Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 83

Miracselad

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #1230 : 18. Marraskuuta 2012 klo 20:29 »
  • Tykkää (0)

• Hämmentyneen kadonnut olo.. Itkien leffaa katsoen, tajuamatta nykyhetkestä mitään..
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1231 : 18. Marraskuuta 2012 klo 20:56 »
  • Tykkää (0)

• ^voi itku  :'(.
     *rutistaa*
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1232 : 18. Marraskuuta 2012 klo 23:04 »
  • Tykkää (0)

• Maailma on järjetön paikka. Kaikki mielen yritykset rationalisoida sitä tai tehdä siitä loogista ovat tuhoon tuomittuja. Ei mikään ole pysyvää, hyville ihmisille tapahtuu pahoja asioita ja pahoille hyviä tai sitten toisin päin. Vihdoinkin tajusin sen ettei tällä maailmalla tai ihmisillä ole mitään suurempaa tarkoitusta kuin oleminen. Tai no oleminen ei kyllä tässä yhteydessä ole tarkoituksellista. Tarkoitusta kaikelle voi etsiä, muttei sitä koskaan löydä koska sitä ei ole. Jumalaa ei ole.

Joten, aion tästä lähtien olla. En yritä mitään, menen vain kun voin.
    « Viimeksi muokattu: 18. Marraskuuta 2012 klo 23:06 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #1233 : 19. Marraskuuta 2012 klo 02:14 »
  • Tykkää (0)

• Tätä lyhyttä tarinaa aina silloin tälloin mietin. Vain tämä hetki.

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1234 : 20. Marraskuuta 2012 klo 17:11 »
  • Tykkää (0)

• Olipa sitten pakko ostaa ponnareita lisää, kun itselläni oli vain kaksi. Tosin ei omaan käyttöön vaan viihdyyttäkseni kissaani.. :D

Kiitos Hviduri, kun opetitte sille tuon hauskan helpon leikin! Tosin se rakastaa sitä niin kovin, että alkaa miukumaan minulle, kun lopetan.. :P
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1235 : 21. Marraskuuta 2012 klo 19:15 »
  • Tykkää (0)

• synttäreitä viettänyt tänään yksityislääkärin, kelan ja työkkärin kanssa. Smootien käynyt juomassa suloisessa kahvilassa ja loppu ilta leffaa katsoen kisulin kanssa. :)
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1236 : 21. Marraskuuta 2012 klo 19:48 »

^ Onneksi olkoon viisastumisen johdosta! :)
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1237 : 21. Marraskuuta 2012 klo 19:51 »
  • Tykkää (0)

• ^ Onneksi olkoon viisastumisen johdosta! :)
    Todellakin! :D Oli se ihan hyvä niissä käydä, tuli enemmän sellainen olo, että kyll tää elämä tästä pikkuhiljaa menee taas raiteilleen :)
    Ja kiitos ^^
    Kirjattu

annika

• Vieras
    « Vastaus #1238 : 21. Marraskuuta 2012 klo 20:45 »

tänään taas sai tulevaisuuden suunnitelmia eteenpäin :)
    muutama kuukausi enään ...
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1239 : 21. Marraskuuta 2012 klo 21:21 »
  • Tykkää (0)

• Tänään tuli taas käytyä salilla. Vihdoin oon saanut aikaiseksi sen että mulla on treeniohjelma ja aikataulu ja että noudatan niitä!
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1240 : 22. Marraskuuta 2012 klo 04:53 »
  • Tykkää (0)

• Olen kuvitellut erästä ihmistä kaverikseni ja saanut huomata ettei se sitä olekkaan. Hienoa kuulla nyt jo, että mun selän takana on vehkeilty ja pidetty hauskaa.

Pistää pikkusen vihaksi, mutta eipä sille mitään voi, enää vaan ei tarvitse luottaa yhteenkään ihmiseen - kiitos siitä opista...
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1241 : 22. Marraskuuta 2012 klo 09:16 »
  • Tykkää (0)

• En ymmärrä tommosta ollenkaan, mut no, ihmiset on välillä aika kummallisia otuksia :(.
    Muistathan että luottamusta ihmisiin ei kuitenkaan kannata muutaman mädän omenan takia kokonaan menettää. Kun on täällä pallolla paljon rehellisiä ja luotettavia ihmisiä, onneksi.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1242 : 22. Marraskuuta 2012 klo 10:53 »
  • Tykkää (0)

• Olen kuvitellut erästä ihmistä kaverikseni ja saanut huomata ettei se sitä olekkaan. Hienoa kuulla nyt jo, että mun selän takana on vehkeilty ja pidetty hauskaa.

Pistää pikkusen vihaksi, mutta eipä sille mitään voi, enää vaan ei tarvitse luottaa yhteenkään ihmiseen - kiitos siitä opista...

Oon itse kokenut samanlaista kertaalleen. Tollasten ihmisten kohdalla kannattaa tehdä niin että lopettaa kaiken yhteydenpidon ja yksinkertaisesti potkaisee henkilön ulos omasta elämästä.

Mutta ei yhden nilkin takia kannata menettää luottamustaan kaikkiin! Ikävät ihmiset eivät ole sen arvoisia.
    Kirjattu

Aura

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1243 : 23. Marraskuuta 2012 klo 05:31 »
  • Tykkää (0)

• Kun joka kerran luottaessani on tullut vain paskaa niskaan, niin jopa näin tyhmä ihminen kuin minä oppii ennemmin tai myöhemmin ettei se kannata.
    Että kovin kivaahan ei loppuelämästä tule kun pitää aina epäillä kaikkia ja kaikkea, mutta kokemukset on sitä luokkaa olleet että ei paljon naurata.

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis... 
    Kirjattu
    "Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
    -Risto Ahti-

annika

• Vieras
    « Vastaus #1244 : 23. Marraskuuta 2012 klo 07:23 »

Tänään tapaan rakkaan ystäväni pitkästä aikaa  :sydamia
    Kirjattu