Passaa toki kysyä, mutta se mitä vastataan onkin eri juttu

No sanotaanko näin et ajelen työkseni autolla ja kuskaan tavavoita. Oon ollu tässä työssä jo -90 vuodesta asti, kuitenkin niin et 05-07 olin yksityisyrittäjänä ja sit palasin takas tähän työhön. Mulla on aina ollu vakisoppari tähän asti, mutta nyt muutin pari kk sitten uudelle paikkakunnalle ja oli vain määräaikainen työ tarjolla. No täälläpäin tällä alalla on iso vaihtuvuus, joten luotin siihen et jatkossakin töitä löytyy.

Työkaverit on pääosin ihan jees väkeä - ne joiden kanssa ei niin hyvin synkkaa, pystyn välttämään melko hyvin.
Opiskellut olen -09 vuodesta alkaen uutta ammattia - valmistuin 01/11 ja aloin 08/11 opiskella uudestaan. Tämän ammatin perusjakso loppuu 2013 syksyllä ja sit vielä erikoistuminen päälle.
Nyt vaan on ollut ajatus irtautua vähitellen tuon leivänantajan palveluksesta ja siirtyä pikkuhiljaa näiden uusien hommien pariin. Tehdä töitä silloin kun huvittaa jne. Vielä kun löytyis paikka maalta missä vois vapaammin puuhailla näiden juttujeni parissa
(eikä se paha asia ois jos siellä maalla asuis joku miespuoleinen hippikin mun kans)