Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 78

Ankkadaami

• Vieras
Vs: Tänään
« Vastaus #1155 : 09. Syyskuuta 2012 klo 00:47 »

Tämä on Ankkadaamin viimeinen tervehdys. Liekö palaavan sitten aikanaan jollain toisella käyttäjällä, vaiko jääkö sille tielle mille tänään astuu, sen vain aika ja tuleva kertoo.
Olen tullut siihen pisteeseen jossa en enää pysty suhtautumaan foorumin asioihin vakavissani, ja kirjoittelen vain sanoja joita päässä pyörii, ilman kummempaa paneutumista. Se on aika jolloin on se viiva vedettävä. En tiedä, että olenko enää pitkään aikaa ollut totinen kirjoiteltavieni suhteen. Harvemminpa vakavissani kuitenkaan olen, mutta tällä hetkellä vakavattomuuteni johtuu vain yksinkertaisesti siitä, että en tosissani tähän foorumiin suhtaudu. Mikä on ikävää. Ja asian päätin, että käyttäjätunnus veks, ja muille vesille joksikin aikaa. Käärme luo nahkansa, ehkä minäkin. Jos totisuutta taas hommaan löydän, ehkä palaan, mutta menneet on parempi jättää taakse, ja niin tulee tapahtumaan tälle käyttäjätunnuksellekin.
Heissulivei vain teille iloiset veikkoset täällä näin. Pitäkää lippu korkealla eikä siellä puolitangossa, minne se joskus tuntuu laskevan
Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1156 : 09. Syyskuuta 2012 klo 01:30 »
  • Tykkää (0)

• Kaupunki on niin hiljainen ja yksinäinen
    Kasaan nuotioon roskalehtiä ja haudattuja haaveita
    Jospa sinä istuisit sen lämmössä vierelläni?
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1157 : 13. Syyskuuta 2012 klo 12:42 »
  • Tykkää (0)

• ^tahtoisi sanoa jotain, mutta en osaa muuta kuin rutistaa.

Yliopistolla, vuosien tauon jälkeen. Kahvilallinen hälyä taustalla, Emily Jane Whiteä korvissani voin vain olla ja tarkkailla. Foliohattuinen tyttö, vauvaa tuttipullosta ruokkiva mies, rastatukkaisia hippityttöjä ja poninhäntäpäisiä nörttipoikia. Ihmisiä, kiireisiä ja kiireettömiä.

Hm. Olenko mä oikeasti unohtanut kuinka tärkeää ja tarpeellista tämä on?
    « Viimeksi muokattu: 13. Syyskuuta 2012 klo 12:44 kirjoittanut Ketoneilikka »
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #1158 : 14. Syyskuuta 2012 klo 03:13 »
  • Tykkää (0)

• « Viimeksi muokattu: 14. Syyskuuta 2012 klo 03:34 kirjoittanut Vihreäkaupunki »
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1159 : 16. Syyskuuta 2012 klo 01:11 »

Katkaisin viimeisenkin siteeni entiseen asuinpaikkaani: poljin sieltä pyörällä (alun toistakymmentä kilometriä) nykyiseen kotiini. Avaimet olin palauttanut jo eilen. Siinä pyöräillessäni havainnoin, mitä kaikkea näkyy siinä välillä – ts. mistä mihin olen muuttanut – ja poljin monet entisen suunnan mukavat puistoreitit vielä kerran läpi.

Illalla pidimme uuden kumppanini kanssa "ysäriteemaillan". Kuuntelimme 90-luvun musiikkia laidasta laitaan (no, ei sentään iskelmää tai metallia), söimme ja joimme ysärivaikutteisesti, ja olin jopa pukeutunut aitoihin ysärivaatteisiin, jotka vaatekaapista vielä löytyivät. :)
    Kirjattu

2tails

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1160 : 19. Syyskuuta 2012 klo 22:59 »
  • Tykkää (0)

• Olin tänään kaupungissa vierailemassa ystäväni luona. Unohdin puhelimeni hänen pöydälleen kun lähdin, enkä päässyt sitä enää hakemaan kun alaovet olivat lukossa. Pimeä tie hohti märkänä auton valokeilojen pyyhkiessä sitä. Ajaessani ajattelin kuinka helvetin jumalten armeija ratsastaa yli tähtitason. Ajattelin oikeastaan sitä konfliktia joka syntyy äärettömän viattomuuden ja äärettömän julmuuden välille. Yhtäkkiä kun mutka taittui suoraksi, makasi keskellä tietä susi. Se katseli lähestymistäni, kun jarrutin voimakkaasti. Ajattelin että jos minulla olisi ollut puhelin, olisin soittanut poliisille, että olisivat tulleet lopettamaan loukkaantuneen eläimen. Katsoin vielä pimeyttä peruutuspeilissä, kun olin ohittanut varovasti eläimen. Minusta tuntui kuin se olisi halunnut pysäyttää minut. Että se tarkoituksella oli asettunut tuohon tielle, ja odotti minua. Kylmät väreet piirsivät jäätä järveni selälle.

Samassa taivaanrannan tummien pilvien päälle nousi hopeinen loiste. Koko taivas hehkui sähkön sinisenä hetken. Säteet tanssivat pimeyden edessä ja minusta tuntui, kuin joku olisi puhunut minulle. Tunsin hetken outoa surumielisyyttä. Epämiellyttävää surua.

Pimeyden lapset ovat syntyneet katoamaan.
    Kirjattu
    tr-tr-tr

luna

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1161 : 20. Syyskuuta 2012 klo 11:39 »
  • Tykkää (0)

• tänään pääsen tutustumaan paremmin yhtäkkiä vastaantuleeseen Krishna-liikeeseen. Tiedossa intiahenkiset juhlat lahdessa :)
    Kirjattu

annika

• Vieras
    « Vastaus #1162 : 20. Syyskuuta 2012 klo 12:28 »

tänään lellittelen taas hieman jälkikasvuani ja teen hänelle vispipuuroa :sydamia
    lapseni lemppari jälkiruoka....
    Kirjattu

Za_mi

• Vieras
    « Vastaus #1163 : 20. Syyskuuta 2012 klo 16:04 »

Kohta naama kohti Lahden Hare Krishna tapahtumaa :)
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1164 : 20. Syyskuuta 2012 klo 18:42 »
  • Tykkää (0)

• Päivä alkoi maalaamalla. Sitten menin koiran kanssa lenkille ja eikun tekemään ruokaa. Kun ruoka oli uunissa menimme äitini ja koiran kanssa sienimetsään ja sit heti päästiinkin syömään. Omnom! Ja eikun taas maalaamaan.. :D Ja nyt on sitten kädessä varmaan lievä tulehdus kun särkee niin kovin.. : < Mutta ihmeellisen toimelias päivä minulta!
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1165 : 20. Syyskuuta 2012 klo 23:31 »

On kummallista, kuinka pari viikkoa kestävä liikunnan keskittyminen tavaroiden kanniskeluun voi rapistaa pyöräilykuntoa. Tänään pyöräillessäni olin loivan, joskin pitkän ylämäen jäljiltä yhtä piipussa kuin aikanani laaksonpohjalta Hervannan "ylängölle" noustuani. Kuntokuuri on siis paikallaan ja ilman muuta jo käynnissä.
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1166 : 21. Syyskuuta 2012 klo 09:48 »
  • Tykkää (0)

• Katsomaan kämppää Kankaanpäähän. Jännittää..!!!
    Kirjattu

Za_mi

• Vieras
    « Vastaus #1167 : 23. Syyskuuta 2012 klo 09:50 »

Tänään Helsingin Hare Krishna temppeliin. Juhlimaan Sri Srimad Radhastamin syntymäpäiviä :)
    Kirjattu

annika

• Vieras
    « Vastaus #1168 : 23. Syyskuuta 2012 klo 13:31 »

tänään lasten kanssa tehty karpalovispipuuroa ja mansikka-banaani-karpalokiisseliä ja pelailtu lautapeliä :sydamia
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1169 : 23. Syyskuuta 2012 klo 19:43 »

Syyspäiväntasaus on ohitettu, ja päätin juhlistaa sitä kuuntelemalla muutaman karnevaalitunnelmaisen biisin. Ilman pimenevää syksyä ei tule uutta valoistuvaa kevättä!
    Kirjattu