Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 138

Johnnyboy92

• Hippi
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #2055 : 20. Syyskuuta 2013 klo 22:11 »
  • Tykkää (0)

• Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #2056 : 20. Syyskuuta 2013 klo 23:28 »
  • Tykkää (0)

•  :peukku
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2057 : 20. Syyskuuta 2013 klo 23:43 »
  • Tykkää (0)

• Helvetti kun tuntuu hyvältä saada vihdoin kerrottua! Kliseisesti sanottuna; tuntuu kun olisi kivi vierähtänyt pois sydämen päältä!
    Kirjattu
    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced" -Kierkegaard

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #2058 : 21. Syyskuuta 2013 klo 00:16 »
  • Tykkää (0)

• Helvetti kun tuntuu hyvältä saada vihdoin kerrottua! Kliseisesti sanottuna; tuntuu kun olisi kivi vierähtänyt pois sydämen päältä!

Mahtavaa, että tuntuu hyvältä! :)
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2059 : 21. Syyskuuta 2013 klo 11:33 »
  • Tykkää (0)

• Ooo, vois itekki yrittää tätä. Päihteetön oon jo, mut epäterveelliet syömingit vois jättää poies. 100 päivää tuntuu mulle liian suurelta palaselta kerralla haukattavaksi, joten oon itselleni inhimillisemmät 50 päivää tästä hetkestä etiäpäin ilman epäterveellisyyksiä. Kiitos Peacemaker inspiksestä ja tsemii omaan urakkaasi(?)! :)

Mä oon ajatellu pitää lihattoman lokakuun, siis kasvisravinnolla seuraava kuukausi :)
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #2060 : 21. Syyskuuta 2013 klo 14:17 »
  • Tykkää (0)

• Mä oon ajatellu pitää lihattoman lokakuun, siis kasvisravinnolla seuraava kuukausi :)

Itelläkin lihaton lokakuu tiedossa, opistoporukassa aateltiin vetää! Ja Elon soinnulle kiitokset tsemistä! Sitä samaa sulle myös! :)
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2061 : 29. Syyskuuta 2013 klo 01:20 »
  • Tykkää (0)

• Olenkohan tarpeeksi vanha pitääkseni lupaukseni?
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2062 : 29. Syyskuuta 2013 klo 10:39 »
  • Tykkää (0)

• Olenkohan tarpeeksi vanha pitääkseni lupaukseni?

Mikset olis?
    Kirjattu

Johnnyboy92

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2063 : 29. Syyskuuta 2013 klo 10:49 »
  • Tykkää (0)

• Mikset olis?

En vaan ole aiemmin pystynyt siihen, ajattelen että se johtu vain nuoresta iästä. Tosin olen yhä nuori, vasta about parikymppinen...

Helvetti kun elämä on pitkä!
    Kirjattu

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #2064 : 29. Syyskuuta 2013 klo 12:22 »
  • Tykkää (0)

• Happorokkia, teetä ja valokuvausta. Hyvä sunnuntai.
    Kirjattu

Hobelf

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2065 : 29. Syyskuuta 2013 klo 17:28 »
  • Tykkää (0)

• Tänään kiipeilin geyikbayirissa &nyt lepuutan Jo.Si.To guest housen terassin sohvalla odotellen illallista  8)
    Kirjattu

Sammakko

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2066 : 30. Syyskuuta 2013 klo 15:33 »
  • Tykkää (0)

• Jahka saan läksyt tehtyä, menen pihalle haravoimaan ja kenties tekemään jotain muutakin, kenties kivikautisjuttuja (olen pyhittänyt leikkimökin mun paleojutuille, siellä on mun kivityökalut, käpyjä, kaiken maailman hyödyllisiä tikkuja joista saa vielä jotain, kunhan saan ideoita... ja kasvikuitujuttuja - yritin kerran tehdä lankaa ohdakkeen kuivista kukista saaduista kuiduista, se on tosi pehmeetä mutta lanka katkeaa, idea on vielä muhimassa - ensimmäinen saviruukkuni luonnonsavesta yms. Omassa huoneessa säilytän paria pientä kivityökalua, hammastikkua, katkennutta puista ongenkoukkua ja kahta launia). Tavoite on saada lehtiä haravoiduksi (:D) ja tehdä/miettiä jotain muutakin. Nyt mietinkin, että olisko teillä ideoita mun "teemaksi"? Eli mitä voisin pohtia samalla kun haravoin? Tai sitten ehdottakaa mitä muuta tekisin kuin haravoisin. Tyyliin kerää männynneulasia :D Tosin sitä ei kannata ehdottaa, oon kerännyt jo ison astiallisen ja ne odottaa mua mun huonees... (meinaan joskus tehä männynneulaskorin)

En tiiä meenkö paljasjaloin, voi tulla vähä kylmä... No ehkä jos puen muuten tosi lämpimästi. Mut silti varpaat jäätyy. No, ehkä mä kestän sen jos pysyn liikkeessä.

Hmm.. Valintoja, valintoja. :D Venyi kauheeks romaaniks, sori. Mulla on tapana rönsyillä.
    Kirjattu

Havina

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    • Syväekologiaa ja parempaa elämää
    « Vastaus #2067 : 30. Syyskuuta 2013 klo 15:40 »
  • Tykkää (0)

• Olen tässä tekemässä leipiä spelttijauhoista, vedestä, hiivasta ja suolasta. :)  Kissat hyppivät syliin ja ihastelen olohuoneen ikkunan lähes peittävien lehvien ruskamaisia värejä.
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2068 : 30. Syyskuuta 2013 klo 19:09 »
  • Tykkää (0)

•  En tee läksyjä  >:D mulla on parempaaki tekemistä!

(click to show/hide)

« Viimeksi muokattu: 30. Syyskuuta 2013 klo 19:12 kirjoittanut JazzDj »
    Kirjattu

JazzDj

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2069 : 01. Lokakuuta 2013 klo 21:05 »
  • Tykkää (0)

• Kyllä nuo luontoaktivistit on cooleja. Erityisesti sellaset jotka ei syö lihaa ja kiipeilee kaikenmaailman öljynporauslautoilla. En vielä tiiä alanko semmoseksi mutta joka tapauksessa ne on COOLeja. Varsinki tuo Sini Saarela on mun idoli!  ;D
    Kirjattu