Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 107

Colourflower

• Vieras
Vs: Tänään
« Vastaus #1590 : 01. Maaliskuuta 2013 klo 00:09 »

Hyvää maaliskuuta ja "virallisen" kevätvuodenajan alkua joka ikiselle. :sydamia2
Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1591 : 01. Maaliskuuta 2013 klo 09:50 »
  • Tykkää (0)

• Hyvää maaliskuuta ja "virallisen" kevätvuodenajan alkua joka ikiselle. :sydamia2

Joo ja kumpa se kevät alkaisi ihan kunnolla! Pari viikkoa auringonpaistetta ja plussakelejä ei tekisi pahaa tälle talveen hajonneelle hipille! :D
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1592 : 02. Maaliskuuta 2013 klo 11:21 »
  • Tykkää (0)

• Tänään tuli vuosi kaverin kuolemasta, joten jotain muisteloita pietään tänään..
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Josefiina

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1593 : 02. Maaliskuuta 2013 klo 20:38 »
  • Tykkää (0)

• Ihan lahden plantagenista.

Toisaalta ehkä olisi pitänyt liftata kreikkaan hakemaan sieltä ystävä ja tanssahdella
    takaisin suomeen kasvini kanssa. Se olisi kyllä jäätynyt matkalla ja kuollut.
    Hyvä matka se olisi silti ollut  ;D.

Ai niitä löytyy siis ihan Suomestakin   :o 
    Pitääpä käydä joku päivä katselemassa kauppoja  :)
    Kirjattu
    - Jos keskustelet idiootin kanssa, varmistu siitä ettei hän tee samoin. -

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1594 : 05. Maaliskuuta 2013 klo 01:55 »

Olen jo kahtena peräkkäisenä myöhäisiltana lukenut läpi omia päiväkirjamerkintöjäni vuodelta 2006. Ei minusta silloin hippiä tullut (mieluummin jo 1998, vaiko 1989? :)), mutta silti noita höpinöitä kerrattuani muistan ja ymmärrän itsestäni ja maailmankuvastani entistä enemmän. Nämä ajatukset ja mieltymykset eivät ole syntyneet puolivahingossa (tai löytyneet netistä), vaan ihan tajunnanräjäytyksellisten oivallusten kautta. On toisaalta surullista, että viime aikoina, kun minulla on ollut lähikumppanina ihminen jonka kanssa ollaan niin usein samalla aaltopituudella, en ole kokenut mitään niin omakohtaista henkistä edistystä, tai mitään niin suurta omakohtaista henkistä edistystä, kuin noina seitsemän vuoden takaisina varsin yksinäisinä aikoina. :blank:
    Kirjattu

v-i-p

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1595 : 16. Maaliskuuta 2013 klo 20:40 »
  • Tykkää (0)

• Tänään (ja eilen) olin koulutuksessa kaukana kotoa. Oikein, oikein piristävää huomata miten alkuun tuntemattomien ihmisten kanssa alkaa tulla toimeen vaikka tapaa vain kerran kuukaudessa.
    Tänään myös vältän siivousta. Nyt on kuitenkin ilta, ja illalla ei kuulu siivota, eihän?
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1596 : 17. Maaliskuuta 2013 klo 05:05 »
  • Tykkää (0)

• Välillä sitä kelaa, että miksi. Niinkun juuri nyt.
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1597 : 17. Maaliskuuta 2013 klo 12:24 »
  • Tykkää (0)

• Nyt olen vakuuttunut vihdoin siitä että punk on kuollut. Kävin eilen illalla Helsingin Kalliossa yhdellä keikalla katsomassa uusia punkkibändejä. Musa oli ihan jees, mutta yhteys yleisön ja bändin välillä oli kuollut. Bändi soitti vimmatusti, mutta kukaan ei yleisössä juuri liikkunut. Osa jopa istui vaan pöytien ääressä kiltisti. Missä oli punkin henki, hulluus ja raivo? Kuollut, kadonnut.

Nyt pitäisi keksiä jotain uutta. Rock kuoli, punk kuoli, postrock on myös menneen talven lumia... Mitä seuraavaksi? Jään mielenkiinnolla odottamaan. Myyn nahkatakkini ja niitit...

Tuleeko enää koskaan vallankumouksia? Ovatko ne kaikki vain myyty viihdeteollisuudelle ja medialle? Tuntuu siltä että tämän elämän osalta taitavat jäädä vallankumoukset väliin, kun maailma kulkee kohti kuolemaa ja harmautta... Ainoa mitä ihmiset tekevät, on menneiden vuosikymmenien sankarien ja epäonnistuneiden vallankumousten muistelu. Nekin muistelevat jotka eivät kokeneet niitä, minäkin haaveilin olleeni osa niitä... Ehkä olin edellisessä elämässä, ehkä en. Mutta mitä väliä sillä on?

Miksi emme siirry jo eteenpäin menneisyyden nostalgisoinnista?
    « Viimeksi muokattu: 17. Maaliskuuta 2013 klo 12:33 kirjoittanut Johnnyboy92 »
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1598 : 17. Maaliskuuta 2013 klo 13:21 »

Voi hyvänen aika, Johnnyboy, avasit loistavan keskustelunaiheen! Tätä ei enää "tänään"-osiossa voi käsitellä.

Täällä paistaa aurinko. :blank:
    Kirjattu

Josefiina

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1599 : 17. Maaliskuuta 2013 klo 13:56 »
  • Tykkää (0)

• Välillä sitä kelaa, että miksi. Niinkun juuri nyt.

Mä kans usein mietin et miksi minä, miksei joku muu ja miksi aina mulle sattuu jotain kummia juttuja. Kerran kysyin yhdeltä ystävältäni että "miksi aina minä?" ja hän vastasi: "miksi et juuri sinä? miksi joku muu tekisi sen asian paremmin?"

:)
    Kirjattu
    - Jos keskustelet idiootin kanssa, varmistu siitä ettei hän tee samoin. -

annika

• Vieras
    « Vastaus #1600 : 17. Maaliskuuta 2013 klo 16:45 »

lentoliput maksettu. Kolmen viikon päästä Lontoon kautta Suomeen.
    Nyt enään yöpaikkojen etsintään Suomessa  ::)
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1601 : 17. Maaliskuuta 2013 klo 17:42 »
  • Tykkää (0)

• lentoliput maksettu. Kolmen viikon päästä Lontoon kautta Suomeen.
    Nyt enään yöpaikkojen etsintään Suomessa  ::)

Toivottavasti löydät jonkun paikan, täällä on meinaa aika kylmä... öisin -20 ihan etelässäkin... Ei oo hyvä saa nukkua taivasalla tai telttailla
    Kirjattu

annika

• Vieras
    « Vastaus #1602 : 17. Maaliskuuta 2013 klo 17:52 »

Juu, niin olen netistä lueskellut, että kylmyys ei meinaa siellä helpottaa millään. Mutta onhan tässä vielä kolme viikkoa aikaa  ;)
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1603 : 17. Maaliskuuta 2013 klo 17:53 »
  • Tykkää (0)

• Juu, niin olen netistä lueskellut, että kylmyys ei meinaa siellä helpottaa millään. Mutta onhan tässä vielä kolme viikkoa aikaa  ;)

Joo, eiköhän jo siinä vaiheessa ole helpottanu pakkaset... meinaan kyllä hajota jo lumeen ja kylmyyteen!
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1604 : 17. Maaliskuuta 2013 klo 18:41 »
  • Tykkää (0)

• Joo, eiköhän jo siinä vaiheessa ole helpottanu pakkaset... meinaan kyllä hajota jo lumeen ja kylmyyteen!
    Sama. Onneks aurinko pitää kasassa.
    Kirjattu