Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 90

annika

• Vieras
Vs: Tänään
« Vastaus #1335 : 18. Joulukuuta 2012 klo 07:34 »

poikani sai asunnon ja minä voin muuttaa espanjaan :sydamia
Kirjattu

Daniel

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1336 : 18. Joulukuuta 2012 klo 13:31 »
  • Tykkää (0)

• Kaivelinpa tossa äsken mutsin auton hangesta, päivän hyvä työ tehty siis. Nyt taidan juoda kahvia, ja illemmalla voisin käydä kaupassa.
    Kirjattu

Hviduri

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Hviduri
    « Vastaus #1337 : 18. Joulukuuta 2012 klo 16:08 »
  • Tykkää (0)

• Nukahdin keskellä päivää kuunnellen satu musiikkia, tein kaulakorun ja tarinan siihen.
    Leivon naapurille saksalaisen joulukakun ja luen varmaan loppuillan kirjaa..

Myös pankissa kävin.. hyi, mutta onneksi kassalla oli mukava ihminen ^^
    Kirjattu
    We lay in bed day after yesterday

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1338 : 18. Joulukuuta 2012 klo 18:47 »
  • Tykkää (0)

• Pari päivää lomaan! Vielä pkkokirkko, pakkoaineita ja sitten saa nukkua.
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1339 : 19. Joulukuuta 2012 klo 00:35 »

Miksailin uusia biisejä valmiiksi tai ainakin puolivalmiiksi. :)
    Kirjattu

Vihreäkaupunki

• Hippi
    • Poissa Poissa
      • Blogi
    « Vastaus #1340 : 19. Joulukuuta 2012 klo 04:02 »
  • Tykkää (0)

• Miksailin uusia biisejä valmiiksi tai ainakin puolivalmiiksi. :)

Ai että! Dodi dodi, meikä oottelee jo täpinöissä. :D

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1341 : 19. Joulukuuta 2012 klo 13:29 »
  • Tykkää (0)

• Kävin tänään sitten kirjoittamassa työharjoittelusopimuksen. Mutta kun vein sen sopimuksen sitten Työvoimatoimistolle, sain kuulla että ensi vuoden alussa koko hiton työharjoittelulainsäädäntö muuttuu. Mikä tarkoittaa sitä että perinteistä työharjoittelua ei enää ole! Joten saapa nähdä saanko sitä työharjoittelupaikka ollenkaan! Aivan vitun kiva juttu että saa kuulla tälläistä juuri sen jälkeen kun on uskonut saavansa todella mukavan ja hyvän työharjoittelupaikan! Ei perkele sentää kun ärsyttää!
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1342 : 19. Joulukuuta 2012 klo 14:19 »

Mutta kun vein sen sopimuksen sitten Työvoimatoimistolle, sain kuulla että ensi vuoden alussa koko hiton työharjoittelulainsäädäntö muuttuu. Mikä tarkoittaa sitä että perinteistä työharjoittelua ei enää ole! Joten saapa nähdä saanko sitä työharjoittelupaikka ollenkaan! Aivan vitun kiva juttu että saa kuulla tälläistä juuri sen jälkeen kun on uskonut saavansa todella mukavan ja hyvän työharjoittelupaikan!

Tuo kuulostaa minun elämältäni. Ei ihme, että jossain vaiheessa työelämään pyristely lakkasi kiinnostamasta ja yhteiskunnan pelisäännöt kiinnostavat kriittiseltä kantilta yhä enemmän... Jaksamista.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1343 : 19. Joulukuuta 2012 klo 14:24 »
  • Tykkää (0)

• Tuo kuulostaa minun elämältäni. Ei ihme, että jossain vaiheessa työelämään pyristely lakkasi kiinnostamasta ja yhteiskunnan pelisäännöt kiinnostavat kriittiseltä kantilta yhä enemmän... Jaksamista.

Jos ei tuo työharjoittelu onnistu, niin sitten lähden Intiaan etsimään valaistumista tai perustan anarkistisen vallankumousryhmän :D

Mutta kyllä oikeastaan uskon että se harjoittelu onnistuu kun on jo sopimuskin tehty. Luulen että hommassa käy niin että joudun vaan täyttämään jotkut uudet paperit. Kun kyllä sitä kuitenkin järjestetään jotain työharjoittelun kaltaista toimintaa.

Mutta on kyllä totta että työn saaminen on tehty todella vaikeaksi. Ei mikään ihme että nuorisotyöttömyys on jotain 20%.
    « Viimeksi muokattu: 19. Joulukuuta 2012 klo 14:27 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

dark avenger

• Vieras
    « Vastaus #1344 : 19. Joulukuuta 2012 klo 14:44 »

Jotenkin sairaan surullista lukea et joku itseään hippinä pitävä haluaa töihin. Missä se on se vallottamaton gallialainen kylä. Yhteiskunnan tukipilarit. Damn, perusta ennemmin se anarkistinen vallankumousryhmä ja kuse sen työkkärin päälle.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1345 : 19. Joulukuuta 2012 klo 14:56 »
  • Tykkää (0)

• Jotenkin sairaan surullista lukea et joku itseään hippinä pitävä haluaa töihin. Missä se on se vallottamaton gallialainen kylä. Yhteiskunnan tukipilarit. Damn, perusta ennemmin se anarkistinen vallankumousryhmä ja kuse sen työkkärin päälle.

En mä tee duunia koska pidän siitä tai koska olen Babylonin kanssa samaa mieltä. Itse asun vanhempien luona ja haluan muuttaa omilleni hiljalleen, eikä se ainakaan Helsingissä käy ilman duunipaikkaa. Yhteiskunta pakottaa ihmisen tekemään työtä, yleensä jollekulle muulle kuin itselleen. Niin se asia nyt vaan on. Ja rahattoman työttömän elämä on aika hiton turhauttavaa, sen olen viime vuoden aikana huomannut. Työ voi olla myös ihan virkistävää vaihtelua. Ei se tarkoita sitä että myyn sieluni ja hyppään loputtomaan oravanpyörään loppuiäkseni. Ja olen itse sitä mieltä että jotain työtä ihmisen on tehtävä. En usko siihen että on hyväksi vain laiskotella koko elämäänsä. Välillä toki sitäkin voi tehdä. Ihminen on olento joka on tehty liikkumaan ja käyttämään aivojaan sekä ruumistaan.

Ja oon huomannut senkin ettei juuri kukaan Suomessa ole tällä hetkellä innostunut vallankumouksesta. Mutta sitten kun vallankumouksen aika tulee, niin irtisanon itseni ja lähden tovereiden kanssa taisteluun.

« Viimeksi muokattu: 19. Joulukuuta 2012 klo 15:07 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1346 : 19. Joulukuuta 2012 klo 18:33 »
  • Tykkää (0)

• ^Oho, aika huono tuuri. Toivottavasti pääset kuitenkin sinne paikkaasi.

Täällä on tänään aika jouluinen fiilis. Juotu glögiä ja kohta pitäis lähteä koiran kanssa ulkoilemaan ennen kuin illalla pääsee töihin. Radiosta soi koko ajan joululauluja ja ihmiset on iloisia! Ihanaa.  ^-^

Minä oon jo joululauluihin kyllästynyt. Levyt on onneksi keksitty.
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1347 : 20. Joulukuuta 2012 klo 09:16 »
  • Tykkää (0)

• Hermostuttaa niin että paha olo.. En tajua itseäni, miksi hermoilen aina ennen lähtöä näin kamalasti, mutta sitten kun olen sielä nii ei hermostuta ja jos hermostuttaa hyvin lievästi.. Ärsyttävää..
    Ja kisu parka kun tuonne pakkaseen joutuu.. :'D
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1348 : 20. Joulukuuta 2012 klo 15:12 »
  • Tykkää (0)

• Mikä on teidän mielestä hyödyllisin kouluaine, eli mikä on vaikuttanut elämäänne aikuisena.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1349 : 20. Joulukuuta 2012 klo 15:18 »
  • Tykkää (0)

• Mikä on teidän mielestä hyödyllisin kouluaine, eli mikä on vaikuttanut elämäänne aikuisena.

Hmm... no omalla kohdalla ehkä historia, englanti ja äidinkieli.

Ikävä juttu että monesti historian opetus on monesti aivan hiton tylsää shittiä, en kyllä tajua miksi, koska historia on oikeasti todella kiinnostavaa, tai siis historiahan kertoo todellisista ihmisistä ja heidän teoistaan sekä ympäristön vaikutuksista. Parhaimmillaan historia on dramaattista ja jännittävää. Historia ei ole vain sitä peruskoulun puisevaa selostusta jostain kuninkaista, sodista ja tieteen kehityksestä.
    « Viimeksi muokattu: 20. Joulukuuta 2012 klo 15:20 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu