Sataa vettä... Olen mietiskellyt, miten näennäisen vähällä voi selvitä ja olla onnellinenkin. Jos syö yksinkertaista kasvisruokaa, tuntuu, ettei rahaa mene paljoakaan. Mitä ravintorikkaampaa ruokaa syö, sen vähemmän sitä tuntuu tarvitsevan.. Varhaiskaalia, kurkkua, tomaattia, sipulia...kookos- ja pellavaöljyä... kaurapuuroa ja marjoja pakastimesta... linssimössöä ja päivittäin 10-20 pähkinää/mantelia... itse luomumaidosta tehtyä viiliä.
Luin kirjoja, kuuntelin vanhoja levyjäni, virkkasin ponchoon isoäidin neliöitä (tarvitaan 90, valmiina 33), koiranpoikanen piti seuraa. Lajittelin piirustuksiani; osa on ihan hyviä. Laitan ne piirustuskansioihin jonkinlaiseen järjestykseen. Mulle sopii varsin hyvin, että olen itekseen arkisin päivällä.
Mietin myös hippiyden lajeja.. Ainakin terveysasioita painottavat ituhipit ja päihdemyönteiset elämyshakuiset "peace ja love"-hipit keksin.. Ehkä myös" back to the nature"- luomuviljelijähipit ja "huuhaa" kristallihipit, joilla on kiinnostusta yliluonnollisiin tms. juttuihin.. Vaikka kai useimmat omaa piirteitä useammasta hippilajista.

ps. ja toi huuhaa ei ollu loukkaus kellekään, vaan ehkä miten ulkopuoliset nää asiat kokee.. Mulla on itellänikin tallennekansio, jonka nimi on "hippi ja huuhaa"..