Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 166

Tattarinkukka

• Hippiäinen
  • *
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #2475 : 08. Helmikuuta 2015 klo 11:29 »
  • Tykkää (3)

• Jos ketään kiinnostaa niin menin sinne tattoo tapahtumaan ja oli tosi kivaa, juttelin ihmisille lähes luontevasti ja tanssahtelin yksinäni : ) voittoa ei osunut kohdalle muttei se haittaa.

tänää on hirveän tuulista, melkein pelottaa että lähtee tuulen mukana vaikka mikään höyhesarjalainen en olekkaan xD
    Kirjattu

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2476 : 08. Helmikuuta 2015 klo 18:04 »
  • Tykkää (0)

• Jos ketään kiinnostaa niin menin sinne tattoo tapahtumaan ja oli tosi kivaa, juttelin ihmisille lähes luontevasti ja tanssahtelin yksinäni : ) voittoa ei osunut kohdalle muttei se haittaa.

tänää on hirveän tuulista, melkein pelottaa että lähtee tuulen mukana vaikka mikään höyhesarjalainen en olekkaan xD
    Kyllä mä tätä mietin, että kuinka kävi, mutta unohdin kysyä, kun en just silloin ollut netissä. :)

Hyvä että oli kivaa.:)
    Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #2477 : 08. Helmikuuta 2015 klo 20:30 »

tänään kävin kävelemässä hirveän kaukana, menin bussiyhteydellä jota en ollut koskaan ennen käyttänyt, nautin valtavasti auringosta ja sinisestä taivaasta, en nauttinut yhtään kylmästä puhurista varsinkaan auringon jo laskettua minun ollessani edelleen jossakin taipaleella.......  ;D
    Kirjattu

Gabriel

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2478 : 09. Helmikuuta 2015 klo 20:34 »
  • Tykkää (0)

• Jessus sentään, pääuutislähetys alko just äsken ja valtakunnan ykkösuutinen on, että keskusta haluaa keskioluen pois kaupoista. Eikö tässä maassa ole oikeita ongelmia ? 
    « Viimeksi muokattu: 09. Helmikuuta 2015 klo 20:37 kirjoittanut Gabriel »
    Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #2479 : 10. Helmikuuta 2015 klo 12:14 »

kyllä tämä lämmin auringonpaiste on nyt nannaa  :sydamia2
    Kirjattu

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2480 : 10. Helmikuuta 2015 klo 17:50 »
  • Tykkää (1)

• Ihanaa, enkun yo-kuuntelu on ohitse! Olen niin iloinen, kun tänä vuonna ei ollut mitään eksoottisia aksentteja sekoittamassa pakkaa, ja aiheetkin olivat sen verran kiinnostavia, että siihen pystyi keskittymään. Enää kahdet kirjoitukset eli about 12 tuntia koulua elämässä jäljellä, juhuu!
    Hyvä juttu.

Samalla tajusin, että kuinka absurdi ja turha asia yo-kokeet ja -lakki oikeastaan on. Käytännössä n. Kolme vuotta menee opiskellessa niitä näitä diibadaaba. Henkilökohtaisesti suurin arvo sillä oli se, että sain 3  vuota lisää aikaa kasvaa. :D
    Kirjattu

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2481 : 10. Helmikuuta 2015 klo 22:23 »
  • Tykkää (0)

•  :D

Kuitenkin, jos palaisin aikakoneella vuoteen 2011, käskisin menneisyyden minää menemään amikseen :D
    Ongelma kai oli se, että en ainakaan minä tiennyt yhtään mitä haluaisin tehdä työkseni. Tai noh, jotain luovaa, mutta siihen aikaan ei ollut luovia amiksia. Nykyään taitaa olla, joskin taitavat olla melko turhia nekin. Että sen jälkeen pitää sitten AMK käydä joka tapauksessa. Ja toisaalta, sitten voisi samantien käydä sen lukion, ja hakea myös taikkiin. Tai en mä noista nykyisistä kouluista enää oikein tiedä edes... :D
    Kirjattu

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2482 : 12. Helmikuuta 2015 klo 09:44 »
  • Tykkää (0)

• En koe lukioo turhana, koska se antaa mahdollisuuden päästä ammattikorkeaan tai yliopistoon. kyllähän amiskin, mutta vaan tietylle alalle.

Ite oon kans helpottunu et kuuntelut on ohi. Toivon että lukio on pian ohi, että pääsen johonkin kiinnostavampaan kouluun.
    Kirjattu

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2483 : 16. Helmikuuta 2015 klo 14:21 »
  • Tykkää (0)

• Jos kuuntelen musiikkii läksyi tehdessäni, ni kuuntelen ihan mitä sattuu ja juutun johki ihme discoo. :D
    Enkä oo silti varsinaisesti huomannu et nopeetemponenki musiikki olis häirinny mun läksyjen tekoo. Ei tuu läksyi tehdes ainakaa niin ankee olo ku taustal soi Bee gees tai funky town.

Mun poikaystävä luuli et Kirka on viel elos :D
    Kysy mult "Minkä ikäne Kirka o?" ja sanoinsil et se o kuollu aikoi sitte
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #2484 : 16. Helmikuuta 2015 klo 15:06 »
  • Tykkää (0)

• YouTubesta voi etsiä "study music". Ehkäpä myös ambient ja new age -tyyppinen musiikki voi toimia, erityisesti jos tykkää noista genreistä.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2485 : 16. Helmikuuta 2015 klo 17:30 »
  • Tykkää (0)

• Muistaakseni klassinen musiikki on sitä, mikä opiskelua ja oppimista tukee parhaiten. Voi tietysti olla mahdollista, että kaikkien genrejen vaikutuksia ei ole tutkittu. Itselleni toimii työtä tukevana musana mahdollisimman monotoninen matsku: mantrat, dub techno ja ambient.
    « Viimeksi muokattu: 16. Helmikuuta 2015 klo 17:33 kirjoittanut Avaruus »
    Kirjattu

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2486 : 16. Helmikuuta 2015 klo 19:01 »
  • Tykkää (0)

• Mun mielest puna-armeijan kuorolaulut on parasta opiskelumusaa
    Kirjattu

Brooks

• Hippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2487 : 16. Helmikuuta 2015 klo 20:20 »
  • Tykkää (0)

• Heti YouTuben etusivulla näin ehdotuksissa Simon & Garfunkelin version Scarborough Fairista, tuosta ainoasta hidastempoisesta ja yksitoikkoisesta kappaleesta, jonka pitkäveteisyys ei saa minua repimään hiuksia päästäni. Tästä poiki uusi idea: tekisin soittolistan, joka muodostuisi pelkistä Scarborough Fair covereista ja remixeistä. Oletin, että niitä löytyisi moneen lähtöön, ja oletukseni osui oikeaan.

Onnittelut siitä, että päädyit Simon & Garfunkeliin, mutta en osaa yhdistää Scarborough Fairia ja määritelmää 'yksitoikkoinen' toisiinsa.

Musiikin vaikutuksesta sen verran, että erään tutkimuksen mukaan lehmät tuottivat eniten maitoa silloin, kun ne saivat kuunneltavakseen Mantovanin jousiorkesterin kappaleita. En tiedä, onko lehmillä inhokkia, mutta jos on, niin veikkaan Whitney Houstonia.
    Kirjattu
    The Art Of Brooks

Rauhan Toveri

• Hipahtava
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2488 : 17. Helmikuuta 2015 klo 13:18 »
  • Tykkää (0)

• Mul menis ainaki hermot jos joutuisin kuuntelee jotai ambientsoundei läksyi tehdessä. Se on musta ärsyttävintä kuinneltavaa ikinä.
    Kirjattu

rimpsi lorestaan

• Vieras
    « Vastaus #2489 : 17. Helmikuuta 2015 klo 13:41 »

muistutan, että musiikin oleellinen sisältö avautuu vasta kun sitä kuuntelee, ei vain anna soida taustalla tehdessä jotain muuta  8)
    Kirjattu