Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 94

JazzDj

• Kukkaishippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #1395 : 30. Joulukuuta 2012 klo 00:35 »
  • Tykkää (0)

• Olin moneen päivään pitkästä aikaa onnellinen. eihän jakaisi joka päivä vain angstata.
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1396 : 30. Joulukuuta 2012 klo 02:01 »
  • Tykkää (0)

• Tein taas jonkun höpötestin. Testaa seksuaalisuutesi   http://www.testaa.net/htesti.htm       95% homoseksuaali. Miten tää muka toimii.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1397 : 30. Joulukuuta 2012 klo 02:14 »
  • Tykkää (0)

• Tein taas jonkun höpötestin. Testaa seksuaalisuutesi   http://www.testaa.net/htesti.htm       95% homoseksuaali. Miten tää muka toimii.

Ei vitsit, mä oon ton mukaan n. 91% homo :D

"Homoutesi on jo näkyvää. Et pysty peittelemään tunteitasi ja jos pystyt on se jo todella vaikeaa. Jos olet vielä kaapissa, niin nyt on aika tulla jo ulos. Muut jo tiedostavat homoutesi. Turhaa häpeät uusia tunteitasi."
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1398 : 30. Joulukuuta 2012 klo 02:18 »
  • Tykkää (0)

• Ei vitsit, mä oon ton mukaan n. 91% homo :D

"Homoutesi on jo näkyvää. Et pysty peittelemään tunteitasi ja jos pystyt on se jo todella vaikeaa. Jos olet vielä kaapissa, niin nyt on aika tulla jo ulos. Muut jo tiedostavat homoutesi. Turhaa häpeät uusia tunteitasi."

Sama. Sain aina saman tuloksen. Tuosta ei varmaan muita saakkaan. Taitaa olla vitsi.
    Kirjattu

Miracselad

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1399 : 30. Joulukuuta 2012 klo 11:57 »
  • Tykkää (0)

• ^Haha oli aivan pakko kokeilla ja sain saman! Mutta joo siis vitsihän tuo koko testi on.  :P
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1400 : 30. Joulukuuta 2012 klo 12:01 »

Ihmiskunta on siirtynyt pysyvästi pyörille. Esimerkiksi Suomen henkilöliikenteestä 80 % tapahtuu nykyisin henkilöautoilla, eikä osuus ole tulevaisuudessa ainakaan vähenemässä.

Yhtään vähättelemättä arvoisan toverini keskiluokkaistamispropagandan ansiokkuutta totean kylmästi, ettei tämä todista muuta kuin muutoksen tarpeen yhteiskunnassa. Henkilöautoliikenteen osuus vähenee sitä mukaa kuin toteutetaan henkilöautokriittistä liikennepolitiikkaa. Nykyisin sitä ei toteuteta. Se, ettei jotakin tietynlaista politiikkaa toteuteta, ei tarkoita ettei sellaista vaihtoehtoa ole. Erityisesti raideliikenteellä olisi Suomessa monin-moninkertaiset mahdollisuudet nykyiseen verrattuna. Suomen valtio omistaa VR:n sataprosenttisesti, ja on pelkän kokoomuslaisen liikennepolitiikan tulosta, että VR on määrätty tekemään voittoa, nostamaan yhä uudelleen lippujensa hintoja ja toimimaan haavoittuvasti. Halvempien lippujen ja sujuvamman liikenteen lisäksi matkustajaliikenteen käyttämättömiä rautateitä voisi ottaa käyttöön, uusia raiteita (rinnakkaisraiteita, oikoratoja, kokonaan uusia yhteyksiä) voisi rakentaa jne. Mihin rautatie ei vie, sinne voisi turvata bussiliikenteen ilman, että tuijotettaisiin pelkkiä kannattavuuslukuja niin kuin nykyinen politiikka on. Mahdollisuuksia kyllä riittää.

Mitä Tampereen raitsikkasuunnitelmiin tulee, itse en erityisemmin kannata sitä ja minusta koko jutusta on tullut keino viherpestä omat mielipiteet. Tampereen vihreät tekevät sitä kannatettuaan yksityisautoystävällisiä suunnitelmia kuten Rantaväylän tunnelia ja Hämpin parkkia. Raitsikan koetaan "urbanisoivan" Tamperetta, mikä jo kyllä kertoo ettei vihreys ole välttämättä raitsikkahankkeen perimmäinen motiivi. Minusta kaupunkiliikenteen ensisijainen helpotus Tampereella olisi se, ettei aina tarvitsisi liikkua paikasta toiseen niin hemmetisti. Palveluiden olisi löydyttävä sieltä missä ihmiset asuvat, eikä vain ydinkeskustasta ja automarket-kauppakeskuksista. Palvelevia ja päivystäviä terveysasemia ja apteekkeja, sosiaaliasemia, kirjastoja ym. olisi lisättävä tasaisesti kaupungin kartalle. Työpaikkojakin voitaisiin pyrkiä sijoittamaan entistä enemmän eri kaupunginosiin. Toki tämä vaatisi entistä sosialistisempaa otetta kunnallispolitiikkaan, mutta mikäs siinä, sosialismihan on muutenkin kaiken ratkaisu. 8)
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1401 : 30. Joulukuuta 2012 klo 12:55 »
  • Tykkää (0)

• Miksi kaupungissa pitäisi kulkea yksityisautolla? Ratikka olisi todella hyvä kulkuneuvo. Monissa perheissä on kaksi autoa turhaan. Tietenkin jos molemmat käyvät naapuri kaupungissa töissä, asia on ok. Junat voisivat kulkea lyhyintäkin matkoja, mutta osa voisi olla pikavuoroja, jotka pysähtyvä vain muutamassa paikassa. Liikenteessä on paljon kehitettävää. Esimerkiksi austraaliassa oli 80 luvulla autoja  neljä  kymmentä asukasta kuohti.
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1402 : 30. Joulukuuta 2012 klo 14:26 »
  • Tykkää (0)

• http://www.iltalehti.fi/uutiset/201212300120416_uu.shtml

Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Kokoomus ja Persut on suurimmat puolueet. Taidanpa kohta muuttaa pois Suomesta.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1403 : 30. Joulukuuta 2012 klo 14:34 »
  • Tykkää (0)

• Persut? Mitä ihmettä?
     >:(
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1404 : 30. Joulukuuta 2012 klo 16:20 »
  • Tykkää (0)

• The Power of Hemp and its countless uses Small | Large
    Tässä mielenkiintoinen pätkä hampusta.
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1405 : 30. Joulukuuta 2012 klo 21:15 »

Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Kokoomus ja Persut on suurimmat puolueet. Taidanpa kohta muuttaa pois Suomesta.

Mitä enemmän sinunlaisesi muuttavat pois Suomesta, sitä enemmän kokoomus ja persut mellastavat täällä.

Muuten olen sitä mieltä, että saamme syyttää noiden paskiaispuolueiden menestyksestä myös hieman itseämme. Emme ota yhteiskunnan heikentämiskehitystä vakavasti. Hyväksymme vasemmistoliiton "vasemmistopuolueena" ja vihreät "vihreinä", vaikka ensin mainittu on lähinnä sosiaalidemokraattinen puolue ja jälkimmäisten nimeksi sopisi monikulttuurinen kaupunkipuolue (lyh. MoKa). Eduskunnassa ei ole yhtään puoluetta, joka oikeasti haluaisi muutosta politiikkaan, ja edustuksellisella politiikalla on yhä vähemmän merkitystä, kun iso raha ja virkamiehet sanelevat. Mitä me teemme? Ihan oikeasti, mitä?
    Kirjattu

Zoe

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1406 : 30. Joulukuuta 2012 klo 21:31 »
  • Tykkää (0)

• Nyt en tiedä onko tämä oikea osasto, mutta kysytään nyt kuitenkin:

kun olen huomannut, että tällä foorumilla aika moni aktiivinen tuntuu olevan Tampereen suunnalta.

Itse olen asunut nyt 17 vuotta Helsingissä ja kyllästyttää! Haaveilen muutosta Lontooseen, mutta se ei ole niin yksinkertaista.. ja ajattelin oisko Tamperesteri vai mikskä sitä nyt sanotaankaan melkein yhtä hyvä vaihtoehto  :P

Eli arvon tamperelaiset ja tamperelaistuneet: onko Tampere hyvä paikka asua? Millainen meininki siellä on? Onko Hgistä muuttaneita? Itse en siis ole alunperin helsinkiläinen ja tänne olen ajautunut ja jämähtänyt. On kiva asunto, hyvä työ ja ihania ystäviä. Toisaalta kyllästyttää helsinkiläisten tympeys, rumat hipsterit ja tekoekoilijat.. Mulle kelpais sellainen popeda meets lassi valtonen -meininkikin kun olen kehä 3 ulkopuolelta. Kertokaa, ihmiset!
    Kirjattu

Sakaalilapsi

• Vieras
    « Vastaus #1407 : 30. Joulukuuta 2012 klo 22:08 »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201212300120416_uu.shtml

Karmivaa luettavaa...
    "Ääripäissä ovat kokoomus ja perussuomalaiset, globalisaation voittajat ja häviäjät."

Jännästi todettu; kärjistäen voisi ajatella, että toisethan käyttävät tilannetta häikäilemättömästi hyväksi ja toiset taas itse kokevat tulleensa hyväksikäytetyiksi, vaikka todellisuudessa ne kaikkein eniten häviävät asuvat kyllä jossain ihan muualla tai eivät voi omasta puolestaan puhua...

Onneksi joku sentään yrittää saada ihmiset tajuamaan:
    http://www.hs.fi/sunnuntai/Lottovoitto+j%C3%A4i+lunastamatta/a1356756791315
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1408 : 30. Joulukuuta 2012 klo 22:17 »
  • Tykkää (0)

• Mitä me teemme? Ihan oikeasti, mitä?

Niin, siinäpä kysymys. Mutta sen verran voi sanoa että jos edustuksellinen demokratia ja parlamentarismi ei toimi, niin sitten on toimittava niiden ulkopuolella.

Mutta en itse ole täysin toivoton. Hehkutan usein Occupy-liikettä ja muita samankaltaisia, sillä näen niissä tulevaisuuden vallankumouksellisuuden juuret. Occupy ei ehkä itsessään ollut suuri tai pitkäkestoinen, mutta se oli vasta alkua. Se näytti ympäri länsimaita että tyytymättömyyttä ja aktivismia on olemassa 2000-luvullakin. Kaikki historian suuret ja radikaalit kansalaisliikkeet olivat alunperin pieniä ja paikallisia. Meidän täytyy uskoa niiden voimaan kehittyä.
    « Viimeksi muokattu: 30. Joulukuuta 2012 klo 22:23 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1409 : 30. Joulukuuta 2012 klo 22:39 »
  • Tykkää (0)

• Eli arvon tamperelaiset ja tamperelaistuneet: onko Tampere hyvä paikka asua?

Minun on hieman vaikeaa lähteä vertailemaan eri paikkakuntia keskenään, koska kuulun siihen ihmistyyppiin, joka kyllä sopeutuu paikkaan kuin paikkaan.

Kai Tampere on yhtä hyvä asuinpaikka kuin mikä tahansa muukin.

Täältäkin varmaan löytää kivan asunnon, hyvän työn ja ihania ihmisiä.

Mutta nykyään ei oikein voi enää sanoa, että jossakin kaupungissa vallitsee tietynlainen ilmapiiri tai henki. Ihmisten olemisen tavat ja muodot ovat niin pirstaloituneet verrattuna menneisiin vuosikymmeniin. Ei esimerkiksi Tampereen teollinen historia näy enää kaupungin nuorten aikuisten käyttäytymisessä.

No, kyllähän kaikki tietävät Helsingin olevan ainoan suomalaisen kaupungin, jota voi edes jossakin määrin verrata kansainväliseen metropoliin. Eli jos Lontoo erityisesti viehättää, niin tuntuisiko Tampere silloin pienenpuoleiselta ja jopa tylsältä?
    Kirjattu
    The Art Of Brooks