Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 47

Newbie

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #690 : 07. Joulukuuta 2011 klo 22:01 »
  • Tykkää (0)

• ...sehän tässä pahinta voi ollakin... ???

jaajaa  ;)
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #691 : 07. Joulukuuta 2011 klo 22:04 »
  • Tykkää (0)

• ite oon varkauessa (yak) pakkaamassa vielä muutamia kamoja ja kahtomassa että tolla mammanpojalla on kaikki kunnossa ja tulipa sitä juostua pimeillä ja lumisilla teillä sen kanssa :]   ...ja huomenna sitte rokolle!...
    Kirjattu
    ''Tää systeemi perustuu kilpailuun,entä jos ei jaksais enää kilpailla? En myöskään jaksais enää istuu paikallain,eikä runoilija venaa esimiehelt ohjeita. Meidän kahleet vaanii valepuvuissa,todistukset,odotukset,palkankorotukset. Totuus Länsimaisissa itsemurha luvuissa. Tää on Happy Meal-versio todellisest onnesta.  ''

Ansku

• Vieras
    « Vastaus #692 : 08. Joulukuuta 2011 klo 19:48 »

Hämeenlinnassa satanut räntää koko päivän  >:(
    Mutta muuten on ollut varsi mukava päivä taas kerran  :D
    Kirjattu

Ansku

• Vieras
    « Vastaus #693 : 08. Joulukuuta 2011 klo 21:18 »

Tänään minulla on taas yksi syy lisää olla ylpeä esikoisestani joka suoritti juuri 6. Kyun vyökokeen Aikidossa  :sydamia :sydamia
    Kirjattu

Hypocrite

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #694 : 08. Joulukuuta 2011 klo 21:37 »
  • Tykkää (0)

• Tänään pesin pyykkiä, lajittelin vaatekaapista säästettävät, Fidaanvietävät ja roskiinheitettävät ja kävin iskän kanssa jouluostoksilla. Ihana päivä.
    Kirjattu
    Herää ja kukoista, ulkona venaa psykedeelisen kaunis maailma.

guaaarwa

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #695 : 09. Joulukuuta 2011 klo 00:51 »
  • Tykkää (0)

• Tänään (tai oikeastaan eilen) oli ehkä yksi turhimmista päivistä vähään aikaan. Todennäköisesti kössin eilen myös ruotsin kokeen. Jippijaijee..
    Kirjattu
    "When will you find your soul, when will you find your peace..?"

Häröhippi aiheuttaa metkaa kitkaa ja häröjä säröjä.

Hviduri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Hviduri
    « Vastaus #696 : 10. Joulukuuta 2011 klo 01:45 »
  • Tykkää (0)

• Tänään he asuvat nyt vaatekomerossani, ja pureskelevat yrttejäni ja vaatteitani.
    Mistä saa hiiri ystävällisiä hiirenpyydyksiä?

Naru,keppi ja laatikko ansa ei toimi, odotin 3 tuntia, -_-
    « Viimeksi muokattu: 10. Joulukuuta 2011 klo 02:35 kirjoittanut Hviduri »
    Kirjattu
    We lay in bed day after yesterday

Ansku

• Vieras
    « Vastaus #697 : 10. Joulukuuta 2011 klo 01:55 »

Tänään tai oikeastaan eilen olin pikkujouluissa, joista en ennestään tuntenut yhtään ihmistä ja nyt minulla on 10 uutta tuttavuutta joiden kanssa tulee varmasti vietettyä vielä monta mukavaa hetkeä :)
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #698 : 10. Joulukuuta 2011 klo 08:26 »
  • Tykkää (0)

• Tänään tai oikeastaan eilen olin pikkujouluissa, joista en ennestään tuntenut yhtään ihmistä ja nyt minulla on 10 uutta tuttavuutta joiden kanssa tulee varmasti vietettyä vielä monta mukavaa hetkeä :)

Ihanaa!  Vitsi että tämä valaisi meikäläisen ankean aamun! :sydamia
    Kirjattu

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #699 : 10. Joulukuuta 2011 klo 13:47 »
  • Tykkää (0)

• Tähän mennessä oon  tehnyt lumityöt, käynyt kirpparilla toteamassa et viikon myynti oli 63€ - pöytävuokra ja seisoskellut pari tuntia räntäsateessa tyttären harrastuksen takia  :o

Nyt voikin hyvällä omalla tunnolla syödä kaikkee herkkua ja löhöillä loppuillan (tosin ei se löhöilyksi mene kun pitää leipoo yms, mut edes yrittää löhöillä)   :)
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

Konna

• Vieras
    « Vastaus #700 : 11. Joulukuuta 2011 klo 00:18 »

Sain lahjaksi kylpylävisiitin! Oli kivaa. Pääsi saunaankin pitkästä aikaa. Siellä oli roomalaisen saunan ja jonkin ihme meditaatiosaunan lisäksi jopa suomalainen sauna, joka ei kyllä ollut suomalaista nähnytkään.  :D Ainakaan en ole Suomessa kertaakaan päässyt saunaan, jossa ei saa itse heittää löylyä, vaan tasatunnein tulee setä valelemaan varovaisesti kiuasta vedellä, antaa jokaiselle jotakin hunajamömmöä iholle levitettäväksi ja vetää pyyhkeellä helikopteria niin, että ilma kiertää. Ihan hauska kokemus tuo suomalainen sauna! Kannattaa kokeilla, jos tulee tilaisuus.  ;D
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #701 : 11. Joulukuuta 2011 klo 01:05 »
  • Tykkää (0)

• Vk lienee jo saanut tavarat purettua, joten onnea ja menestystä uuteen kotiin.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Anu-akka

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #702 : 11. Joulukuuta 2011 klo 15:16 »
  • Tykkää (0)

• Tänään ulkoilin ystävien, eläinten ja lasten kanssa. Stigamäki oli huudot nostattava kokemus. :D

Tänään teen myös imelletyt perunalaatikot valmiiksi joulua varten ja leivon pipareita.

Ihana vapaapäivä <3
    Kirjattu
    Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni

Newbie

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #703 : 11. Joulukuuta 2011 klo 20:15 »
  • Tykkää (0)

• tulin takasin pohjos-karjalaan<3
    Kirjattu

hippu

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #704 : 12. Joulukuuta 2011 klo 11:08 »
  • Tykkää (0)

• Ohoh, minä olen näköjään viettänyt viime yönkin täällä, ilmankos nukutti niin hyvin  ;)

Kirjattu
    Joka aamu on armo uus.