 03:26 »
  • Tykkää (1)

• Erilaisia ja kauniita omalla tavallaan.
    Kirjattu

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #3049 : 23. Syyskuuta 2017 klo 10:12 »

Näinhän se on, toisinaan vaan sitä sanaa painotetaan vähän erilail erityyppien erimielikuvissa. Sillee että ois erilaisii ja sit poikkeavan erilaisii..kyä te hiffaatte mitä tarkoitan varmaankin, ja kyllä mä hiffaan mitä te tarkoitatte, varmaankin - on sitä sanomatonta erilaisuutta, mutta jos joku erikseen mainitaan erilaisena niin onhan se vähän semmost erilaista erilaisuutta erilaistaen :)

Siis, ainakin minä ymmärsin, mitä tarkoitit, mutta "erilaisuuden" negatiivinen leima pitäisi ihan oikeasti saada häviämään. Ja jos allekirjoitat tuon ajatuksen, aloita itsestäsi.
    Kirjattu

Kirjaton hylly

• Vieras
    « Vastaus #3050 : 24. Syyskuuta 2017 klo 09:25 »

Färad jep

Siis erilaisuus on rikkaus, mutta tietyssä ympäristössä rasite.
    On totta että oma vahvuus tulee silloin etee, ajattelee, vitut :D
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #3051 : 24. Syyskuuta 2017 klo 13:52 »

Tuli muutes mieleen pari tv-sarjaa "Erilaiset ystävät" ja "Ylpeästi erilainen"  ja on myös "Erilaiset äidit". En nyt niistä osaa sanoa. En ole katsonut muutakuin "Erilaiset ystävät" -sarjaa joskus. Onko se jotenkin ok että erilaisuus nostetaan noissa tommoseks otsikoksi? Vähän kuin että pitääkö silloin sitä katselunäkökulmaa jotenkin nimetä, että sitä sit katsellaan...tavallaan nois varmaan helposti tulee sit semmonen kokemus myös että kaikkihan me ollaan erilaisii ja näkee sitä samanlaisuutta, eli en mä usko että tossa mitään negatiivista sillai ole, mutta kuitenkin ihan must huomattavaa miten tänä päivänä tommosii ohjelmia noin paljon on.
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3052 : 24. Syyskuuta 2017 klo 20:19 »
  • Tykkää (2)

• Itse olen aina kokenut olevani erilainen enkä ole kokenut sitä välttämättä mitenkään hyvänä asiana, mutta olen kuitenkin pikkuhiljaa oppinut arvostamaan itseäni enemmän. Tiedän toki silti olevani outo ja kuljen omia polkujani pitkin elämässä ja sitä jotkut välillä kovastikin ihmettelevät. Yleensä kaikki normaalista poikkeava mielletään vähän erilaiseksi, kuten vaikkapa esim. vammaiset. Ihmisillä tuntuu olevan edelleenkin aika paljon ennakkoluuloja, mutta mitä enemmän valistusta ja opetusta tapahtuu esim. median, koulujen, kirjojen ja internetin kautta niin haluaisin uskoa ihmisten muuttuvan entistä ymmärtäväisemmiksi ja myötätuntoisiksi muita "erilaisia" kohtaan.
    Kirjattu

Kirjaton hylly

• Vieras
    « Vastaus #3053 : 25. Syyskuuta 2017 klo 20:53 »

.. olen kelannut että miksi tämä paikka tuntuu välillä vähän liian tosikkomaiselta  ;D ;D ;D

https://www.youtube.com/watch?v=yrIy7wMrR2A

Pelle: Aika jorata, skulata & tsungaa uusia bungaloita

Luovuus skutsissa
    Kirjattu

fårad

• Vieras
    « Vastaus #3054 : 25. Syyskuuta 2017 klo 22:15 »

niin. mä en tiä mitä ajatella niin elelen vaan....mul on hukassa yks Ismo Alangon tai Hassisen koneen tms. biisi ja se vaivaa. Muuten loisto päivä...aurinkoo ja lämpöö,. fillaroitiin yhen järven ympäri ja matkalla kierrettiin upee luonnonsuojelualue, mikä sai jonkinmoiseen transsiin maisemien moninaisuudella ja koko komeudellaan. <3 ruskaa, aurinkoa, tyven järvi ja niityltä kohoava usva, ~~~*

https://www.youtube.com/watch?v=jnaLGYaJqWs

Kirjattu

nala

• Vieras
    « Vastaus #3055 : 26. Syyskuuta 2017 klo 22:00 »

Tuli taas vähän semmonen fiilis et mitä ihmettä mä oikein teen täällä... ;D
    Kirjattu

Epilä Phoenix

• Vieras
    « Vastaus #3056 : 27. Syyskuuta 2017 klo 01:20 »

Tuli taas vähän semmonen fiilis et mitä ihmettä mä oikein teen täällä... ;D

Samma här. Heippa taas, nähdään paremmalla ajalla.
    Kirjattu

Omppu

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #3057 : 27. Syyskuuta 2017 klo 21:30 »
  • Tykkää (0)

• Jahas, joukkokato täällä. Noh, kaipa tauko tulee tarpeeseen itse kullekin. :)
    Kirjattu

Kirjaton hylly

• Vieras
    « Vastaus #3058 : 28. Syyskuuta 2017 klo 17:51 »

... vaikuttais olevan vähä etiäispäivä, mut hei ei oo täysikuu, vaan tasaus, onko välii sa se  :D

Varmaan taas semmonen että tuntee toiset todella erilaisiksi, tai sitten itsensä erilaiseks (pimeeks Jopetin äänel)

Joo, mut pointti on vaan että tuli tos aiemmin sorvin ääressä, että mitähä vittua mä oikeen duunaa täälläki.

Ihmiset vaikuttaa muukalaisilta, just se ei oo aina kivaa. Mut semmosta se on välillä.

Käsi silti pysyy nyrkissä, me ei niin vaan luovuteta

Selvennän vähän: Pointti oli että tuntee itsensä välillä erilaiseksi sorvin ääressä, ei täällä. Ja juuri siellä sorvin ääressä ajatus menee välillä siihen, että mitähä vittua  ;D Tääl on Henkiheimolaisia  :peukku

Muistetaan välillä nauraa, vaikka maailman paino meinaa skodaa.. Ei siit mee ku polvet ruvelle & selkä vääräks ku liikaa kelaa. Piis & Laav

https://youtu.be/oPB57EZ1sKU

Davo: Anthem

Fårad, multa kans tzemii kelan kans taistoo, ne on välillä todella pihalla, mut kyl se siitä. Viimestää kesä alkaa kelasta  ;D ;D ;D
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #3059 : 19. Lokakuuta 2017 klo 12:32 »
  • Tykkää (0)

• Lauantaina on natsien mielenosoitus Tampereen keskustassa (plus kaksi vastamielenosoitusta, yli 100 poliisia jne). Joten olkaapa varovaisia, jos kaupungilla liikutte. Ehkä ei kannata mennä ollenkaan.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3