Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 118

tuulitukka

• Hipahtava
  • Poissa Poissa
    • Burning in Water Drowning in Flame
Vs: Tänään
« Vastaus #1755 : 26. Toukokuuta 2013 klo 20:46 »
  • Tykkää (0)

• Liikaa draamaa. Haluan pois. Pakko päästä pois. En jaksa enää.
    Halauksia ja voimaa täältä! <3
    Muista että vaikka vaikeina hetkinä tuntuu siltä että maailma kaatuu päälle, niin se on vain väliaikaista. Ota hetki itsellesi ja lähde vaikka kävelylle, hengittele ja selvitä päätä. Elämä voittaa. :)
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1756 : 28. Toukokuuta 2013 klo 14:03 »
  • Tykkää (0)

• Varasin kissalle lopetusajan huomiselle  :(. Kovin vanha ja hyvin huonossa kunnossa, ei valinnanvaraa ei toiveita paranemisesta... ja silti on ihan sairaan ontto olo. Kaikista lemmikeistä, joita mulla on ollut tämä mummokissa on jotenkin se läheisin.

JohnnyBoylle ja Punkhipille onnea hippityttösten löytämiseen <3.
    En tosin ole huomannut että teillä olisi kummallakaan "etsitään seuraa" -ilmoitusta? Joskus amoria pitää vähän avittaa.

Peacemakerille jaksamista ja rutistuksia! Liiallinen draama on perseestä, mutta onneksi sekin menee ohi. Ja paeta voi vaikka istuskelemaan metsään tai hyvien tasaisten ihmisten luo kylään ja rauhoittumaan.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #1757 : 28. Toukokuuta 2013 klo 21:36 »
  • Tykkää (0)

• Uimaan, kirpparikierrokselle, luennolle jossa selvänäkijä kertoo toiminnastaan, parille puistokaljalle. Välillä tuntuu, kuin eläisi jossain leffassa. :D
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Rudolph

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1758 : 28. Toukokuuta 2013 klo 22:18 »
  • Tykkää (0)

• Tänään lintu sonti päähäni. Tuottaakohan se onnea?
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1759 : 28. Toukokuuta 2013 klo 22:30 »
  • Tykkää (0)

• Tänään lintu sonti päähäni. Tuottaakohan se onnea?

En tiedä onnesta, mutta Venetsiassa on sanonta että jos siellä ollessasi lintu paskoo päähäsi, tulet palaamaan kaupunkiin uudestaan :)
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1760 : 29. Toukokuuta 2013 klo 12:47 »
  • Tykkää (0)

• Taas pitäisi muuttaa ja tavaraa on kertynyt jostain ihan liikaa. Elämän pakkaaminen pahvilaatikoihin on masentavaa.  :-\
    Kirjattu
    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.”

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #1761 : 29. Toukokuuta 2013 klo 13:06 »
  • Tykkää (0)

• Taas pitäisi muuttaa ja tavaraa on kertynyt jostain ihan liikaa. Elämän pakkaaminen pahvilaatikoihin on masentavaa.  :-\

Ja niistä laatikoista purkaminen piristää. Ainakin itseä. Muutos on yleensä hyvä :) En halua juurtua yhteen paikkaan.
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

tuulitukka

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1762 : 29. Toukokuuta 2013 klo 13:57 »
  • Tykkää (0)

• ^ Totta, ja kyllähän tuo ajatus taas vähän piristi. :)
    Joskus muuttaminen vain väsyttää, sitä on ollut viime vuosina niin paljon.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #1763 : 29. Toukokuuta 2013 klo 14:48 »
  • Tykkää (0)

• Muutot on olleet miulle yleensä sellaisia "tilinpäätöksiä", tulee mietittyä mitä on saanut tehdyksi ja mitä ei.

Uutta kämppää on yleensä kiva sisustella ja fiilistellä. Edellyttäen tietysti, että kämppä on mieltymysten mukainen.

Nykyisessä kämpässäni olen asunut 3½ vuotta. En oo vähään aikaan muuttamassa, ajattelin "jämähtää". ;)
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1764 : 29. Toukokuuta 2013 klo 14:59 »
  • Tykkää (0)

• Oon itse miettinyt paljon suhtautumistani tavaroihin. Ja olen tullut siihen lopputulokseen että en tarvitse juuri mitään. En enää tajua sitä miksi niin monet hamstraavat vain hirveitä määriä esineitä, mitä eivät juuri koskaan käytä. Omatkin kaapit on täynnä ja nyt olen tajunnut sen kaiken turhuuden.
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Alva

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1765 : 29. Toukokuuta 2013 klo 19:33 »
  • Tykkää (0)

• ^ Ihminen tulee toimeen todella vahalla. Sen on huomannut viimeistaan nyt, kun on elanyt pian vuoden rinkallisella (20 kg) tavaraa, ja huomannut, etta siinakin maarassa on aivan liikaa. On myos todella vapauttavaa pyrkia minimalismiin ja lahjoittaa pois ylimaaraiset tavarat ihmisille, jotka tarvitsevat niita enemman. Sekin on mahtavaa, kun on niin vahan vaatteita, etta jokaisen vaatekappaleen kayttaa varmasti loppuun asti eika mikaan jaa kaapin perukoille lojumaan. Silti ei ole koskaan sita "ei ole mitaan paallepantavaa" -oloa, joka oli usein Suomessa, vaikka vaatetta oli varmaan nelja jatesakillista.
    Kirjattu
    Whenever people agree with me I always feel I must be wrong. - Oscar Wilde

Punkhippi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1766 : 29. Toukokuuta 2013 klo 20:46 »
  • Tykkää (0)

• Tänään on ollu aika tapahtumarikas päivä.

Koska mulla on koeviikko, ei mun tarvinnu mennä kouluun, kun ei ollut koetta tänään. Siispä opiskelin englantia katsomalla dokkarin/leffan "Magic trip", jos saatte jostain käsiinne, katsokaa.
    Sitten myöhemmin päivällä oli "bändin/toistaiseksi duon" ekat treenit. Ne meni hyvin.
    Ja sitten rupeskin menee alaspäin. Faija kävi hakee mut ja mun pikkuveljen mutsilta ja matkan varrella saatin kunnon riita aikaiseksi totaalikieltäytymisestä, meidän naiviudesta ja kuinka tällä asenteella meitä odottaa tulevaisuudessa sossuluukku. Ja kiittämättömiä ollaan myös.
    Koska talouden aikatulu on mennyt parista syystä hieman munilleen, ei onnistuttu tekemään ruokaa samantien, mistä faijani sai jälleen kerran syyn tekeytyä marttyyriksi.
    Ruokapöydässä mulla oli jo yleinen ärsyynnys menossa yllä mainituista syistä, en tosin näytä sitä ulkoisesti juuri muuten kun jännittämällä jalat pöydän alla. Faijan avovaimo vittuili sitten taas pikkuveljelleni ja ekaa kertaa pitkään aikaan mä olen halunnut vahingoittaa jotakuta muuta kun vaan itseäni.
    Nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaa, pahoittelen tätä ranttia, oli vaan pakko saada se sydämmeltä.

- Kalle
    Kirjattu

Punkhippi

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #1767 : 29. Toukokuuta 2013 klo 21:01 »
  • Tykkää (0)

• Varasin kissalle lopetusajan huomiselle  :(. Kovin vanha ja hyvin huonossa kunnossa, ei valinnanvaraa ei toiveita paranemisesta... ja silti on ihan sairaan ontto olo. Kaikista lemmikeistä, joita mulla on ollut tämä mummokissa on jotenkin se läheisin.

JohnnyBoylle ja Punkhipille onnea hippityttösten löytämiseen <3.
    En tosin ole huomannut että teillä olisi kummallakaan "etsitään seuraa" -ilmoitusta? Joskus amoria pitää vähän avittaa.

Osanottoni kissan puolesta, itseltäni lähti vuosi sitten kissa myös, vielä minua vanhempi kissa. Koita pärjätä. *lohduttava internet halaus*

Ja siitä seurasta: omaa ongelmaani olen nyt yrittänyt hoitaa, on nimittäin sopiva ihminen tässä lähipiirissä. Ongelma on vaan se, että mulla on pieniä henkisiä ongelmia aiheeseen liittyen joten asia liikkuu hyvin verkkaisesti. Mutta toivoisin saavani loman aikana jotain aikaan. Saa nähdä.
     - Kalle
    Kirjattu

Colourflower

• Vieras
    « Vastaus #1768 : 29. Toukokuuta 2013 klo 23:36 »

Siitepölyallergia mokoma vaivaa, silmät vetistävät ja nenä tukkoilee. Koivu se kai on. Lapsena en kärsinyt mistään tällaisesta, vasta yli kaksikymppisenä alkoivat oireet hiipiä, viime vuosi oli jo aika paha ja tämä samaten.
    Kirjattu

Ketoneilikka

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    • Dianthus deltoides
    « Vastaus #1769 : 30. Toukokuuta 2013 klo 09:00 »
  • Tykkää (0)

• Osanottoni kissan puolesta, itseltäni lähti vuosi sitten kissa myös, vielä minua vanhempi kissa. Koita pärjätä. *lohduttava internet halaus*

Kiitos! Selvisin eilisestä. Ei se helppoa ollut, mutta eipä tuommoisen tarvitse eikä pidäkään olla. Haudattiin vanhus yhdessä kaikkien  kommuuni/nappurustoyhteisö/whatnottimme paikallaolijoiden voimin. Kuoppaa kaivoi vuorotellen niin isot kuin pienetkin ihmiset ja parkumisen määrästä huolimatta tunnelma oli jotenkin lämmin.
    ...Yöunet tosin meni, mutta se on aika normisettiä mulle.

on nimittäin sopiva ihminen tässä lähipiirissä. Ongelma on vaan se, että mulla on pieniä henkisiä ongelmia aiheeseen liittyen joten asia liikkuu hyvin verkkaisesti.
    Oih  :sydamia. Kirjoittaa hänelle? Mulla ainakin juuttuu vähintään 3/4 siitä mitä aioin sanoa jonnekin kitalakeen  ::). Siis tuommoisissa ihastus- tai muissa ihmissuhdeasioissa. Milloin ei (muka)löydy sopivaa tilannetta yskäistä asia, tai sit tulee yskäistyä ihan kummallisessa muodossa ja sit olen entistä pahemmin lukossa  ;D.
    Kirjattu