Maailmasen, eikö se kiinnittäis enemmän huomiota kadulla, jos sulla olis tuollaiset kuvaamasi töppöset jalassa. Mut eihän sillä oikeasti ole mitään väliä, mitä muut ajattelee. Paljasjalkasuus kunniaan!
Juu ei ole väliä. Ehkä kelasin että jos harrastukseen duunaa välineen, niin sehän ois kuin puol askelta taas materialismiin päin, ja huomattavasti "normaalimpaa"

. Douh, välineellistetty paljasjalkailu. Mut on mul toki semmoset ns. barefoot-tossut, joita on kevyt kantaa mukana, mutta jotka tosin ovat ihan umpitossut.
Joskus kuljin ihan itekutomat neuletossut jalois, joissa pohjat olivat kuluneet puhki, eikä mun ystäväkään huomannut niitä ennenkuin mainitsin, joten se sai miettimään vaihtoehtoja.
Etenkin kaupoissa oon saanut kommentteja ja ylenpalttisen huolehtivaisten vanhempien henkilöiden huomautuksia, miten siellä ja täällä on niitä sirpaleita. Vaan kumma kyllä, kertaakaan katuja tai metsiä dallailles tai juostessa ei ole osunut jalkapohjien kohdalle mitään vahingoittavaa, ja myös mulla on sen verran karaistuneet jalkapohjat just asfalttijuoksusta, että eipä tuo haittaa vaikka särmääkin löytyis polulta. Iloa on sitäkin enemmän, ja juoksu kulkee ihan eri tavalla ja jaksaa paljon paremmin, kun tuntee askelensa ja vaihtuvat matskut siel jalkojen alla. Ja kyl Helsingissä voi paljasjalkailla, jos sietää sitä että joku voi kelata että oot umpikännissä tai muuten vain sekasin. Olenpa kuullut sitäkin että osa paljasjalkailijoista on saanut ihan myönteisiäkin kommentteja kenkäilijöiltä