Tervetuloa! Hipit.fi:n foorumi on ekologisuudesta, rakkaudesta ja vapaudesta kiinnostuneiden kotifoorumi.
Osallistu keskusteluun ja tutustu uusiin ihmisiin luomalla tunnus! :)

Jos olet jo foorumilainen, voit kirjautua sisään tästä:

Tunnus: Salasana:

Tänään - 171

Marge

• Uushippi
  • **
  • Poissa Poissa
Vs: Tänään
« Vastaus #2550 : 05. Kesäkuuta 2015 klo 14:09 »
  • Tykkää (1)

• Ihanaa perjantaita kaikille <3 Miten muut viettävät perjantainsa?

Itse tulin juuri töistä ja nyt suunnitelmissa on trumpetin soittoa. Ajattelin pitää pitsaperjantain, illan mässään tomaatti-mozzarellapitsaa ja katson elokuvan "Elvis-Puoliverinen". :)
    Kirjattu

amelia

• Hippiäinen
    • *
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2551 : 05. Kesäkuuta 2015 klo 18:42 »
  • Tykkää (0)

• Täällä perjantai-iltaan kuuluu mansikat, jätski, joku outo huumoriohjelma, kissan kanssa leikkiminen ja sisko! Aika täydellistä!  :sydamia
    Viikko kesätöitä takana ja on kyllä vaan entisestään vahvistunut semmonen oravanpyörävastaisuus. Tuntuu että ei oikein muuta ehdi/jaksa työpäivän jälkeen tehdä. Aion kyllä keksiä jonkun mukavamman tavan saada kokoon päivittäinen elanto. Ja tietty minimoida kulutus. Terveisin nimimerkki "Haaveena 50℅ työaika". xD. Anteeksi valitus maximus.
    Ja niin gemma, mitä sinun koiralle kuuluu? :)
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #2552 : 06. Kesäkuuta 2015 klo 18:09 »
  • Tykkää (0)

• Shpongle tulee syyskuussa Tampereelle! Lippu ostettu jo. 8)

https://www.facebook.com/events/1598166520455829/

Kyseessä on DJ-keikka, Simon + laulaja. Sitten on pari muuta DJ-soittajaa plus decot, visuaalit yms. Ei voi oikein jättää välistä, kun tulee ihan tuohon viereen. :)
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2553 : 06. Kesäkuuta 2015 klo 22:47 »
  • Tykkää (0)

• Lähettiin hakemaan tarvikkeita kissojen tarhan v2 rakentamista varten. Ei onnistunut, koska kuljetusta ei järjestynyt järkevällä hinnalla. Kun sitten laskeskelimme lisää, totesimme, että samalla hinnalla saa kun ostaa valmiita elementtejä vs. alkaa itte nikkaroimaan.

Sitten grillattiin soija-chorizoja, tuli hyviä. Ja sit katottiin joku hiukan turhan pelottava leffa ku Tieto. Ja sitten hiukan kevennettiin fiilistä parilla jaksolla "How I met your motheria" - kaikkinensa ihan jees päivä, vaikka kissatarhasuunnitelmaf menikin uusiksi.
    Kirjattu

gemma

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2554 : 09. Kesäkuuta 2015 klo 08:42 »
  • Tykkää (0)

• Amelia, koira on aika ennallaan. Lyhempiä aikoja jos olen pois, se saattaa olla hiljaa kun palaan, mutta kun olin useamman tunnin pois mesusi täällä. Liekö tuo feromoni sitä vähän rauhoittanut. Luulen, että sen ongelmat pääosin johtuu liian varhaisesta emosta erottamisesta.. että sen psyyke on jo siinä vaurioitunut.. Mutta jos se tottuu, kun on aiemminkin osannut olla useamman tunnin yksin.. Lueskelin aiheesta.. Ehkei se enää hirveästi muutu millään konstilla.. Eihän kaikkia lapsuudessa psyykkisesti vaurioituneita ihmisiäkään pystytä auttamaan tai kidutuksen uhreja. Ehkä jotkut jotut jättää meihin elollisiin suht pysyviä jälkiä.. Mutta toivon, että pärjään tuon pikkuisen kanssa.

Mulla on aika monta kuormittavaa juttua nyt elämässä ja vetää apeaksi ajoittain. Tietty melankolia on kyllä ollut aina osa mua. Tykkään kyllä lukea kaikkea myönteisestä energiasta ym ja sillei kääntää moodia vähän toiseen suuntaan. Mut pystyykö monikaan olemaan yltiöpositiivinen, jos tapahtuu kaikkea ikävää.. Jos aattelis vaikka läheisten kuolemaaa tai sairautta tai jotain onnettomuutta? Eikö ois enempi "normaalia" olla jonkin aikaa surullinen ja sit pikkuhiljaa nousta? Tai sit mä en vaan oo vielä tarpeeksi "kehittynyt".. Joskus aiemmin kun mummoni sairasteli ja kuoli ja kävin kattomassa häntä joka päivä sairaalassa, niin kyllä se tilanne ahdisti. Jos mä oon sit joku erityisherkkä, kun toisten kärsimys tuntuu pahalle, lähes kuin oma. Vaikkei siinä mitää järkee oo, et sit kärsii yhden sijaan jo kaks. Myötätunto ja toisen auttaminen on tietysti hyviä asioita, mutta mulla tää lyö jotenkin yli. ;)

Pitäs alkaa taas kaikki harrastukset, ompelut ym. Tosi kivaa suunnitella ja tehdä ite jotain. :) Ne varmaan auttas rämpimään tän vaikeahkon vaiheen yli. Kelit ei houkuttele rannalle tai mihinkään ulkona lojumiseen. Tofua ja vihanneksia aion paistaa lounaaksi.

Kirjattu

Samppa

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2555 : 09. Kesäkuuta 2015 klo 13:17 »
  • Tykkää (0)

• Mietin aiemmin tänään, että onko täällä jotain tämän tyyppistä keskustelua olemassa. Kun monilla muillakin foorumeilla on vastaavia.
    Kirjattu

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2556 : 09. Kesäkuuta 2015 klo 16:20 »
  • Tykkää (0)

• Leikkasin pitkän tukan pois. Tykkään itse asiassa enemmän tästä ku siitä pitkästä.
    Kirjattu

gemma

• Uushippi
    • **
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2557 : 10. Kesäkuuta 2015 klo 07:53 »
  • Tykkää (0)

• Leikkasin pitkän tukan pois. Tykkään itse asiassa enemmän tästä ku siitä pitkästä.

Onhan siitä toisaalta "pakkokin" tykätä, kun takasin ei ihan heti saa. :) Mulla on nimittäin käynyt joskus niin, että hirveä katumus on iskenyt heti kun kutrit on lattialla... ja kun tosiaan aika kauan saa kasvattaa. Mutta joskus on tosiaan muutoksen aika. Mullakin on ollut monenlaista kaljusta rastoihin ja pitkiin hiuksiin. Itekin aattelin n.10cm lyhentää, kun tuntuu tukalalle kun nukkuessa tukka kietoutuu kaulan ympärille kun pyörii ja mulla on nyt stressin takia lähteny paljon hiuksia, niin latvat on ohuet.

Nyt on seesteisempi olo kuin eilen. Kertasin faktoja mielessäni.. että on asioita joille en voi mitään ja on parempi edes rajat aikaa, jona kieputan niitä mielessäni. Ja että en ole vastuussa siitä, millaisia valintoja ihmiset mun ympärillä oman elämänsä suhteen tekevät tai ovat tehneet.

Pääsen viikonloppuna saunomaan, mikä on todella kivaa. Olen kaivannut saunaa, kun on mennyt 6 viikkoa ilman. Sitä odotellessa! Nyt juon teetä, jossa on ostettua vihreää teetä ja sitten omaa poimittua mesiangervoa ja voikukkaa viime vuodelta. Pohdin että nyt täytyy maksimoida ravintoaineiden saanti, että fyysisesti toivun stressistä, unettomuudesta ym. Kesällähän siihen on oikein hyvä tilaisuus, kun tarjolla on kaupoissa ja luonnossa vaikka mitä kasvista, marjaa ja hedelmää.
    Kirjattu

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2558 : 10. Kesäkuuta 2015 klo 16:21 »
  • Tykkää (0)

• Joo, mut tää ei ollut pakko, vaan ihan aidosti pidän enemmän. :)

Ja tosi harmi, jos joku sulle tärkeä ihminen on sössinyt elämänsä pahasti. Siinä tosiaan ottaa yleensä aika moni muukin hittiä. Aika onneksi parantaa aika paljon, kuhan koittaa olla katkeroitumatta.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #2559 : 10. Kesäkuuta 2015 klo 18:06 »
  • Tykkää (0)

• Tuli nähtyä Tampereen tornihotellin kattoterassi/-ravintola. Siisti mesta. :) Rakennus on 88 metriä korkea, 25 kerrosta. Aluksi huimasi istua ikkunan lähellä, mutta siihen tottui aika nopeasti.

Hotellin oikea nimi on aika hankala: Solo Sokos Hotel Torni Tampere. :o
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #2560 : 10. Kesäkuuta 2015 klo 19:57 »

Hassu olo, kun on täytellyt kaappeihinsa varastoon kaikenmaailman juttuja, että jos vaikka tulis köyhäki aika, nii ei ois mitää hätää. Toisaalta ärsyttää, että on kaikkea "vähä liikaaki".
    No, ajan kanssahan ne tossa kuluu pois, niin syötävät ku syömäkelvottomatkin :D
    Kirjattu

Avaruus

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
    « Vastaus #2561 : 10. Kesäkuuta 2015 klo 21:02 »
  • Tykkää (0)

• Hassu olo, kun on täytellyt kaappeihinsa varastoon kaikenmaailman juttuja, että jos vaikka tulis köyhäki aika, nii ei ois mitää hätää. Toisaalta ärsyttää, että on kaikkea "vähä liikaaki".
    No, ajan kanssahan ne tossa kuluu pois, niin syötävät ku syömäkelvottomatkin :D
    Niin, esim. me huomattiin eilen, että oli pakastin jäänyt auki viikonloppuna ja kaikki ruoka siellä oli sulanut. :( Siinä meni paljon hyvää roskiin.

Tänään mua on väsyttänyt ihan älyttömästi. Siis normaalia enemmän ja se on paljon se.
    Kirjattu

Varjotar

• Vieras
    « Vastaus #2562 : 11. Kesäkuuta 2015 klo 18:45 »

Kävin juoksemassa ja jaksoin paljon paremmi ku uskoinkaan.
    Ei oo toi ruoka oikee maittanu hetkee.
    Kirjattu

Hariel

• Hippi
    • Poissa Poissa
    • Human 3.33
      • Galactic Expansion
    « Vastaus #2563 : 14. Kesäkuuta 2015 klo 22:48 »
  • Tykkää (1)

• Sain jatkettua pitkään tauolla ollutta musiikkiprojektia. :) Tuntuu hyvältä. Sen kanssa puuhastellessa menee vielä jonkin aikaa... Prosessi on hyvin inspiroiva.

Voisin myös hoitaa eteenpäin yhtä musiikkivideoprojektia ihan tässä lähipäivinä. Se onkin sitten ensimmäinen musiikkivideo kaikista musiikeista joita oon tehnyt.
    Kirjattu
    <3 Follow your bliss <3

Peacemaker

• Kukkaishippi
    • Poissa Poissa
      • Valokuvat
    « Vastaus #2564 : 14. Kesäkuuta 2015 klo 23:52 »
  • Tykkää (1)

• Tulipa mieleen, että voisi tänne palata pitkän tovin jälkeen. En tiedä mistä tauko johtui. Nyt se sopii olla ohitse.

Tänään olen säveltänyt tulevaa EPtäni EPtäni, joka toivottavasti syksylläpäivänvalon.

Nyt makaan sohvalla ja levarissa pyörii Kitaron Tenku albumi.
    Kirjattu
    The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called the present.