Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 87

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
  • Dianthus deltoides
Vs: Tänään
« Vastaus #1290 : 05. Joulukuuta 2012 klo 10:39 »
  • Tykkää (0)

• No, eilen jos tarkkoja ollaan :). Iski meinaan melekonen jouluangst-mikälie  :o. Aattelin kipaista Anttilaan ostamaan pölypusseja imuriin, ja kyllä mä sinne asti pääsinkin... Mut sit aaagghhhh!!! Hirveä määrä ihmisiä säntäili sielllä miestäkorkeampien konvehtihyllyjen, elektroniikkalaarien ja kosmetiikkapakettien seassa. Kaikilla auhea määrä kamaa kainalossa ja korissa... Jotenkin se rahallisuus ja sairaalloinen yltäkylläisyys alkoi puristaa kybällä. Oikeesti, tavallinen tiistai ja keskellä päivää ja silti jouluhysteria  :-\.

Niin ja arvatkaa muistinko mä lopulta ees ostaa niitä pölypusseja  ::)
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1291 : 05. Joulukuuta 2012 klo 11:56 »
  • Tykkää (0)

• Tänään mulla on treffit  :sydamia

On kyllä kulunut jo jokunen kuukausi edellisestä kerrasta.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1292 : 05. Joulukuuta 2012 klo 12:43 »

^ Onnea!

Tänään puolestaan rakkaani tulee kotiin. Huomasin, että tämä on-off-yhdessäoloelämä (asumme samassa kodissa, mutta kumppanini on arkipäivät opiskelupaikkakunnalla) hämmentää minua yhä sellaisissa tilanteissa, kun en tiedä etukäteen mihin aikaan kumppanini tulee. Nyt hän ilmoitti viestillä tulevansa jo puoli neljän aikoihin, ja omaksikin ihmetykseksi en ole hirveän mielissäni. En ehdi tehdä kaikkea, mitä olin tämän päivän "omalle ajalleni" suunnitellut! ???
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1293 : 05. Joulukuuta 2012 klo 21:49 »
  • Tykkää (0)

• Huomasin että tämä sivu on kuin koti. Täällä on aina joku. Tänne voi tulla vaikka yöllä.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1294 : 06. Joulukuuta 2012 klo 00:44 »

Huomasin että tämä sivu on kuin koti. Täällä on aina joku. Tänne voi tulla vaikka yöllä.

:sydamia2
    Kirjattu

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Burning in Water Drowning in Flame
    « Vastaus #1295 : 06. Joulukuuta 2012 klo 00:55 »
  • Tykkää (0)

• Nyt hän ilmoitti viestillä tulevansa jo puoli neljän aikoihin, ja omaksikin ihmetykseksi en ole hirveän mielissäni. En ehdi tehdä kaikkea, mitä olin tämän päivän "omalle ajalleni" suunnitellut! ???
    Eiköhän tuo ole aika tavallista, varsinkin jos olet järjestelmällinen ihminen. Vaikka se olisikin oma rakas josta on kyse niin joskus ihmismieli vain on sellainen että suunnitelmien sotkeutuminen harmistuttaa. :)
    Tänne tänäänkin opiskelua, no kunhan nämä tentit saa alta pois niin voi ruveta miettimään joulua.  :sydamia
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1296 : 06. Joulukuuta 2012 klo 13:35 »
  • Tykkää (0)

• Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille itsenäisille otuksille! Minun itsenäisyyspäivä on tehty pitkistä yöunista, ihanasta vapaasta lekoilusta, kirjojen lukemisesta ja koiran kanssa hengailusta. Itsenäisyyspäivän hengessä tietty.  ;D

Mulla on ollut taas koko aamu kotitöitä kun on pitänyt siivota asuntoa ja auttaa äitiä tekemään itsenäisyyspäivän ateria (perisuomalaisesti lasagnea!). Kohta sisko ja sen poikaystävä tulee kyläilemään. Pitäisi kai käydä vielä vaarin haudalla kun tämä oli sotaveteraanikin.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1297 : 06. Joulukuuta 2012 klo 16:24 »
  • Tykkää (0)

• Kiva. Oon uushippi. Miten tuo kukkajärjestelmä toimii.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1298 : 06. Joulukuuta 2012 klo 19:15 »

Miten tuo kukkajärjestelmä toimii.

Kun tietty määrä viestejä täyttyy, tulee uusi nimitys ja uusi määrä kukkasia.
    Kirjattu

Rastas

• Vieras
    « Vastaus #1299 : 06. Joulukuuta 2012 klo 23:35 »

Tässä kuuntelen Bob Dylania iPodista, makaan sängyssä ja tuijotan ulos ikkunasta ;D
    Myöhään tulee aina paljon asioita mieleen ja tekee mieli vaan kelata hetki maailmanmenoa...
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1300 : 07. Joulukuuta 2012 klo 00:24 »
  • Tykkää (0)

• Katson trilleriä nimeltä paranoia. Aika hyvä tulee kolmoselta.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1301 : 07. Joulukuuta 2012 klo 00:31 »
  • Tykkää (0)

• Oon ollu jotenkin tosi levoton... Mutta sitten tajusin että se tekee elämästä elämisen arvoista minulla. En taida haluta mielenrauhaa.

Ehkä sen sijaan että koittaisin hillitä mieltäni, niin minun tuleekin vapauttaa se ja ottaa intohimo vastaan?
    « Viimeksi muokattu: 07. Joulukuuta 2012 klo 00:35 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1302 : 07. Joulukuuta 2012 klo 01:39 »
  • Tykkää (0)

• Katoin paranoiaa. Elokuva oli ihan jännä, mutta keskellä leffaa oli kohta jossa jossa luulisi jännityksrnkasvavan, mutta se laskikin minimiin ja nousi sitten pikkuhiljaa.
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1303 : 08. Joulukuuta 2012 klo 12:09 »
  • Tykkää (0)

• Räkisflunssakuumekoomaan sohvalla... Harmittaa kun kerrankin ois koko talo ihan itelle ja sit voin nauttia olosta lähinnä vaakatasossa   :-\
    Kirjattu

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
      • Burning in Water Drowning in Flame
    « Vastaus #1304 : 08. Joulukuuta 2012 klo 15:28 »
  • Tykkää (0)

• Tänään heräsin ajoissa ja istuin pari tuntia keittiössä keittämässä riisipuuroa ja opiskelemassa ennen kuin kukaan kämppiksistä heräsi. :)
    Opiskelijakämpän iloja kun vuorokauden hiljaisin aika on aamukuuden ja aamykymmenen välillä. ^^
    Nyt vähän taukoa ja myöhemmin voisin ehkä lähteä salille, jos saan kaverin puhuttua seuraksi. :)
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”