Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 79

annika

• Vieras
Vs: Tänään
« Vastaus #1170 : 24. Syyskuuta 2012 klo 10:57 »

just another lonely day...
Kirjattu

2tails

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1171 : 02. Lokakuuta 2012 klo 10:34 »
  • Tykkää (0)

• Talitiainen lensi aamulla asuntooni ja avasin ikkunan. Se laulaa lastenhuoneessa, ja lentää piirongin päälle. Yritän kertoa sille että menisi ulos, ja että tulee kylmä kun ikkuna on auki. Tiainen ei näytä tajuavan että ikkunoista viereinen olisi auki räpytellessään siinä toisen edessä.

Taidan juoda kupin kahvua, olen nukkunut niin vähän.
    Kirjattu
    tr-tr-tr

2tails

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1172 : 02. Lokakuuta 2012 klo 10:41 »
  • Tykkää (0)

• Yritin näytellä sille viltin kanssa haukkaa, mutta talitiainen on ilmeisen peloton.
    Kirjattu
    tr-tr-tr

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1173 : 03. Lokakuuta 2012 klo 20:47 »
  • Tykkää (0)

• Pääsi taas hetkellisesti irti rauhaspiipusta, että pääsisi taas maalailemaan. Nyt tuntuu ettei se ikinä lopukkaan.. :D
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1174 : 03. Lokakuuta 2012 klo 23:07 »
  • Tykkää (0)

• Kuinka olla täysin vapaa? Haaveilen siitä että pystyisin siihen, sillä tiedän että vapaa mieli pystyy kaikkeen. Tunnen itseni niin kahlituksi pelkoihin ja ennakkoluuloihin. Ennen asiat olivat vielä huonommin joten toivoa on. Haaveilen jostain nomadin elämästä ja siitä etten joutuisi sitoutumaan mihinkään. Mutta pelkään että haaveni ovat vain valheita. Jokin sisälläni kieltää minua olemasta vapaa, se sulkee ovet ja kaataa seinät kuten nyt tapahtuu. Katson kuvia vapaudesta tietokoneelta, muttei se minua helpota, haluan elää ja tuntea itse.

Veljeni ja siskoni ovat hajallaan ympäri maailmaa, vaikea minun on heitä saada kiinni. Onneksi tämä foorumi on tuonut joitakuita lähemmäs minua tai ainakin tiedän että olette olemassa. Rakkautta ja myötätuntoa :sydamia

"Emancipate yourselves from mental slavery, non but ourselves can free our minds"
    -Bob Marley
    « Viimeksi muokattu: 03. Lokakuuta 2012 klo 23:12 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Konna

• Vieras
    « Vastaus #1175 : 04. Lokakuuta 2012 klo 07:20 »

Jokin sisälläni kieltää minua olemasta vapaa, se sulkee ovet ja kaataa seinät kuten nyt tapahtuu. Katson kuvia vapaudesta tietokoneelta, muttei se minua helpota, haluan elää ja tuntea itse.

Katso sitä jotakin syvälle ja tutustu siihen, niin se jättää sinut rauhaan.

Vapautta ei oikein voi kuvata, sen voi vain tuntea itse.
    Kirjattu

2tails

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1176 : 05. Lokakuuta 2012 klo 13:31 »
  • Tykkää (0)

• Tänään ois hidria spacefolk klubilla ja huvittais ehkä mennä tanssimaan, mut oon nykyään niin laiska liikkuun...
    Kirjattu
    tr-tr-tr

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1177 : 05. Lokakuuta 2012 klo 17:26 »
  • Tykkää (0)

• Nyyhh..!!! Kyllä ois taasa pitäny isäukkoa kuunnella.. ;'< Nyt menee maalamiset sitten alusta... *itkuparkukyynel*
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1178 : 05. Lokakuuta 2012 klo 20:26 »
  • Tykkää (0)

• Tajusin että mun on löydettävä kutsumukseni. Jokin asia mille voin hyvin mielin uhrata kaiken aikani ja energiani.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1179 : 07. Lokakuuta 2012 klo 17:02 »
  • Tykkää (0)

• No tiedätkö vielä, mikä se kutsumus on? :)

Itse olen taas vähäksi aikaa hukannut elämäni merkityksen ja olen ihan eksyssissä. Olen ollut jo pitkään ihan vahvoilla ja tiennyt ja ymmärtänyt mikä elämässä on mielekästä, mutta miksi taas tällainen itkupilli-vaihe... Ärr... Vihaan itkupilli-vaiheitani, minun pitäisi vain päästä niistä eroon ja uppoutua yksinkertaisiin mielihyviin niin kuin ennenkin.

Tänään äiti hankki meille pitsat krapulaansa. :)
    Tilasin kasvispitsan, ja kun sain sen eteeni ja maistoin sitä - se maistui lihalta. O_O
    Kaivelin ja tutkein sitä pitsaa vaikka kuinka pitkään ja jätin sitten syömättä.
    "LOPETA SYÖMINEN VAIKKA SITTEN KOKONAAN", äiti suuttui.
    Olenko oikeasti liian kranttu? Mahdan olla superärsyttävä, kun en suostu syömään pitsaa, jossa luulen että siinä on lihaa. Olenko vainoharhainen? Taidan olla tulossa vainoharhaiseksi! *repii hiuksiaan* D:

Anteeksi, että olen näin ikävä ja puhun itsekkäästi ikävistä asioista. Toisinaan murehdin ihan liikaa... C:
    Kirjattu

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1180 : 09. Lokakuuta 2012 klo 19:04 »
  • Tykkää (0)

• Tänään mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka ei maksa velkojaan, vastaa sähköposteihinsa jne.   >:(

Mutta eipä sille mitään voi - edestään sen löytää, minkä taakseen jättää, että jonain päivänä hekin saavat nenilleen luulen mä  >:D

Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1181 : 10. Lokakuuta 2012 klo 08:06 »
  • Tykkää (0)

• Itse en edes uskalla lainata kenellekään rahaa. Cx

Itse olen silkassa hölmöydessäni ja "hyväpäisyydessäni" lainannut vaikka kuinka monta kertaa toverilleni rahaa ED-pulloon, eikä ole rahoja tullut takaisin. Kyseinen toverini on muutenkin riippuvainen energiajuomista, en saisi lainata sellaiseen rahaa... o_o

Energiajuomat ovat ravintoarvoltaan niin ala-arvoisia, ettei minua kiinnosta niiden litkiminen....
    Kirjattu

Li

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1182 : 10. Lokakuuta 2012 klo 21:07 »
  • Tykkää (0)

• Tänään olen väsynyt, pettynyt, surullinen...
    Toivottavasti nää murheet menee tästä ohi. Mä niin toivoisin, että saisin positivista palautetta töissä ja muuallakin, kun tuntuu siltä, ettei osaa eikä jaksa mitään.
    Voisin kirjoittaa piiiiitkän avautumisen, mutta parempi kun en. Kai sitä toivoa vielä sentään omassa mielessä on. :)
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1183 : 10. Lokakuuta 2012 klo 21:12 »

Tietokone hajosi. Pitkälle ensi viikolle aika satunnaisia nettiyhteyksiä. Yritän kääntää tämän elämäntilanteen voitoksi, ja tunnen onnistuvani. :)
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1184 : 10. Lokakuuta 2012 klo 22:43 »
  • Tykkää (0)

• Selkä kipeä ja vatta särkee... : < Sairaala reissu ilman tulosta...
    Kirjattu